• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gokken op de veiling

DeletedUser

Ik heb er ook niet voor geboden, simpelweg omdat ik er geen geld genoeg voor heb. Er is een nog belangrijkere reden: die die jij aanhaalt. Dit product heeft totaal geen voordelen, eerder nadelen. Je krijgt er geen vaardigheden bij, er gaan alleen maar vaardigheden af. Tijdens werkjes kan je het dus niet aanhouden, tijdens fortgevechten ook niet want het is gewoon slecht dan. :)

Het is waar wat je zegt maar, er is eentje per wereld en dus is die zeer zeldzaam.. en je kan iedereen laten zien wat je hebt..
 

DeletedUser

Ik zou hem eerder uitlachen moest hij zeggen: "ik ben degene die de rode tutu heeft, kijk maar wat ik aanheb:laugh:"

Ik zou hem uitlachen vanwege hij geld verspilt i.p.v te zeggen "Wow, dies mooi!"
 

DeletedUser5695

roze tutu om mee te pochen, ik weet niet hoor, volgens mij is dat 1 dag per jaar geinig, namelijk bij de gayparade :laugh:
Ik denk niet dat je met dit product respect of status af kunt dwingen hoe zeldzaam het ook is. Je krijgt er eerder , te duur betaald, de lachers mee op je hand...
 

DeletedUser

nou
ik zou em toch hebben gekocht
gewoon voor m'n inventaris :p , leuk verzamel object
hopelijk wordt de persoon die em koopt in w6 snel beu en verkoopt ie em aan mij :D
 

DeletedUser10740

tja, ik ga hem toch proberen te kopen.

Waarom? Ik heb op een aantal werelden het geld ervoor, waar ik nauwelijks iets mee doen. Dan vind ik het niet erg om het aan een zeldzaam item uit te geven dat waardeloos is hoor. ^^

Maarja, dat zal waarschijnlijk van persoon tot persoon afhangen of hij/zij het wilt of niet. :)
 

DeletedUser385

ik koop m over zodra je m niet meer wilt :p

en dan ga ik m voortaan altijd dragen :)
 

DeletedUser

En dan heb je uiteindelijk een ding wat je nooit aan doet :p Ook al zou ik genoeg geld hebben en toch niet weten wat ik er mee moet doen, op dat ding bieden, zou ik nooit doen.
 

DeletedUser

Ik geef er al m'n geld voor en indien nodig ook nog een deel van mijn inventaris verkopen. Gewoon omdat het een uniek voorwerp is en weinig spelers het kunnen zeggen dat ze hem hebben. De enigste kans om dit voorwerp te bemachtigen, laat ik me toch niet schieten. Jammer dat ik vorige maand al eens 350K heb moeten uitgeven anders had ik hem zeker :p
 

DeletedUser

Voor mij hetzelfde, ik heb wel maar een 800k :p Dus ik denk niet dat ik ga winnen. Ooit zal ik hem wel misschien kunnen overkopen :p
 

DeletedUser

tja, ik ga hem toch proberen te kopen.

Waarom? Ik heb op een aantal werelden het geld ervoor, waar ik nauwelijks iets mee doen. Dan vind ik het niet erg om het aan een zeldzaam item uit te geven dat waardeloos is hoor. ^^

Maarja, dat zal waarschijnlijk van persoon tot persoon afhangen of hij/zij het wilt of niet. :)

komen op w6 !!!!! doen gewoon :p
 

DeletedUser5740

hmmm op w7 maak ik nog kans hem te kopen daar is slechts 40 k geboden zie ik en heb wel 120 k aan nutteloze producten maar die wou ik eigenlijk voor iets anders gebruiken.
 

DeletedUser1053

hmmm op w7 maak ik nog kans hem te kopen daar is slechts 40 k geboden zie ik en heb wel 120 k aan nutteloze producten maar die wou ik eigenlijk voor iets anders gebruiken.

Ik verwacht dat daar uiteindelijk ook wel meer dan 300k voor geboden wordt. Nu wachten veel mensen nog gewoon omdat nu al bieden toch weinig nut heeft.
 

DeletedUser5740

Ik verwacht dat daar uiteindelijk ook wel meer dan 300k voor geboden wordt. Nu wachten veel mensen nog gewoon omdat nu al bieden toch weinig nut heeft.

Ik weet niet hoor, van andere mensen die top 100 staan niet echt dat ze hem van plan zijn te kopen. En buiten de top 100 is gewoon niet zoveel geld beschikbaar. Kijk het is de jongste wereld als w8 even niet meegerekend want daar zijn gewoon veel spelers met veel geld.
 

DeletedUser

hmm, ik moet maar niet mee bieden, ik kan hoogstens aan 15k komen gok ik zo :p
 

DeletedUser13404

Wat ik niet snap is dat je 800K zou uitgeven aan iets dat slecht en lelijk is...
Je besteed toch niet al je geld aan zoiets stoms??

Koop dan liever een wyatt earps buntline ofzo...:hmf:
 

DeletedUser5740

Wat ik niet snap is dat je 800K zou uitgeven aan iets dat slecht en lelijk is...
Je besteed toch niet al je geld aan zoiets stoms??

Koop dan liever een wyatt earps buntline ofzo...:hmf:

idd, en dat zou zelfs nog dom zijn. Kun je beter de derde sleutel voor kopen.
 

DeletedUser8307

heb 3de hoogste schatting
ps: wie schat er nu 1

Daar zou ik dan niet fier op zijn. Als jij 4000000193$ gokt, is het toch ook onserieus? De mensen die 1$ gokten gingen er vanuit dat het een één-april grap is. Die zijn dus verkeerd. ;)
 
Bovenaan