• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hacken is geen Spel!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik denk dat Pj rewood meer van weet, hij was de actiefste stadsoprichter van FF2.

De hacker loopt nu trouwens wel mooi te pronken met zijn stadje, hij zoekt geloof ik ruzie, moet ie niet bij mij wezen:D

Jammer dat hij zon laag level heeft, anders had hij nu 48uur K.o gelegen.
Ik kan wel een nieuw account aanmaken, maar dat is ook zo laag, toch don?

Maar oké ik zal mij er bij neer leggen, alleen is het jammer van het forum van FF2, heb er aardig wat werk in gestoken.
 

DeletedUser

ik gok erop dat hij het voor de kick deed en dat jullie de stad weer terugkrijgen, maar ik heb wel vaker ongelijk gehad
 

DeletedUser

waar ga dit nou over!

laat het lekker rusten, en niet iedereen gaan beschuldigen.

het support zal het wel uitzoeken waarschijnlijk.

en die speler die er nu in zit, laat hem lekker zitten en stuur hem voor al geen telegrammen of reageer vooral niet op zijn telegrammen, dan is de leut voor hem snel over.

dus iedereen kan hem gewoon beter negeren;)
 

DeletedUser

En dan komt nu de waarheid aan het ligt

Ik ben xisve als je kijkt op wereld 7 zul je zien dat deze in die stad zit.
ik ben zelf doordat die leider mij vertrouwede etc in die stad gegaan zodat ik hem op de een of andere manier kon terug geven aan Fanta farmers 2.
De dader is teamboy.


Teamboy werd gedegeradeerd maar geholpen door Matpureanget2(denk ik kan ook anders zijn gegaan. Teamboy was boos kwam tot stadsoprichter degeradeerde de stadsraad eerst en kikte iedereen en deed het heel snel om wraak te nemen. Toen benoemde hij wg14(waarschijnlijk dubbel account met wg14) tot stadsoprichter en stapte hij er zelf uit zodat hij kon zeggen dat hij ook was gekikt was door wg14 zodat onduidelijk bleef wie het had gedaan. Hij zit nu in FF5 en wil hier waarschijnlijk met een ander dubbel account aan de slag komen!
 

DeletedUser

Ik heb niks met Fanta.

Maar dit is gewoon een lage streek. Anti spel.
 

DeletedUser

Wat vervelend ook dat iemand zo'n spel wil spelen, maar wil wel even zeggen hoe netjes het is dat alle steden hebben gewacht met deze forten aan te vallen.

Zegt toch iets over de steden, ondanks dat ze met elkaar in oorlog zijn toch :) ?
 

DeletedUser

idd ik ben zelf ook een vijand van fanta met v3 swords(dacht ik) maar als ik nu niet bij die stad was geweest konden die forten gewoon door andere steden worden overgenomen:D ik hoop dat die geblokte dan weg gaat en ik die stad terug kan geven.
 

DeletedUser12001

En dan komt nu de waarheid aan het ligt

Ik ben xisve als je kijkt op wereld 7 zul je zien dat deze in die stad zit.
ik ben zelf doordat die leider mij vertrouwede etc in die stad gegaan zodat ik hem op de een of andere manier kon terug geven aan Fanta farmers 2.
De dader is teamboy.


Teamboy werd gedegeradeerd maar geholpen door Matpureanget2(denk ik kan ook anders zijn gegaan. Teamboy was boos kwam tot stadsoprichter degeradeerde de stadsraad eerst en kikte iedereen en deed het heel snel om wraak te nemen. Toen benoemde hij wg14(waarschijnlijk dubbel account met wg14) tot stadsoprichter en stapte hij er zelf uit zodat hij kon zeggen dat hij ook was gekikt was door wg14 zodat onduidelijk bleef wie het had gedaan. Hij zit nu in FF5 en wil hier waarschijnlijk met een ander dubbel account aan de slag komen!

En zeggen dat ik die speler (toen hij stadsloos was) nog onlangs een bericht heb gestuurd om de stad te joinen...
 

DeletedUser

Wat vervelend ook dat iemand zo'n spel wil spelen, maar wil wel even zeggen hoe netjes het is dat alle steden hebben gewacht met deze forten aan te vallen.

Zegt toch iets over de steden, ondanks dat ze met elkaar in oorlog zijn toch :) ?

toch wel een grote verleiding om dat fort pal naast onze stad niet over te nemen toch :p
 

DeletedUser

dit kan dus gesloten worden, of we kunnen het voor spam gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan