• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gokken op de veiling

DeletedUser

Nogmaals, wanneer worden de nuggets overgemaakt? Het is toch al bijna 4 dagen later, en ik heb nog steeds geen prijs ontvangen :S
 

DeletedUser385

goldnuggets zijn allang overgemaakt naar degene die ze behoren te krijgen ;)
 

DeletedUser

@Ruud99, Ik zie niks bij mijn premium tab. Geen goudnuggets, niks op mijn protocol, geen geactiveerde bonussen. Ze zijn er dus echt nog niet.

Op mijn mail vind ik ook niks. De enige reden dat ik uberhaupt weet dat ik iets had gewonnen is omdat Hannes dit op het W1 Forum plaatste XD

Edit:

Ze zijn 2 minuten geleden overgemaakt XD
 

DeletedUser

500 ballen zojuist binnen gekregen :D

Bedankt ervoor en leuk initiatief zoon wedstrijden [slechte winnaar modus]zeker als ik win :D[/slechte winnaar modus]
 
Bumpje

Ruim 7 jaar later vroeg ik me af wat er nog van de tutu's over is gebleven. Met alle migraties van de originele werelden verhuisd, of verdwenen met inactieve accounts...
Als ik me niet vergis is er ook nog een tutu weggegeven met de verkleedwedstrijd, waar die is mag ook wel verteld worden :p

De vraag is dus, wie weet wie er een tutu heeft en op welke wereld?
 
Bumpje

Ruim 7 jaar later vroeg ik me af wat er nog van de tutu's over is gebleven. Met alle migraties van de originele werelden verhuisd, of verdwenen met inactieve accounts...
Als ik me niet vergis is er ook nog een tutu weggegeven met de verkleedwedstrijd, waar die is mag ook wel verteld worden :p

De vraag is dus, wie weet wie er een tutu heeft en op welke wereld?


Ik heb er 1 op Dakota, via via gekocht, heb hem meegenomen van w7
 
Bovenaan