• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden wapens leuk?

DeletedUser

kben eigenlijk tegen:

redenen,

veel te hoge voordelen, tegenover andere wapens, andere speciale wapens verliezen hun waarde

de tekeningen van de wapens zijn archie slecht vind ik persoonlijk, deze zijn zo fake, de buntline bv zijn veel mooier, realistischer ook, maar dat zwaard mensen toch....


opdrachten zijn ook te simpel

en mensen die niet op het forum zitten, krijgen hierdoor enorme nadelen

verder ben ik het ook eens met kars

ook vind ik dat ze meer collecter items moeten maken, die gekke, maar geen super voordelen hebbe ;)
 

DeletedUser385

idd
ze meotengewoon een wapen doen dat 1- veel hit, en niet zo'n byzar goed wapen...
 

DeletedUser

Ik vind het ook zeer slecht zoals ik al wel eerder heb gezegd. Van mij mochten ze die wapens meteen uit het spel halen. De wapens zijn even goed als Wyatt Earps Buntline, veel makkelijker te krijgen en 15 levels eerder te krijgen. Dit slaat toch nergens meer op?
 
Ik vind het ook zeer slecht zoals ik al wel eerder heb gezegd. Van mij mochten ze die wapens meteen uit het spel halen. De wapens zijn even goed als Wyatt Earps Buntline, veel makkelijker te krijgen en 15 levels eerder te krijgen. Dit slaat toch nergens meer op?

ik loop met een idee rond waardoor de goudenwapens wat minder aantrekkelijk worden. En nee ik verander niets aan de schade en bonussen van de wapens.

Ik werk mijn idee wel uit als ik vakantie heb ( over 4 dagen dus:(laugh:
 

DeletedUser12952

Ik vind het ook zeer slecht zoals ik al wel eerder heb gezegd. Van mij mochten ze die wapens meteen uit het spel halen. De wapens zijn even goed als Wyatt Earps Buntline, veel makkelijker te krijgen en 15 levels eerder te krijgen. Dit slaat toch nergens meer op?

Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb me een half jaar kapot gezocht op de eerste bladzijde voor Hernando's zwaard. En nu komt er een sabeltje dat iedereen binnen no time heeft... Vind ik echt jammer, beetje spel bederf...
 

DeletedUser

het onevenwicht was er al ,vond ik , na de cashbattles
verschillende begonnen met jesse james schofield en andere edele wapens rond te lopen
nu vindt ik dat iedereen weer met gelijke wapens te strijde zal kunnen trekken
dit is voor de slagkrachters de gouden sabel en voor de schietduellanten de gouden revolver
zo zal de duelskills opnieuw terug de doorslag geven of je een duel wint of niet
 

DeletedUser

Nee want mensen met een laag level maar een hoog duellevel zullen nu alleen nog maar gaan verliezen:hmf:
 

DeletedUser4763

Nee want mensen met een laag level maar een hoog duellevel zullen nu alleen nog maar gaan verliezen:hmf:

dit kan opgelost worden , voor de golden gun en golden sabel moet een level cap worden ingesteld , byvoorbeeld je mag met dit wapen aan geen mensen aanvallen onder het level 70 het level van het wapen waarop dit pas gedragen kan worden , zo zullen aanvallen op lagere levels met de gewone wapens aangevallen moeten worden waardoor de lage levels ook nog kans maken om te winnen in een duel en de standaard wapens hun nuttigheid behouden

de hele zaak terug draaien en die golden wapens weer afschaffen lijkt me nu te laat en een beetje oneerlijk , dit omdat er veel mensen zijn die mischien wel tegen de 100.000 dollar hebben gebruikt om skills om te zetten om zodoende die wapens te bemachtigen , en aangezien die vast hun geld niet terug krijgen is het een slecht idee ;)
 

DeletedUser12132

Mijn mening

Ik vindt zelf dat de golden wapens set niet zo bij het spel past. Ik vindt het een soort hebben dingentje is dat als je het hebt van wat moet je er mee! Misschien leuk als wapen maar na een maand heeft iedereen hem en dan is hij niet meer zo bijzonder. Dus van mij part zouden ze niet moesten komen!
 

DeletedUser

Het is gewoon leuk om dit soort dingen te zoeken, vooral als je na lang zoeken eindelijk die golden colt hebt.
 

DeletedUser

Het is gewoon leuk om dit soort dingen te zoeken, vooral als je na lang zoeken eindelijk die golden colt hebt.

Nee hier hoef je dus NIKS voor te doen. Want je kan die in 1 week hebben terwijl de speciale wapens heel lang duren!
 

DeletedUser

ik vind ze te sterk gemaakt, nu hebben die edele wapens toch geen zin omdat zo meteen iedereen de golden gold/sabel heeft
 

DeletedUser

Schades aanpassen lijkt mij ook de beste optie. Helemaal weghalen kan ook niet zomaar, maar het moet ook niet zo blijven, lijkt mij.
 

DeletedUser

Ik zie dat een heleboel mensen dit niet vinden kunnen! Daarom wil ik een soort handtekeningen actie doen zet hier je naam neer als je vind dat het weg moet/veranderd moet worden. Dan stuur ik dat naar de devs kijken of ze er wat mee doen;)
Bij 100 handtekeningen of meer zal ik hem opsturen

1. basbad
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16
17.
18.
19.
20.
 

DeletedUser

1. basbad
2. The Harlequin
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16
17.
18.
19.
20.
 

DeletedUser

Nee hier hoef je dus NIKS voor te doen. Want je kan die in 1 week hebben terwijl de speciale wapens heel lang duren!

1 week, dan heb jij het niet geprobeerd :D. Ik ben al een week bezig voor het houweel en de klomp modder. En heb vanmiddag net de klomp gevonden, ook hebben er nog heus niet zoveel mensen het gouden revolver.

Ga het hier nou niet met zijn allen zo lopen te dramatiseren, dat is ook gebeurd met de premium-update maar dat liep uiteindelijk ook uit op een storm in een glas water.
 

DeletedUser

1 week, dan heb jij het niet geprobeerd :D. Ik ben al een week bezig voor het houweel en de klomp modder. En heb vanmiddag net de klomp gevonden, ook hebben er nog heus niet zoveel mensen het gouden revolver.

Ga het hier nou niet met zijn allen zo lopen te dramatiseren, dat is ook gebeurd met de premium-update maar dat liep uiteindelijk ook uit op een storm in een glas water.

Spelers met een hoog level kunnen het best in een week redden, want de klomp kun je op de markt kopen.

En ook al duurt het wat langer voor iemand hem heeft, zo'n wapen hoort gewoon speciaal te zijn, want het is samen met Wyatt Earps Buntline de beste die er is. En speciaal is het zo absoluut niet. Vergeleken met Wyatt Earps buntline is het veel makkelijker te krijgen en 15 levels eerder te dragen.
 

DeletedUser

nou ja, als basdad 1000 handtekeningen wil wens ik hem in ieder geval succes :D. zoveel mensen komen er toch niet op dit forum.
 

DeletedUser

Ik vind het maar leuk dat er nieuwe wapens komen. Dan heb je nog een andere doel in het spel.

Jullie vinden het niet leuk als mensen op vroege levels zulke wapens krijgt, maar ik weet zeker dat jullie het zouden gebruiken als je het kon.
Waarom dit verwijderen als je stiekem het zelf wilt gebruiken?

100 Handtekening is bijna niet mogelijk, maar zouden devs echt naar 100 mensen luisteren, terwijl er meer dan 100x zoveel spelers The-West spelen?
 
Bovenaan