• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hacken is geen Spel!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hoedjes uitdelen

naar wat ik heb gehoord zijn ze niet me hoedjes gaan strooien, wss heeft die gast het gewoon gedaan met browsergeschiedenis,:rolleyes:
maar als iemand er meer info over heeft hoor ik het graag
 

DeletedUser8307

naar wat ik heb gehoord zijn ze niet me hoedjes gaan strooien, wss heeft die gast het gewoon gedaan met browsergeschiedenis,:rolleyes:
maar als iemand er meer info over heeft hoor ik het graag

Dat zou inderdaad kunnen. Dan moet het toch een vriend van de leider geweest zijn, of een openbare computer.

Jammer. :(
 

DeletedUser

Het kan ook aan een slecht wachtwoord liggen, ik heb 1 wachtwoord wat toch niet word geraden. Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die het nut van een wachtwoord niet door hebben
 

DeletedUser12944

Als je in de stad terecht kunt wat iets is voor de admins:bolhoed: kun je toch zien wie hem leider heeft gemaakt weet je gelijk waar het vandaan komt;)
 

DeletedUser

Het kan ook aan een slecht wachtwoord liggen, ik heb 1 wachtwoord wat toch niet word geraden. Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die het nut van een wachtwoord niet door hebben

ik heet belle star op w7, en had altijd mn pass deringer. xD opzich erg makkelijk te raden :) maarja, nu toch maar even aangepast.
 

DeletedUser

Ik ga dan maar kijken of ik in die stad kan geraken. :D hopen dat die mij oprichter maakt, dan knikker ik iemand er uit :D
 

DeletedUser

Ik weet ook niet hoe hij het gedaan heeft, gisteren was ik normaal burger, omdat ik net terug was van shoppen.

Ik ben wel een tijdje stadsoprichter geweest van FF2, en er waren wel een stuk of 5 stadsoprichters, maar zij hadden allemaal een functie in de stad (stadskas controleur, fortleider, recruiter, etc.), en waren hoger dan level 20, dat waren ook de regels.

Hoe hij ooit oprichter is geworden weet ik niet, maar ik geloof niet dat het zuivere koffie is.

Ik denk zelf dat een van de vijanden van FF, iemand heeft opgezocht die hij kende en nog niet the west speelde, en hem heeft gevraagd FF2 te hacken, op de een of andere wijze.
En dit forum wordt ongetwijfeld in de gaten gehouden, dat weet ik wel zeker.
Maar het zal ongetwijfeld aan het licht komen wie hier achter zit.

BTW, hij is al level 2, dus is nog actief.
 

DeletedUser

don pellegrino, dat jij een hekel hebt aan fanta is allang bewezen.
Dat je er niet tegenkan dat fanta jou heeft buitengesloten is ook allang bekend.
Maar ga dan geen onzin verkopen, FF2 gaat niet zomaar hoedjes uitdelen, Fanta Farmers is bekend als 1 van de steden met de betere leiding, het is niet voor niets dat ze vaak hoog genoteerd zijn in de ranglijst.

hmm, is het niet verdacht dat dit gebeurt en don pelle toevallig geblokkeerd is? :p
 

DeletedUser

hmm, is het niet verdacht dat dit gebeurt en don pelle toevallig geblokkeerd is? :p

als donnetje dit is moet die dat zelf weten, hij bereikt er niks mee.
Ik denk namelijk niet dat er mensen zijn die een speler die zo onsportief is in zijn stad wilt hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

donnetje leest dit forum ook.

en don heeft nog een verrassing voor hanni en jouw :D
 

DeletedUser

zoals al die verrassingen die je me ooit al hebt beloofd, ik wacht geduldig.
 

DeletedUser

lol nuga hij nog dreigen ook hij wou ff2 gewoon terug pakken hij heeft een 2de acc bij aangemaakt en de rest weet ik niet
 

DeletedUser

Allemaal speculaties

maar Don was al geblokeerd voordat dit gebeurd is (hij is al weer 2-3 dagen geleden geblokeerd)
 

DeletedUser

Als je met dit hacken bedoelt dat iemand werd bevorderd tot stadsoprichter en daarna de stad overnam, dan moet de leiding maar wat beter uitkijken met wie ze bevorderen.

Als de leiding echt gehackt is, dan is het een iets groter probleem.

Hacken kan niet in the-west.
 

DeletedUser

en volgens mij heeft hij drm een nieuw acc gemaakt

Zou je misschien niet zo maar mensen willen gaan beschuldigen ;)
Het is al erg genoeg wat er gebeurd is, dan hoef je er niet zomaar mensen bij te gaan betrekken toch?
 

DeletedUser

Ik snap dat iedereen het naar vind. Maar je moet nu niet iedereen er van gaan beschuligen want iedereen kan het geweest zijn mss zelf iemand uit een onbekende stad en een onbekende speler mss iemand die niet speelt. Dus nu iand aanwijzen helpt niks en veroorzakt niks meer dan ruzie.
Alleen gewoon de forten terug pakken en kijken of de stad terug kan krijgen
 

DeletedUser

die stad ligt het niet aan, dan kunnen we kijken hoe snel je een stad uit de grond gestampt krijgt. die forten worden ook heel makkelijk aangezien niemand het volgens mij met de werkwijze van de persoon in kwestie eens is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan