• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

geweer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3686

hallo,

Een idee!
Kijk er zijn alleen maar revolvers in het spel!
Vroeger hadden alleen boeven en offecieren van het leger dat!
Wel als we dit eens zouden invoeren?
De karakterklasse soldaat kan nu een nieuw speciaal geweer hebben,

De musket!
Een lang geweer dat toen in gebruik was bij de soldaten!
Je hebt dan een nieuwe opdracht dat je munitie meot vervoeren en als je dat x aantal tijd hebt gedaan dan is dat je beloning.

De schade moet ook hoog zijn want munitie vervoeren is niet echt een makkie!

Musket1.jpg



de verkoop prijs is dan ook 750$ en inkoopprijs 1500$

Ik stel voor dat je er dan ook een baljonet bij doet,
Dat lijkt mij het beste!

Je kunt nu zeggen: jah, en de andere karakterklasse's?
wel dat kan ik nu niet bedenken maar innogames waarschijnlijk wel!

mening graag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

goed idee, maar moet nog wel uitgewerkt worden.
bijvoorbeeld: Avonturiers met jachtgeweer als bijzonder wapen, duelanten colt revolving rifle en arbeider een oud geweer ofzo.
maar voor iedereen een henry rifle of een winchester en dat soort.
 

DeletedUser

Altijd al een winchester (das nog een ander geweer dan die afbeelding) willen hebben op the-west :)
top!
 

DeletedUser

Er bestaat toch al wel een geweer; Namelijk de verkorte hagelgeweer die je alleen kan krijgen bij de duellant quest-reeks. ;)

Het zou wel een leuke toevoeging geven aan het spel, maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch echt voor de revolvers gaan.
(Die werden vroeger ook alleen in duels gebruikt)
 

DeletedUser3686

kijk,


hier bij zeg ik dit,
dat de duellanten dus geen nieuwe revolver krijgen en de bouwers ook neit
Hierbij geef ik een betere versie

soldaat: musket met baljonet
avonturier: jachtgeweer


vb:

soldaat
Musket1.jpg

avontureir
Krop%20Kurz%20C37-1.jpg
 

DeletedUser3874

Domme vraag waarschijnlijk maar ik ga hem toch stellen namelijk:

"Is dat laatste (wat je aan de avonturier) zou geven wel degelijk een wapen dat in die tijdsgeest te plaatsen is?"

De reden dat ik dat vraag is omdat het nogal fel op een Duitse Mauser lijkt die pas in 1896 ten tonele verscheen. Dat terwijl het wilde westen zich vooral tussen 1865 en 1890 situeert... Dus geheel kloppen doet dat plaatje niet.
 

DeletedUser3686

jah,


tis maar om ja, hoe zou je dat zeggen een beetje te tonen hoe het er dan zou uitzien,
maar eigenlijk het perfecte vb is naast de tittel The West die avonturier met zijn geweer,
dat geweer is dan voor hem bedoeld snappie?
Ik zou dan ook doen dat je zou kunnen kiezen als soldaat tussen een boog en een musket!
snappie?
omdat je bij soldaat indianen hebt en soldaten,huurlingen en die gebuiken zeker geen boog!
en soldaten dan een musket
 

DeletedUser3874

Wilde het enkel duidelijk maken. Trouwens de avonturier op de voorpagina heeft ook gewoon een musket vast :p Musketten waren er in veel uitvoeringen zo ook die hij vast heeft. Ik denk dat die uitvoering zelfs een naam heeft afgekort M1866. En voor de fans het is een Windchester
:p

TurkWin01a.jpg
 

DeletedUser

Zodra de functie van steden vs. steden er is zullen er ook geweren beschikbaar zijn. Dit staat ook al beschreven in de hulp.
 

DeletedUser

de echte musketten zijn al een stukje ouder...
hier moet je meer karabijnen voor hebben.
 

DeletedUser3686

wel,

kijk,

wat je zegt is ong waar!
Maar het offeciele leger had LANGE musketen met een BALJONET.
Dan had je ook gewoon mensen die zich wouden verdedigen of op avontuur gingen en de gebruikten dan dat model dat jij voorschotelt! Omdat het kleiner was en dus voor in de wouden makkelijk te gebuiken!
dat geweer daar kan geen baljonet opgestoken worden dus dat was al niet geschikt voor het leger.
Het leger voerde de veldslagen altijd op een open plek uit. (bijna altijd)
Dus daarom was er een LANG geweer nodig + Als de vijand aanviel enhet kwam van man tot man gevecht, dan moesten de soldaten gewoon hun baljonet er op kunnen zetten.

dus gewoon dit

soldaat: een musket met baljonet of een boog
avonturier: een windchester


bij soldaat is er dan wel een baljonet op gemonteerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3686

bij wa?

Aa de baljonet nee dat is een jah,
versierinkje om een beetje inteleven snappie?
 

DeletedUser3874

Ik zou dat versierinkje toch niet willen op short-range tegen komen...

