• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

goede oude tijd

DeletedUser1448

cijfers zijn hetzelfde in het pools als in het nederlands. (ja ze gebruiken cijfers om te zeggen waar je naartoe moet). En dan nog vertalen ze speciaal voor ons sommige orders.

Dus je hoeft je geen zorgen te maken over de taal :)
 

DeletedUser7902

Top fortgevechten daar! wij doen met een stad met 5 actieve spelers 1.5 miljoen schade in fortgevechten.
 
Die goeie ouwe tijd, toen The West nog gewoon The West was: overzichtelijk (waar slaat het huidige design op? :o Ik kan nooit iets vinden... :/ ), snel, en je hoefde maar 15 minuutjes per wereld per dag in te loggen om toch nog behoorlijk actief te wezen. (Vijf ´s ochtends, drie arbeiden, vijf ´s middags, weer drie arbeiden en vijf ´s avonds, meestal een arbeid en dan het Hotel in.) Toen je nog niet een stinkend rijke hard-core gamer hoefde te zijn om toch lol te hebben... :) Ik mis het The West van pakweg 2010, echt jammer dat het nu zo is geworden... :(

Oh ja, en svcinc die mijn zomervakantie (geloof ik) in wist te vullen met z´n geheime wapens-hints-dinges... :laugh:
 

DeletedUser12477

Goeie oude tijd toen de beginnende spelers nog kans hadden om in de top te komen. Nu zijn alle spelers in alle werelden al level 120... Ik begin niet meer aan the-west hoor... Heb ook mijn feestdagenset niet meer enzo.
 

DeletedUser15117

* zwijmel* de tijd dat je t-w nog op een mobiel kon spelen (tribalwars en grepolis hebben wel een mobiele app :o)
 

DeletedUser15194

per fortgevecht?
300.000 per gevecht is pittig hoeveel,
hoe allemachtig veel lp hebben die lui daar?
 

DeletedUser1448

We doen elk zo'n 500k schade per maand (4 man en dan sherrif wat minder :p)

En gemiddeld heeft elke speler zo'n 6k lp (niet soldaten) en 10k voor soldaten.
Je mag in klein fort niet meedoen als je minder dan 6k lp hebt en 10k voor soldaten
 

DeletedUser15194

Hoeveel fg's zijn er per dag/week dan?

Jullie kennen me allemaal waarschijnlijk niet. :p
Maar ik ben ook al in 2008 begonnen, 2 keer gestopt.
Ondertussen vind ik de veelzijdigheid van het spel wel veel beter. (eerst vond ik het na enige tijd saai worden)
Alleen de verhoudingen tussen duels/bouwen/fg'en en tussen non-premium/premium zijn echt verschrikkelijk geworden.
In het begin had ik veel respect voor de mensen die eerste stonden, maar nu is het een kwestie van veel nuggets kunnen/willen betalen en actief zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11612

Die polen werken niet hé ;) hebben alle tijd van de wereld :p Maargoed, net leuk moment uit mijn brein gevist:

Moment dat ik Harres een halfuurtje voorbij ben gegaan in de battle om 120 te halen op w3, was met dat iets !
 

DeletedUser8307

De Poolse server is een actieve, er spelen veel spelers (Hoeveel exact, check the-west.pl).
Ook veel lp-bommen zijn er, als je duellant bent kan je er dus gouden zaken doen (Kritieke treffers!!)
 

DeletedUser1448

woow, en hoeveel doe je er dan mee?
hoeveel mensen zitten er op die wereld dan?

Ik doe bijna alles mee :p
Er zijn 5005 spelers op die wereld. Maar toch heel vaak volle fg's. Je moet zelf maar eens kijken op deze website: http://www.westforts.com/pl13/battles
De NL stad is The Dirty Monks: http://www.westforts.com/pl13/town/battles/w3464

De Poolse server is een actieve, er spelen veel spelers (Hoeveel exact, check the-west.pl).
Ook veel lp-bommen zijn er, als je duellant bent kan je er dus gouden zaken doen (Kritieke treffers!!)

Haha idd. Een fg onder de 10k schade is gewoon slecht :p
 

DeletedUser4468

* zwijmel* de tijd dat je t-w nog op een mobiel kon spelen (tribalwars en grepolis hebben wel een mobiele app :o)

Ik speel het nog steeds voor 90% op mijn mobiel... Al zou ik wel graag een app willen zien voor fortgevechten:)

Klinkt goed die poolse server, kom ik misschien ook eens een kijkje nemen:)
 

DeletedUser1448

Ik speel het nog steeds voor 90% op mijn mobiel... Al zou ik wel graag een app willen zien voor fortgevechten:)

Klinkt goed die poolse server, kom ik misschien ook eens een kijkje nemen:)

Dan moet je je aanmelden met Deze link. Dan kan je nog wat verdienen aan mij :p Op arizona aanmelden. Ik speel daar onder zelfde naam.

Trouwens die polen zeuren steeds dat we nog wat mensen van de NL server halen :D
 

DeletedUser15117

Ik speel het nog steeds voor 90% op mijn mobiel... Al zou ik wel graag een app willen zien voor fortgevechten:)

Klinkt goed die poolse server, kom ik misschien ook eens een kijkje nemen:)

Bij mij wordt het scherm veel te breed en laat dan alleen maar een deel van de kaart.
 

DeletedUser4468

Bij mij wordt het scherm veel te breed en laat dan alleen maar een deel van de kaart.

Als je android hebt, raad ik je aan om Opera Mobile te proberen, werkt erg goed bij mij:)

OT: Die goede oude tijd *zwijmel* (Ja ik weet het, dit is nutteloos)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan