• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden wapens leuk?

DeletedUser

rollercoaster .. al wil jij die opdrachten van edele wapens oplossen perfect maar die bestaan niet :cool:
 

DeletedUser

waar heb je het over? tuurlijk zijn er questen van de edele wapens.:blink:
 

DeletedUser385

basdad mist nogal wat:p

/me probeert basje wakker te schudden

hmm lukt neit
 

DeletedUser

Basbad, bent u daar? :p
Je was er even uit, begrijpelijk dat je het dan niet meegekregen hebt.
De opdrachten voor edele wapens waren een grap ;)
 

DeletedUser

WOEPS! die wist ik wel van de edele wapens:p Ik dacht dat jullie de GOUDEN WAPENS bedoelden. Dat dat een grap was:p die grap van svcinc weet ik al alles van.
 

DeletedUser

Ik ben ook van mening, dat het spel op de duur verderft wordt door de gouden wapens..

En nog zuurder is dat een heleboel mensen het gouden geweer gewoon niet kunnen halen, omdat ze voor besluit 2 hebben gekozen bij de kunstroof :no:
Zit je dan straks met je sleuteltje 1 en 3
 

DeletedUser

Ik ben ook van mening, dat het spel op de duur verderft wordt door de gouden wapens..

En nog zuurder is dat een heleboel mensen het gouden geweer gewoon niet kunnen halen, omdat ze voor besluit 2 hebben gekozen bij de kunstroof :no:
Zit je dan straks met je sleuteltje 1 en 3

Geloof mij maar dat zelfs in de top het gouden geweer heel weinig zal voorkomen. Het is gewoon veel te moeilijk om alle drie de sleutels te krijgen. Je moet minstens level 85 zijn om de sleutels te halen, dus het zal heel lang duren totdat iedereen dat geweer in handen krijgt.
 

DeletedUser

Geloof mij maar dat zelfs in de top het gouden geweer heel weinig zal voorkomen. Het is gewoon veel te moeilijk om alle drie de sleutels te krijgen. Je moet minstens level 85 zijn om de sleutels te halen, dus het zal heel lang duren totdat iedereen dat geweer in handen krijgt.

Technisch gezien kan je het al hebben vanaf lv 75
 

DeletedUser

Ik ben ook van mening, dat het spel op de duur verderft wordt door de gouden wapens..

En nog zuurder is dat een heleboel mensen het gouden geweer gewoon niet kunnen halen, omdat ze voor besluit 2 hebben gekozen bij de kunstroof :no:
Zit je dan straks met je sleuteltje 1 en 3

In de toekomst zullen er nog wel van die wapens komen hoor.
De Devs weten ook wel dat de sleutel 2 keuze tot veel frustraties leidt. Volgens mij zullen ze daar nog wel wat aan doen ;)
 

DeletedUser

Wat zijn nou de stappen als je de 3 sleutels hebt wat moet je dan doen voor gouden geweer?
 
Bovenaan