• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

goede oude tijd

DeletedUser385

klovadis... en mijn eerste strafpunten van camelgamer omdati k reclame maakte voor mijn stad
 

DeletedUser

Dit topic begint op een bejaarde ontmoetplaats te lijken :'D

Eerste piraat op the-west :D
 

DeletedUser

Giraf, JorDes, van een wat later maar nog steeds oeroud tijdperk: No Name/Mercy? ;)
 

DeletedUser4468

Pff, als ik dit zo lees voel ik me net een kleuter in een bejaardentehuis :)

Die goede oude tijd :)

Als je het wilt weten, ik speel ook sinds 2008
 

DeletedUser385

ik vond w6 tot midden 2010 (juli) fantastisch :D, dan ging het bergaf, maar het gaat hier over goede ouwe tijd --> AWE, wie kent dat nog xD

kent iedereen :p

ik zit vanaf dag 1 met anja en red in high chaperall ranch
 
Giraf, JorDes, van een wat later maar nog steeds oeroud tijdperk: No Name/Mercy? ;)

Ja ik zat eerst in iets met baloon :p Toen we het niet eens waren met de leiding daar gingen vannelle en ik over naar No Name, we zijn het langst gebleven van iedereen :p

ik vond w6 tot midden 2010 (juli) fantastisch :D, dan ging het bergaf, maar het gaat hier over goede ouwe tijd --> AWE, wie kent dat nog xD

AWE, was wel leuk, totdat de kleuters aan de macht kwamen :)
 

DeletedUser

Ja ik zat eerst in iets met baloon :p Toen we het niet eens waren met de leiding daar gingen vannelle en ik over naar No Name, we zijn het langst gebleven van iedereen :p



AWE, was wel leuk, totdat de kleuters aan de macht kwamen :)

toen kwamen de problemen en ging iedereen weg en zo en toen kwam ik idd aan de macht :D, maar, het heeft tot de laatste dag van w6 bestaan eh :) (helaas niet meer onder de naam AWE)
 

DeletedUser

De premium steden op W3.. ( wie was daar leider trouwens ? )

Mcmini kwam later pas zeker? Maar dat was ook nog een tijd :p

Reserved en Reds toen de beste arbeid nog treinen overvallen was en resje omhoog werd gepushd door andere mods :laugh:
 

DeletedUser8307

Ahh, die goede oude tijd... toen ik mij registreerde, iedereen opgetogen! :D
 

DeletedUser1448

Die goede oude tijd op wereld 2 met de Fort-gemeenschap en VOC :)

En die nog oudere goede tijd toen iedereen nog noob was :D:D
 
Bovenaan