Verder klopt het nog steeds niet wat je zegt ;) Je noemt het een Winchester, echter is Winchester gewoon een fabrikant. Wat ik er vooral mee bedoel dat is nu en het was toen ook al zo: "wie het meeste betaalde kreeg het wapen". Beter gezegd Winchester verkocht aan de hoogste bieder, ze leverden zelfs aan beide kanten tijdens de Burgeroorlog in de VS... Waarna veel soldaten naar huis trokken met het wapen dat ze tijdens hun dienst hadden gebruikt. Waarmee sommigen dan gingen jagen of rondtrekken in het Wilde Westen. Enkel omdat ze er niet voor hoefden te betalen. En het is zoals eerder gezegd een karabijn en geen musket. Technisch gezien gewoon omdat een karabijn een ingekorte "rifle" is. Vaak ook een ingekorte schoutersteun, enkel omdat ze krachtiger waren dan de toenmalige pistolen.

Maar waarom zeg ik dat nu allemaal? Gewoon omdat het zeer moeilijk is om iets nieuw te bedenken omdat je het in een bepaalde tijdsgeest moet zien.

Verder het feit dat het hier eigenlijk over een toevoeging voor maar twee klassen gaat moet ik zeggen dat het niet goed is uitgewerkt. Ik mis een beetje het globale plaatje, vooral omdat je dus maar twee klassen zou bevoordelen wat dan weer gaat leiden tot een benadeling van twee andere klassen.
 

DeletedUser

Ik zou dat versierinkje toch niet willen op short-range tegen komen...

Verder klopt het nog steeds niet wat je zegt ;) Je noemt het een Winchester, echter is Winchester gewoon een fabrikant. Wat ik er vooral mee bedoel dat is nu en het was toen ook al zo: "wie het meeste betaalde kreeg het wapen". Beter gezegd Winchester verkocht aan de hoogste bieder, ze leverden zelfs aan beide kanten tijdens de Burgeroorlog in de VS... Waarna veel soldaten naar huis trokken met het wapen dat ze tijdens hun dienst hadden gebruikt. Waarmee sommigen dan gingen jagen of rondtrekken in het Wilde Westen. Enkel omdat ze er niet voor hoefden te betalen. En het is zoals eerder gezegd een karabijn en geen musket. Technisch gezien gewoon omdat een karabijn een ingekorte "rifle" is. Vaak ook een ingekorte schoutersteun, enkel omdat ze krachtiger waren dan de toenmalige pistolen.

Maar waarom zeg ik dat nu allemaal? Gewoon omdat het zeer moeilijk is om iets nieuw te bedenken omdat je het in een bepaalde tijdsgeest moet zien.

Verder het feit dat het hier eigenlijk over een toevoeging voor maar twee klassen gaat moet ik zeggen dat het niet goed is uitgewerkt. Ik mis een beetje het globale plaatje, vooral omdat je dus maar twee klassen zou bevoordelen wat dan weer gaat leiden tot een benadeling van twee andere klassen.


Kan het zijn dat zo'n geweer Remmington heette?
 

DeletedUser3874

Je hebt verschillende fabrikanten die een goed product hadden of gewoon een product van een andere namaakte (geen verschil met het heden dus). Dus je kan alle soorten hebben. Een leger heeft/had vaak zelfs niet dezelfde geweren in hun bezit. Het kon makkelijk zijn dat persoon A een Remmington had, Persoon B een Winchester en Persoon C nog wat anders, maar die stonden in de strijd wel schouder aan schouder. Wat ook voor problemen zorgde met de munitie in tegenstelling tot met musketten waar iedereen de munitie van iedereen kon gebruiken was dat plots heel anders met de introductie van de eerste geweren (karabijnen). Wat enkel nog erger is geworden na WOI.
 

DeletedUser3686

oke,


dus voor een avonturier een rabijn maar voor de soldaat een musket.
Kijk wat jij zegt is waar!
Maar het offeciele wapen was de musket!
De baljonet was zeker niet overbodig!
Wat ik nu juist gelezen heb is dat winschesterdinges het meeste aan de zuidelijke soldaten verkocht!
Er werd zoals je al eerder zie soms ook al eens aan de noordelijke verkocht!
Aangezien omdat ze geen nieuw musket kregen!
Het geld was er niet en ze wouden dat hun leger er goed bijliep met hun inuformen!
Snappie

dus ik vind zeker dat dit moet komen!
 

DeletedUser

Er komen ook geweren bij de volgende update volgens mij als je met steden kan vechten! :mad: ;) :mad:
 

DeletedUser3686

oke,

nu een uitgewerkt idee!

avonturiers moeten een opdracht doen waarbij zij de arbeid op verkenning gaan 3 uur moeten doen!

beloning: karabijn (1500$ inkoopprijs 750$ verkoopprijs. 54-60 schade)


soldaten moeten een opdracht doen waarbij zij de arbeid munitie vervoeren 2 uur moeten doen!

beloning: musket met baljonet (1500$ inkoopprijs 600$ verkoopprijs. 50-61 schade)


bouwers moeten een opdracht doen waarbijzij de arbied station bouwen 3 uur moeten doen!

beloning: koevoet (1500$ inkoopprijs 725$ verkoopprijs. 49-57 schade)


duellanten hebben al zoiets!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan