Ga bij de opdrachten maar eens na... Bouwers krijgen praktisch geen geld waar de avonturier wel veel geld verdient (en hij krijgt ook een wapen namelijk een zweep). Een soldaat krijg continue voorwerpen als afsluiter samen met een resem XP en altijd wel geld (tevens krijgt een soldaat ook een wapen, een revolver).
Dus als je deze toevoeging zou doen, laat je de twee andere klassen in de koude staan, in je opening post zet je Innogames weet wel wat, misschien ook niet misschien moet je daarom het geheel een beetje uitwerken zodat het voor de vier klassen gelijk blijft. Een toevoeging zoals deze karabijnen etc zie ik wel zitten maar enkel als het om een verbetering gaat voor ALLE klassen.
Dus hoe langer je topic nu duurt hoe meer ik het gevoel krijg dat je enkel voor de soldaten en avonturiers wat erbij wil krijgen en de twee anderen laten zoals het is. Wat naar mijn mening ongelijkheid veroorzaakt. Wat dus gelijk veroorzaak dat de ene klasse beter is dan de andere. Dus tja, misschien maar eens voor de vier klassen wat gaan neerpennen, want met dit laatste voorstel krijg je mij echt niet over de streep.
Verder is er een verschil tussen een karabijn en een musket. Waar een musket een haan gebruikt om te vuren bij het overhalen van de trekker gaat er bij een karabijn een hamer die voor de ontsteking van de kogel zorgt. Maar goed dit is een technische uitleg, beide vormen van wapens werden gebruikt in het westen al kreeg het hamer mechanisme toen wel een duidelijke voorrang.
Ik hoop alleen dat je het idee een beetje bijschaaft dat de vier klassen toch gelijk blijven.