• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gokken op de veiling

DeletedUser8307

wat gaat er met het geld gebeuren gaat dat gewoon verloren:blink:

Hoe bedoel je? Het geld dat geboden is op de roze tutu gaat uiteraard verloren, zoals dat bij elke aankoop op de markt gaat. Er wordt op het voorwerp geboden, wie de veiling wint, krijgt ook het voorwerp. Logisch, niet? :) (Zoals KAKALOV onder mij zegt, ik was eerder :p)
 

DeletedUser6004

Het moet toch mogelijk zijn om hem met een lvl 1 acount aantevallen als er een premie op zn hoofd staat?
 
Hij zit niet in een stad, kan je ook geen premie op hem zetten. Bovendien, waarom zou je een premie op hem willen zetten?
 

DeletedUser6004

Hij zit niet in een stad, kan je ook geen premie op hem zetten. Bovendien, waarom zou je een premie op hem willen zetten?
zodat je hem aan kan vallen:)
maar je kan jammer genoeg geen premies oop mensen zonder stad zetten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11896

w1 zit aan 200K
w6 aan 250K :blink:
hebben die mensen ergens de verborgen arbeid "druk je eigen geld" gevonden ?? :huh:

w7 zit maar aan 38,5K da bedrag kan ik nog begrijpen
 

DeletedUser

w1 zit aan 200K
w6 aan 250K :blink:
hebben die mensen ergens de verborgen arbeid "druk je eigen geld" gevonden ?? :huh:

w7 zit maar aan 38,5K da bedrag kan ik nog begrijpen

Idd , 38,5 k is nog normaal.
Snap niet dat mensen zoveel geld uitgeven aan een nutteloos stukje kledij :no:
 

DeletedUser1053

Idd , 38,5 k is nog normaal.
Snap niet dat mensen zoveel geld uitgeven aan een nutteloos stukje kledij :no:

Tja het is uniek he, en dat maakt het erg waardevol. Bovendien kun je het later altijd weer verkopen aan iemand anders, misschien wel voor nog meer geld.
 

DeletedUser

Tja het is uniek he, en dat maakt het erg waardevol. Bovendien kun je het later altijd weer verkopen aan iemand anders, misschien wel voor nog meer geld.

Dat noemen ze dan speculeren ( in zekere zin ;) ) hopelijk voor de mensen die het ooit eens kwijt willen, kunnen ze het voor meer geld verkopen.
Anders denk ik, dat als je niet in de top 15 staat, je er niet echt mee kan pronken :D
 

DeletedUser5695

Het valt me tegen hoeveel mensen bieden, ik had meer gedacht... (en gehoopt)

Het valt mij reuze mee/verbaast me. Als er nou iets geveild werd met enorm goede stats kon ik me er nog wel iets bij voorstellen en zouden de biedingen denk ik vele malen hoger zijn. Daarnaast is het net als bieden op bv ebay, veel mensen zullen wachten tot het laatste moment met bieding om te proberen de prijs niet onnodig ver op te voeren.
 

DeletedUser

Het valt me tegen hoeveel mensen bieden, ik had meer gedacht... (en gehoopt)

Alle rijke stinkerds wachten volgens mij nog een beetje af. Ik heb al mijn geld gestoken in alle voorwerpen, kledij etc. te kopen dus kan jammer genoeg niet meedingen naar dit collectors item.
Zeker nu w6 al aan 250k zit :o
 
Bovenaan