• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

goede oude tijd

DeletedUser905

Oli4g en masterblaster die hernando's ontrafeld hadden :D
+1 Like! :D

Die goede oude tijd op wereld 2 met de Fort-gemeenschap en VOC :)

En die nog oudere goede tijd toen iedereen nog noob was :D:D
Die goeie ouwe tijd dat ik het nog cool vond dat ik op w2 een HW Bundelrevolver kon dragen.. EINDELIJK! En toen bleek het een stom wapen omdat ik altijd lage hits maakte :p

We hadden een externe chat via quakenet ;) (ik hang daar nog altijd rond :p )
Die goeie ouwe tijd... De leukste chat momenten!

+ je kon mensen via de saloon duelleren, ook al waren ze aan de andere kant van de wereld. :D
Haha wat een tijd was dat XD
Je kon met een half uurtje lopen 20 duels doen :laugh:
 

DeletedUser

De tijd dat ik niet doorhad dat je atribuutpunten had die je kon inzetten.. En toen ineens 20 nieuwe arbeiden kon :) Maar da's wel heel lang geleden, in de twee maandjes die ik eerst speelde voor mijn terugkeer mei 2012 :p
 

DeletedUser905

Oli4 een fantastische gozer hoor! Maar...

Ehm Hernando´s ontrafeld? Leg eens uit? :o
Linkje (klik) :)
Wat een mooie tijd toch eh... Niemand met shiny wapens.. Freewilly zegt ergens achterin dat topic "Idd mooi wapen, maar het doet maar 8 schade meer minimaal en 10 schade meer maximaal dan mijn BUNTLINE" XD
 

DeletedUser

Linkje (klik) :)
Wat een mooie tijd toch eh... Niemand met shiny wapens.. Freewilly zegt ergens achterin dat topic "Idd mooi wapen, maar het doet maar 8 schade meer minimaal en 10 schade meer maximaal dan mijn BUNTLINE" XD

naamloosqv.png
 

DeletedUser

Oli4g en masterblaster die hernando's ontrafeld hadden :D

Oke, ik interpreteerde het woord ontrafeld dan verkeerd.

Je was toen één van de eerste die Hernando's verkreeg (op de nl. server) door de stappen op te volgen. Die laatste stappen die toen door een Zweedse of Deense mod openbaar waren gemaakt...
Ja oké! :unsure: dat was leuk ja!
 

DeletedUser905

Oke, ik interpreteerde het woord ontrafeld dan verkeerd.

Je was toen één van de eerste die Hernando's verkreeg (op de nl. server) door de stappen op te volgen. Die laatste stappen die toen door een Zweedse of Deense mod openbaar waren gemaakt...
Ja oké! :unsure: dat was leuk ja!
Nee, we hadden het al eerder ontdekt op andere servers op .de en .net (voornamelijk oli4g hoor :p)
Maar alleen was t vinden van blz 1 nog nie zo gemakkelijk :p

Toen was er nog geen markt namelijk ...
 

DeletedUser905

Klopt.. Toen duurde t anderhalf jaar voordat je level 99 was (oldschool :p)
Nu zijn ze in 2 maanden level 120 :blink:
 

DeletedUser2665

Dan moet je toch aardig wat nuggets kopen. Zonde van je geld en waar is die goede oude tijd :rolleyes:
 
Fr3nky, die goeie ouwe gozer.. ;)

Samen met Arkie, Finlay, Stef2109 en vele anderen in Dodge City en later in DC Chilton Park :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan