• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden wapens leuk?

DeletedUser

Zijn deze gouden wapens eigenlijk wel leuk?
Ja iedereen vind het wel maar het brengt het spel denk ik hoog uit balans omdat dit de beste wapens zijn tot nu toe en je ze MAKKELIJK kunt krijgen.
Ikzelf zal ze ook wel kunnen vinden en ga het ook doen maar zal dit eerlijk zijn?
Je hebt mensen die niet goed genoeg zijn etc en die hebben deze wapens niet waardoor ze makkelijk worden verslagen
wat zeggen jullie hiervan?
 

DeletedUser11612

Zoals je vermeld, het is gewoon te makkelijk......

Vind er niets aan, kunnen ze evengoed nieuwe levels inschakelen ipv deze wapens:rolleyes:
 

DeletedUser10652

Het duel systeem zal wel een schommeling krijgen, voor mij maakt het niks uit, alle serieuze werelden ben ik avonturier;)
 

DeletedUser5512

Zoals je vermeld, het is gewoon te makkelijk......

Vind er niets aan, kunnen ze evengoed nieuwe levels inschakelen ipv deze wapens:rolleyes:

het is te makkelijk voor avonturieren(in ieder geval, mensen die veel arbeiden kunnen) en te moeilijk voor duellisten...
 

DeletedUser

Er komt ook een schommeling in fortgevechten want dat nieuwe fortwapen zal ook snel worden gevonden en dan zal het moeilijk worden voor LP bommen van level 40 om schoten te blokkeren van level 70 spelers die deze hebben:hmf:
 

DeletedUser

ik vind het opzich wel makkelijk ja maar dat is net als belle star.......
 

DeletedUser

het is te makkelijk voor avonturieren(in ieder geval, mensen die veel arbeiden kunnen) en te moeilijk voor duellisten...

dit vind ik juist een duidelijk pluspunt. :) zo kunnen de zwakkere mensen zich ook is een beetje verdedigen, en dat is volgens mij wel een doel van de makers, aangezien je door de laatste update ook al veel meer tijd kwijt bent aan het duelleren .. :p
 

DeletedUser5512

dit vind ik juist een duidelijk pluspunt. :) zo kunnen de zwakkere mensen zich ook is een beetje verdedigen, en dat is volgens mij wel een doel van de makers, aangezien je door de laatste update ook al veel meer tijd kwijt bent aan het duelleren .. :p

als avonturier zijnde is het misschien een pluspunt ;) maar nu heb je er eigenlijk niks aan dat al je skills op mikken, uitwijken, imago etc. staan, avonturiers konden al alle opdrachten en kunnen door dit wapen nu een stuk beter duelleren waardoor er bijna geen verschil meer is:mad:
 
Ik vind het minder. Ik heb al een tijdje hernando's zwaardje op w3, en nu voel ik me eigenlijk verplicht de gouden sabel te halen om nog een beetje mee te komen, maar die heeft iedereen. Met hernandos had ik tenminste nog een voordeel, nu niet meer.
 

DeletedUser

als avonturier zijnde is het misschien een pluspunt ;) maar nu heb je er eigenlijk niks aan dat al je skills op mikken, uitwijken, imago etc. staan, avonturiers konden al alle opdrachten en kunnen door dit wapen nu een stuk beter duelleren waardoor er bijna geen verschil meer is:mad:

daar ben ik het ook wel weer mee eens, en ik hoop zelf een beetje dat mikken en uitwijken een belangrijkere rol krijgt in het spel, aangezien je nu ook nog een hele goede duellant kunt zijn met misschien 15 mikken en uitwijken ..
 

DeletedUser5512

en bovendien zijn de schades nogal aan de hoge kant, 101-149, bijna net zo goed als een wyat earps buntline, al die moeite om aan een hernando's of tashcunka's of een ander edel wapen door middel van fortgevechten is een beetje nutteloos geweest nu velen 1-2-3 aan een gouden sabel weten te komen
 

DeletedUser

Ja waarom wrytes earps pakken als je even de gouden gun kunt pakken?
Het was speciaal om zoon wapen te hebben en nu is het dat niet meer dus ik zeg tegen de devs breng het terug naar het oude.
 

DeletedUser

en hoe is die van mij?:p

ontopic: eigenlijk mee eens, ze moeten het gewoon terughalen
 

DeletedUser

Ben eigenlijk ook geen voorstander. De edele wapens vielen nog mee omdat daar variatie tussen zit, maar dit is iets dat iedereen binnen de kortste keren heeft. Wie wil er nu nog een standaardwapen? Ze zouden quests eigenlijk zelfs gewoon van persoon tot persoon moeten laten verschillen, want nu heb je geen andere keus dan deze quests te doen omdat je tegenstanders het ook doen.
 

DeletedUser9519

Ik vind dat ze eerst eens een groter assortiment aan normale wapens moeten maken, niet echt met een vernieuwing, gewoon leuke nieuwe soorten zodat mensen een wapen kunnen kiezen die ze leuk vinden. Zo denk ik er eveneens over bij kleding.

Ik ben voor gouden wapens, en ook voor de manier waarop ze verkrijgbaar zijn. Maar ik vind dat ze extra kleding en wapens moeten maken, gewoon qua plaatje, alleen voor de mooi.
 

DeletedUser

Zou iemand eens van de gouden wapens picjes op een rijtje kunnen zetten
 

DeletedUser

Ik vind dat ze eerst eens een groter assortiment aan normale wapens moeten maken, niet echt met een vernieuwing, gewoon leuke nieuwe soorten zodat mensen een wapen kunnen kiezen die ze leuk vinden. Zo denk ik er eveneens over bij kleding.

Ik ben voor gouden wapens, en ook voor de manier waarop ze verkrijgbaar zijn. Maar ik vind dat ze extra kleding en wapens moeten maken, gewoon qua plaatje, alleen voor de mooi.

Zeker, daar geef ik je groot gelijk in.

Ook zouden ze meer quest moeten invoeren vind ik, niet alleen de geheime quests met grote opbrengst, maar ook een simpelere reeks questen.

De laatste reeksen zijn altijd met 'verborgen voorwerpen'...
 
Bovenaan