• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hacken is geen Spel!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8307

Ik ging net een beetje hetzelfde zeggen als Karthan, dat er nog nooit een hack is geweest op The-West.nl

Ik vind het verhaal niet zó goed uitgelegd. Ik begrijp er de helft niet van, maar als ze met hoedjes zijn gaan strooien is het hun eigen fout natuurlijk.
 

DeletedUser9519

Ik gok ook op met hoedjes strooien, hoewel ik bijna zeker weet dat The-West.nl wel hackbaar is.
 

DeletedUser8307

Ik gok ook op met hoedjes strooien, hoewel ik bijna zeker weet dat The-West.nl wel hackbaar is.

Het kan altijd natuurlijk, maar Karthan zegt van niet... Ik denk het ook, maar ik ben wel zeker dat het zeer moeilijk is. :D ^^
 

DeletedUser

Alles is te hacken, maar The West is zeer goed beveiligd.
Dat is ook de reden dat het nog niet gebeurd is, je moet er te veel tijd in steken, en te veel moeite doen.;)
 

DeletedUser

ach FF2 is niet gehackt :D

Ach Fanta heeft weer hoedjes zitten verdelen aan iedereen :)
ik ben juist met die gast aan het praten op msn..
is een goede gast die geen vlieg kwaad zou doen :D
Is nog een beginneling, maar ik zal hem opleiden tot volleerd soldaat.

groetjes aan iedereen :)
 

DeletedUser

don pellegrino, dat jij een hekel hebt aan fanta is allang bewezen.
Dat je er niet tegenkan dat fanta jou heeft buitengesloten is ook allang bekend.
Maar ga dan geen onzin verkopen, FF2 gaat niet zomaar hoedjes uitdelen, Fanta Farmers is bekend als 1 van de steden met de betere leiding, het is niet voor niets dat ze vaak hoog genoteerd zijn in de ranglijst.
 

DeletedUser9359

Blijf even ontopic, jongens ;)

Browsergames worden niet gehackt, daar is het profijt te klein om er iets uit te halen. Daarenboven zijn er inderdaad geen feiten bekend dat er ooit iemand The-West heeft weten te hacken. Dat is eerder weg gelegd voor WoW en Aion etc.

Ik vind het erg jammer dat dit gebeurd is, maar je kan er wel iets aan doen. GEEN hoedjes geven aan niemendallen en NOOIT je pw opslaan op openbare computers. Toch is het in beide gevallen (hoedjes of pw) de schuld van de gebruiker zelf. Ik denk niet dat de mods hier iets aan kunnen doen, maar het zou niet mogen.

Een Vlaams 'cordon sanitaire' tegen die nieuwe stad ;)
 

DeletedUser6801

waarschijnlijk is het een fout van iemand zelf, maar om dit soort dingen toch te voorkomen, kan er niet een update komen dat er bv. max 5 leden per dag gekickt kunnen worden, iets in die rihting, dan is de kans op dit soort massale stadsvernietegingen iets kleiner.
 

DeletedUser11811

als hij dan eerst de 5 stadsleiding kickt kan je er ook niets meer aan doen hé :p
 

DeletedUser

Hoe dat joch het heeft gedaan en aan de stad is gekomen maakt voor mij weinig verschil, dat zoekt de spelleiding maar uit. Het is overduidelijk onsportief en niet eerlijk. Hij vindt hetzelf wel hacken, zie het stadsprofiel waar het in koeieletters staat.
Ik heb mijn stedengroepje gevraagd niet op zijn aanbod in te gaan, de forten en stad over te nemen.

Als iedereen dat doet zit hij lekker geisoleerd en die forten vallen we met elkaar dan wel aan en geven we terug aan de rechtmatige eigenaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Instellingen > Account > Bestuur voor de laatste 10 login-pogingen. als iedere stadsoprichter dat nou doet, weet hij/zij of ie gehakt is of niet :p
 

DeletedUser

idd, en verder word er steeds gezegd dat the west niet te hacken is, maar ik herinner me dat er ooit iemand was die de admin tools hackte en een edel wapen aan zich zelf gaf? :p het valt best te hacken dus.

en verder is mijn wachtwoor dop w7 wel het simpelste wat er bestaat, dus ik zal hem ook maar is aanpassen :D (voor wie zin heeft mag die wel is raden lol)
 

DeletedUser

Dat jullie hier zitten te discussiëren over hacken is gewoon pure tijdsverspilling. Ik kan je nu al vertellen dat dat hier echt niet is gebeurd.

Wat er wel is gebeurd zal vanzelf boven tafel komen, zal iig iets onsportiefs zijn geweest. Maarja, die spelers bestaan natuurlijk ook. Dus altijd opassen geblazen met wie je hoedjes geeft, of hoe jij je wachtwoord instelt :)
 

DeletedUser

nou ja, van mij mag hij die stad best houden, een nieuwe stad is zo gebouwd als je wilt. Als die forten maar teruggaan naar de rechtmatige eigenaar.
 

DeletedUser

waarschijnlijk is het zo gegaan.
iemand dacht leu kte zijn.
wist het wachtwoord van een van de leideres maakte een account aan en heeft via dat account van de leider hem leider gemaakt en heeft toen iedereen gekickt.
zo denk ik dat het is gegaan
 

DeletedUser

Allemaal heel vervelend dit, maar Fanta kan er ook wat van hoor ;). Ze hadden destijds een stad overgnomen van UA ( united army ) toen Don pellgrino op vakantie was. gewoon 1 leider gekickt en de stad overgenomen. Naam van stad veranderd en dus ook overgegaan naar fanta. ( terwijl ze BG zijn :eek: )
Dit is ongeveer hetzelfde wat er met Fanta is gebeurd. Dus ik zou zeggen 'boontje komt om zijn loontje'.
 

DeletedUser12632

uhm nee, die stad had ruzie met don pellegrio gekregen aangezien -naar wat ik te horen heb gekregen- don pellegrio leden naar de "hoofstad" wilde overplaatsen, en de stad langzaam dood laten bloeien.

Toen zijn zij bij de fanta-groep gegaan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan