• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden wapens leuk?

DeletedUser12045

Ik vind ook dat die gouden sabel heel makkelijk te halen is vergeleken met het schietwapen.Je kunt van een schietduelant niet verwachten dat die opeens kan ijzer delven en olie boren
 

DeletedUser12632

Ik vind ook dat die gouden sabel heel makkelijk te halen is vergeleken met het schietwapen.Je kunt van een schietduelant niet verwachten dat die opeens kan ijzer delven en olie boren

kwakzalven als slagkrachter?
 

DeletedUser

Je moet wel de 3 sleutels he?
is nog een hele puzzel :p
als je het eerlijk doet dan
 

DeletedUser7968

voor puur duellisten zijn deze wapens niet haalbaar.

zonder reskillen zou ik nooit naar olie kunnen boren, na lang overwegen en sparen heb ik voor $80000 atribuutpunten omgegooid zodat ik het wapen kon behalen, dus makkelijk te verkrijgen nee niet echt :p

er zullen wel wat maandjes overheen gaan voordat ik weer ben terug geskilled maar je moet er wat voor overhebben he ;)
 

DeletedUser

van mij mogen ze die wapens in het spel houden,
je moet er idd veel $$ en tijd voor over hebben dus de schieters zullen hem echt niet zo snel hebben

- puntje: tijd heb ik maar $$ heb ik niet :(
 

DeletedUser

Ik vind het eigenlijk geen goede toevoeging, zo'n goede wapens. Ik bedoel, ze zijn even goed als wyatt earp's buntline, dus die is dan ook niet meer zo bijzonder om te hebben.

Kortom, de edele wapens worden zo'n beetje buitenspel gezet.
 

DeletedUser

Ja, maar de edele wapens zijn heel makkelijk te krijgen, op W1 hebben ze laatst een cashgevecht gehouden, nou je wil nu weten hoeveel er daar uitgekomen zijn:hmf:
 

DeletedUser

Er zijn er iets van 5-10 uitgekomen ja, voor $5000, terwijl de Colt voor best veel wel meer kost dan $5000, door omzetten van punten.
 

DeletedUser8380

Ik heb zelf een gouden wapen, en persoonlijk vond ik dat ik het iets te snel had... Het had wel wat langer mogen duren... (en wat moeilijker zijn)
 

DeletedUser7044

door de gouden wapens is mijn earps niet echt goed meer, hij is evengoed als de gouden wapens
 
Bovenaan