• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

goede oude tijd

DeletedUser

Mcmini kwam later pas zeker? Maar dat was ook nog een tijd :p

Reserved en Reds toen de beste arbeid nog treinen overvallen was en resje omhoog werd gepushd door andere mods :laugh:

Altijd top gewerkt onder mcmini, was die naam vergeten :o In combinatie met de chat altijd zeer goed vermaakt vroeger als bouwer :)
 

DeletedUser

Die goeie ouwe tijd dat ik dacht dat ik beter punten op slagkracht kon zetten om uit te bouwen :p
 
De premium steden op W3.. ( wie was daar leider trouwens ? )

De naam van de legendarische oprichter van het premium imperium is me zowaar even ontschoten :(. Heb zelf in het begin een tijd de zaken rond de forten geregeld.


Harres die als eerste een fort stichtte op W3...
 

DeletedUser6405

De naam van de legendarische oprichter van het premium imperium is me zowaar even ontschoten :(. Heb zelf in het begin een tijd de zaken rond de forten geregeld.


Harres die als eerste een fort stichtte op W3...


Ja dat was een uniek moment, iedereen wachtende op de update met de forten. Ik had al plek gekozen op de plek waar de forten zouden komen. Ik was net eerder om het hoofdfort te pakken. Niquil was net te laat :) .. wat een moment.
 

DeletedUser

Nu vergeet ik nog bijna het mooiste moment op w1, het laatste cashgevecht dat we konden doen kreeg ik een Wyatt Earps buntline. Spijtig dat hij nu niet zo speciaal meer is maar toen was ik er echt wel blij mee :)
 

Deleted User - 308552

Die goede oude tijd toen ik op W3/W6 begon... Plannen smeden om andere steden in de buurt in één klap van hun forten af te helpen ^^ En SuperS HQ + New Harlem (dacht ik)... *zucht*
 

DeletedUser385

Nu vergeet ik nog bijna het mooiste moment op w1, het laatste cashgevecht dat we konden doen kreeg ik een Wyatt Earps buntline. Spijtig dat hij nu niet zo speciaal meer is maar toen was ik er echt wel blij mee :)

toen was ik geldloper:p
 
zo romantisch allemaal :D
maar zeg eens: wat was er in godsnaam leuk aan dit spel vóór de chat en de forten? de enige manier waarop het toch een beetje competitief was voor steden was toen toch door ledenpunten en duelpunten? was iedereen toch duellant wss :p
 

DeletedUser

zo romantisch allemaal :D
maar zeg eens: wat was er in godsnaam leuk aan dit spel vóór de chat en de forten? de enige manier waarop het toch een beetje competitief was voor steden was toen toch door ledenpunten en duelpunten? was iedereen toch duellant wss :p

We hadden een externe chat via quakenet ;) (ik hang daar nog altijd rond :p )
 

DeletedUser

zo romantisch allemaal :D
maar zeg eens: wat was er in godsnaam leuk aan dit spel vóór de chat en de forten? de enige manier waarop het toch een beetje competitief was voor steden was toen toch door ledenpunten en duelpunten? was iedereen toch duellant wss :p

Vroeger was de competitiviteit tussen steden was vooral te vinden in het 'platleggen' van steden, maar er waren niet veel steden met alleen maar duellisten hoor. Er waren veel gemengde steden en de meeste communicatie verlootte langs het forum.
 
We hadden een externe chat via quakenet ;) (ik hang daar nog altijd rond :p )

haha cheaters :D
maar ik snap nog steeds niet hoe iedereen zich over het stedengedoe kon opwinden toen :p (was er nl niet bij, net 10 geworde ofzo toen tw uitkwam en nog nauwelijks pc aangeraakt, allemaal veel te moeilijk en gevaarlijk enzo :p)
ik las zo'n stukje op het w1 forum hier waarin mensen die de lvl99cap van tpoen bereikt hadden uitlegden wat ze hadden meegemaakt.
was iets dat the east uiteindelijk een andere stad had verslaan en ik voreg me af hoe ze dat precies deden :p schoot de ene leider de andere leider KO en was die stad toen verslaan ofzo? of was The East gewoon zoveel beter dat de andere stad depri werd en iedereen er wegging?
dat snap ik dus niet :hmf:
 
Markie toch :o

De tijd toen JorDes mij op w1 de 3e sleutel verkocht terwijl ik 300k te veel had geboden.
Deze oudere verhalen blijven het leukste om terug te lezen :)

Dat zit echt diep in je hè :p Maar toen was die nog wel heel erg zeldzaam! Er was niet echt een marktprijs.

Nu vergeet ik nog bijna het mooiste moment op w1, het laatste cashgevecht dat we konden doen kreeg ik een Wyatt Earps buntline. Spijtig dat hij nu niet zo speciaal meer is maar toen was ik er echt wel blij mee :)

Lang leven INNOCENTJES, nu niet meer speciaal meer, wat was ik fel tegen op de gouden set, maar niemand was het met mij eens :p

zo romantisch allemaal :D
maar zeg eens: wat was er in godsnaam leuk aan dit spel vóór de chat en de forten? de enige manier waarop het toch een beetje competitief was voor steden was toen toch door ledenpunten en duelpunten? was iedereen toch duellant wss :p

Het uitbouwen van steden tegen elkaar, alles quests ontdekken, toen lieten ze nog niet alle arbeiden zien die er zijn, alleen als je er nog -100 voor had ongeveer kon je het pas op de map zien verschijnen, het was dus ook leuk om weer een nieuwe arbeid te vinden, toen was tw-db er ook nog niet natuurlijk, alleen weststats later pas.
 
Bovenaan