• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

geweer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Domme vraag waarschijnlijk maar ik ga hem toch stellen namelijk:

"Is dat laatste (wat je aan de avonturier) zou geven wel degelijk een wapen dat in die tijdsgeest te plaatsen is?"

De reden dat ik dat vraag is omdat het nogal fel op een Duitse Mauser lijkt die pas in 1896 ten tonele verscheen. Dat terwijl het wilde westen zich vooral tussen 1865 en 1890 situeert... Dus geheel kloppen doet dat plaatje niet.

Ik las net je reactie en ik dacht hee die geweer ken ik:)
Heb hem nemelijk boven mijn pc hangen:)
 

DeletedUser

Zodra de functie van steden vs. steden er is zullen er ook geweren beschikbaar zijn. Dit staat ook al beschreven in de hulp.
Vuurwapens
Vuurwapens zijn pistolen, geweren maar ook andere projectielwapens. Deze kunnen ook attributen of vaardigheden verbeteren. Daarbij hebben de vuurwapens een schadewaarde, deze waarde zal bij een treffer van de levenspunten van je tegenstander afgetrokken worden. Vuurwapens kan je bij de geweermaker kopen.
Geweren zijn de wapens voor grote schietpartijen. In de beta-versie van 'the west' bestaan er nog geen grote schietpartijen, daarom bestaan er nog geen geweren.

Om ff duidelijk te maken wat Reserved al zij ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Haha , Ja jij was in andere topics voor mij nu even afwisselen kan wel he haha :D
 

DeletedUser

Btw geef mij deze maar :

wapen.jpg
 

DeletedUser3686

dit past niet in de tijdsfase!

maar wat jullie zeggen is waar!
ik stel het voor in het geval het nodig is!

dus geweren zijn nodig
 
met een sniper hoef je niet naar de stad te reizen, dan knal je de vijand gewoon van een afstandje neer.
 

DeletedUser3874

Heren hou het astublieft een beetje on-topic, de bovenstaande posts zijn bijna rijp voor verwijdering omdat het pure spam is.

Verder een kleine on-topic vraag voor Carolus, ga je nog iets doen met dit idee? Bedoel daar dus mee ga je ermee naar het .net forum?
 

DeletedUser3686

wel,

klein probleem,
Ik kan er niet op op een of andere manier!
het is altijd in het engels:

u account is geblokt


???

Ikheb daar niet eens een account?
 

DeletedUser3874

PB je tekst anders maar eens door, dan post ik het wel voor je :)
 

DeletedUser3686

avonturiers moeten een opdracht doen waarbij zij de arbeid op verkenning gaan 3 uur moeten doen!

beloning: karabijn (1500$ inkoopprijs 750$ verkoopprijs. 54-60 schade)


soldaten moeten een opdracht doen waarbij zij de arbeid munitie vervoeren 2 uur moeten doen!

beloning: musket met baljonet(1500$ inkoopprijs 600$ verkoopprijs. 50-61 schade)


bouwers moeten een opdracht doen waarbijzij de arbied station bouwen 3 uur moeten doen!

beloning: beschoten koets (1500$ inkoopprijs 725$ verkoopprijs. 75% snelheid + 10 meer plaats in inventaris)


duellanten moeten 10 gevechten met spelers winnen.

beloning: vermomde bretallenvest (1500$ inkoopprijs 800 verkoopprijs. +22 schieten+ 13 ontwijken)
 

DeletedUser3874

Ik zal het mooi vertalen en daar plaatsen ;) Morgen in de loop van de dag zal je het er wel zien verschijnen, heb momenteel weinig tijd ben nog aan het werken ;)
 

DeletedUser3686

kun je dan de reactie's geven?

goed, slecht, tussen de twee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan