• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hacken is geen Spel!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9914

Geachte spelers:

Ik ondervind zojuist dat er spelers zijn die de Wereld op een manier willen spelen die ik persoonlijk onacceptabel vind.

Hoe kan het zijn dat er iemand het zich in zijn hoofd haalt een stad te Hacken alle leden eruit te gooien,en dan ook meteen het fort heeft en daar alle mede steden eruit gooit.

Ik wilde vragen aan iedereen om hier in dit onderwerp jullie mening te geven en wat jullie er van vinden.

Vandaag om 22:30 zag mijn oog hoe Fanta Farmers 2 werd gehackt en tevens het Fort,ik persoonlijk vind ook dat hier onderzoek op gedaan moet worden.

We zijn hier om een leuk en eerlijk spelletje te spelen en niet om het op een andere manier te verzieken.

bedankt voor het lezen,en graag jullie reactie,s hierop
 
Als je met dit hacken bedoelt dat iemand werd bevorderd tot stadsoprichter en daarna de stad overnam, dan moet de leiding maar wat beter uitkijken met wie ze bevorderen.

Als de leiding echt gehackt is, dan is het een iets groter probleem.
 

DeletedUser

ik denk dat hij het eerste bedoel maar wie maak een lvl stadoprichter

en als het 2de is dan weet ik niet hoe het moet :p
 

DeletedUser12538

Als je gehackt word moet je ook bij jezelf kijken en nagaan.

Ik vind het z`n eigen schuld, hij kon een moeilijk te raden wachtwoord maken, misschien had hij dit. Maar hij moet ook nakijken, of hij op een Openbare computer z`n WW opsloeg.
 
Leg eens precies uit wat er gebeurd is dan? Als de leiding hoeden ging rondstrooien aan wie het ook vroeg, dan kan je wel verwachten dat iemand er misbruik van zou maken.

Als de leiding echter gehackt is, en die persoon via dat account een hoedje aan zichzelf had gegeven is het een heel ander verhaal. Hoewel het er dan ook aan ligt hoe de leiding gehackt is, en of het wel hacken was.
 

DeletedUser9914

degene die betroffen zijn zullen hun versie van het verhaal kunnen vertellen het is in mijn ogen overduidelijk
 

DeletedUser

de leiding in Fanta farmers 2 heeft naar mijn weten nooit met hoeden gestrooid, en vooral niet aan spelers die nog niks hebben laten zien.
 

DeletedUser

en wel niet aan een lvl 1

als ze geven aan een spammer als mij is het goed :p
 

DeletedUser

goede gevolgen eh wie niet luistert krijg de zweep :p en is dit niet off topic?
 

DeletedUser

jij begon, zoals gewoonlijk. maar is het nu ook de bedoeling dat we bang worden voor mensen die wg14 (de hacker bij naam) heten.
 

DeletedUser

Lleen weten we niet de naam van de stad leiding speler en het verhaal niet
dus we kunnen niet veel
 

DeletedUser

voor het verhaal e.d. kan je wel bij P.J. Redwood zijn, die was leiding daar.
 

DeletedUser

degene die betroffen zijn zullen hun versie van het verhaal kunnen vertellen het is in mijn ogen overduidelijk

Als het zo overduidelijk is, mag ik dan vragen wat er precies is gebeurd, en als je dat niet op het forum kwijt wil, kun je dat altijd in een PM doen, want met uitspraken als 'Het is overduidelijk' en 'Schande' kan niemand iets.

Als de leiding hoedjes heeft gegeven, is het hun eigen schuld, dan kun je hoogstens zeggen dat je het niet vind kunnen.

Als het daarentegen echt hacken is, moet je dit met de support bespreken, want je begrijpt natuurlijk ook wel dat dat niet mag.;)
 

DeletedUser11811

het is helemaal waar wat el garbo zegt
nog meer zelfs, dit bericht kreeg ik van die kerel

wg14 op 14-08-10 om 22:42 uur
IK HEB FF2 GEHACKT PLUS AL ZIJN FORTEN

EN IK WEET DAT JULIE VIJANDEN ZIJN VAN FF

DUS MIJN VOORSTEL IS DAT DIT JULIE OPVOLG STAD WORD JULIE KRIJGEN ER GRATIS 3 FORTEN BIJ

het spijt me maar dat vind ik echt onacceptabel, ik heb het al in support gestuurd en hoop dat er iets aan gedaan wordt :mad:
 

DeletedUser

als het goed is kan zijn ip gezien worden bij de gene die gehackt is? dan kun j ezo achterhalen waar het vandaan gehackt is ...
 

DeletedUser

dan mag de support weer een lekkere IP-ban uitschrijven, vervelend jochie die wg14. even een duellant van level 1 zoeken die hem gaat duelleren.
 

DeletedUser

vind wel dat die forten dan terug moeten vallen in de handen van de fanta farmers als het zo echt is gebeurd wat slab en el garbo zeggen. anders is het spelverzieking. ik hoop ook dat hij een IP-ban krijgt.
 

DeletedUser

Er is nog nooit iemand gehackt geweest op the-west, en dat zal ook nooit gebeuren. Daarvoor zit het allemaal net iets te goed in elkaar. Voor alle duidelijkheid; hacken is al dan niet met behulp van hard- of software onrechtmatige toegang krijgen tot de database van Innogames op hun servers, en zo de gegevens van spelers achterhalen en misbruiken.
Hetgene wat hier gebeurd is, is dat er iemand een openbare pc gebruikt heeft op een onveilige manier, of een wel heel dom wachtwoord gebruikt heeft dat vrij snel te raden is. Net zoals er 30% van de spelers een wachtwoord heeft zoals 'west' of 'the-west'. Dan moet je nadien niet komen klagen dat je gehackt bent. Dan ben je gewoon stom geweest. Degene die zo'n overtreding begaat, begaat wel een overtreding op de regels, maar daar zal die met zijn level 1 account niet meteen zwaar van wakker liggen.

Aan iedereen dus; kies een superveilig wachtwoord, dat je op geen enkele andere webgsite gebruikt, die minstens 10 karakters lang is, met hoofd- en kleine letters en cijfers. Schrijf dat nergens op. Als je op een openbare pc (bieb, school, werk,..) speelt, verwijder je na elke sessie je cookies, browsegeschiedenis, en alle persoonlijke gegevens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan