• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gokken op de veiling

DeletedUser3997

ik ging ook nooit 3miljoen gegokt hebben, moest ik meegedaan hebben ging ik wss 1.5 miljoen ofzo gokken =/
 

DeletedUser

Wat een bedragen hé! Pffieew Grassy, een miljoen. Ik ben jaloers :blink:

Stiekem baal ik nu keihard dat ik niet heb meegeboden op w7 :( Ik had nog makkelijk 150k kunnen bieden, maar dacht dat het er toch wel over ging.

Evengoed, gefeliciteerd allemaal met jullie nieuwe, roze aanwinsten. Denk dat ze prachtig zullen staan ;)
 

DeletedUser

Hahaha, die 1 miljoen was stoer maar alla, dat is op Arizona.

Wat ik nog veel schokkender/indrukwekkender vind is dat onze Roodkapje de tutu 3 keer heeft weten te bemachtigen en daarmee over 3 werelden:

1.167.521

uit heeft gegeven! :o
En dat voor een lelijk roze jurkje. :p
 
ik heb je overboden leones nadat jij mij had overboden xD


Edit: ik ging er wel boven met 80k ofzo :p

Ik had die van 150k, toen ging ie naar 190, toen ging ik er over naar 200, toen iets ertussen, ging ik naar 300, ging ie naar 400. Ik bieden, veiling afgelopen :p

Gelukkig nog wel gehaald op w7 :)
 

DeletedUser10740

Ik had die van 150k, toen ging ie naar 190, toen ging ik er over naar 200, toen iets ertussen, ging ik naar 300, ging ie naar 400. Ik bieden, veiling afgelopen :p

Gelukkig nog wel gehaald op w7 :)

ik ging ook naar 300k, toen ging jij er volgens mij over en daarna was ik nog net op tijd om naar 400k te gaan :)
 

DeletedUser

Wat een bedragen hé! Pffieew Grassy, een miljoen. Ik ben jaloers :blink:

Nja ik dacht, meteen om zeker te zijn dat ik hem heb...... blijkbaar had ik het wel voor minder kunnen doen en heel erg veel geld kunnen sparen :(
 

DeletedUser

Je mag er trots op zijn dat je zoveel uitgeeft voor een waardeloos stuk meisjeskledij :laugh:
 

DeletedUser

Wanneer worden de goudnuggets eigenlijk overgemaakt?

Want een prijs ontvangen is altijd leuker dan em alleen winnen ;)
 
Wat gebeurt er nu met het account rtutt? Kun je het voor veel geld aanvallen?
Gefeliciteerd trouwens, mensen die gewonnen hebben!
 

DeletedUser

Wat gebeurt er nu met het account rtutt? Kun je het voor veel geld aanvallen?
Gefeliciteerd trouwens, mensen die gewonnen hebben!

Denk dat het geld gewoon in de stad blijft staan waar hij te koop werd aangeboden ;)
Rtutt zal dus geen geld op de bank of contant hebben alleen heel veel geld om op te halen bij de markt :)
 
Bovenaan