• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

geweer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3874

Bouwers krijgen al een koevoet... Alleen noemt het in The West zoals het officieel in het groene boekje staat een "Breekijzer". alleen zijn de stats zo hoog niet als die jij hier aan het voorstellen bent.
 

DeletedUser3874

Ga bij de opdrachten maar eens na... Bouwers krijgen praktisch geen geld waar de avonturier wel veel geld verdient (en hij krijgt ook een wapen namelijk een zweep). Een soldaat krijg continue voorwerpen als afsluiter samen met een resem XP en altijd wel geld (tevens krijgt een soldaat ook een wapen, een revolver).

Dus als je deze toevoeging zou doen, laat je de twee andere klassen in de koude staan, in je opening post zet je Innogames weet wel wat, misschien ook niet misschien moet je daarom het geheel een beetje uitwerken zodat het voor de vier klassen gelijk blijft. Een toevoeging zoals deze karabijnen etc zie ik wel zitten maar enkel als het om een verbetering gaat voor ALLE klassen.

Dus hoe langer je topic nu duurt hoe meer ik het gevoel krijg dat je enkel voor de soldaten en avonturiers wat erbij wil krijgen en de twee anderen laten zoals het is. Wat naar mijn mening ongelijkheid veroorzaakt. Wat dus gelijk veroorzaak dat de ene klasse beter is dan de andere. Dus tja, misschien maar eens voor de vier klassen wat gaan neerpennen, want met dit laatste voorstel krijg je mij echt niet over de streep.

Verder is er een verschil tussen een karabijn en een musket. Waar een musket een haan gebruikt om te vuren bij het overhalen van de trekker gaat er bij een karabijn een hamer die voor de ontsteking van de kogel zorgt. Maar goed dit is een technische uitleg, beide vormen van wapens werden gebruikt in het westen al kreeg het hamer mechanisme toen wel een duidelijke voorrang.

Ik hoop alleen dat je het idee een beetje bijschaaft dat de vier klassen toch gelijk blijven.
 

DeletedUser3686

wel,


Bij mijn laaste uitgewerkte versie probeer ik ook wat voor bouwer en duellant maar ik vind echt niks!

wat dacht je voor de duellant een speciale vest ofzo?
En voor de bouwer een soort plank ofzo?

oke,

nu een uitgewerkt idee!

avonturiers moeten een opdracht doen waarbij zij de arbeid op verkenning gaan 3 uur moeten doen!

beloning: karabijn (1500$ inkoopprijs 750$ verkoopprijs. 54-60 schade)


soldaten moeten een opdracht doen waarbij zij de arbeid munitie vervoeren 2 uur moeten doen!

beloning: musket met baljonet (1500$ inkoopprijs 600$ verkoopprijs. 50-61 schade)


bouwers moeten een opdracht doen waarbijzij de arbied station bouwen 3 uur moeten doen!

beloning: houten plank (1500$ inkoopprijs 725$ verkoopprijs. 49-57 schade)


duellanten moeten 10 gevechten met spelers winnen.

beloning: vermomde vest (1500$ inkoopprijs 800 verkoopprijs. +22 schieten+ 13 ontwijken)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

met een plank vecht je niet zo goed hoor!
en met een vermomde vest, wat bedoel je daar mee? een vermolmt vest om een vest om te vermommen?

en zoals netjes uitgelegt waren karabijnen meer in gebruik dan musketten, door de mechaniek en o.a. lengte.
 

DeletedUser3686

ja,

maar op het spel he!
ik bedoel een voorlader is toen ook niet in gebruik want dat s ook het systeem van een musket!
En een schrootpistool dan spreken we nog pas van de ontdekking!

Nee maar in de burgeroorlog, in een liggend slagveld werden musketten gebruikt vanwege hun lengte!
maar zoals je zegt de lengte van een karabijn is zo veel korter dan het makkelijker was voor paardrijden, expeditie's, slagvelden in woud,...

Dus werd de karabijn bij speciale eenheden, onderoffecieren en expeditieleden gebruikt!

wat je zegt van die plank is juist ik vervang het door een schop hopelijk bestaat dat nog nie!
 

DeletedUser

uit de teksten van de opdrachten van de reeks "De medeplichtige" kan je afleiden dat the-west zich +- een tiental jaren ná de burgeroorlog afspeeld.
 

DeletedUser3686

avonturiers moeten een opdracht doen waarbij zij de arbeid op verkenning gaan 3 uur moeten doen!

beloning: karabijn (1500$ inkoopprijs 750$ verkoopprijs. 54-60 schade)


soldaten moeten een opdracht doen waarbij zij de arbeid munitie vervoeren 2 uur moeten doen!

beloning: puntige sabel (1500$ inkoopprijs 600$ verkoopprijs. 50-61 schade)


bouwers moeten een opdracht doen waarbijzij de arbied station bouwen 3 uur moeten doen!

beloning: houten plank (1500$ inkoopprijs 725$ verkoopprijs. 49-57 schade)


duellanten moeten 10 gevechten met spelers winnen.

beloning: vermomde vest (1500$ inkoopprijs 800 verkoopprijs. +22 schieten+ 13 ontwijken)
 

DeletedUser

zo is het misschien wel in evenwicht, maar door al die afzwakkingen houdt je idee nu alleen maar in dat avonturiers 1 bepaald geweer kunnen krijgen. Dit is nu niet meer zo revolutionair dat ik vind dat je het naar de Duitsers moet sturen. Maar op zich is er met de basis "geweren als wapen in het spel" niks mis.
 

DeletedUser3686

nee,


in de burgeroorlog hadden offecieren een revolver en een sabel (geen degen)
Aangezien dat revolvers er al zijn is er voor de soldaat een sabel!
Wel een karabijn is voor de avonturier
en vermomde vest voor de duellant omdat hij al een vuurwapen.
en de bouwer een schop!
 

DeletedUser

ik bedoel maar, die 4 items, ik denk niet dat ze daarvoor alles van de karakterklasseopdrachten weer dooreen zullen gooien
 

DeletedUser

ik denk ook dat je geweren beter kan doen zoals het nu is: vooor iedereen te koop.
en voor slachkracht moet er dan ook iets bijkomen, dus dan moet je allerlei wapens bedenken als sabels, bijlen en indiaanse speren (ik weet dat blanken toen niet met speren vochten, maar ze vochten ook niet met kapotte wiskeyflessen, behalve in een saloonruzie)
 

DeletedUser

Je kan altijd proberen natuurlijk, maar eerlijk gezegd denk ik dat de kans klein is dat het idee er door komt.
 

DeletedUser3686

jep,

wie weet:D:D:D

dus moderators doe u ding!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Onze taak is om het forum + spel schoon te houden van spammers niet het updaten van het spel.

ideeen grag naar the-west.net of the-west.de

verder vind ik dat er al genoeg geweren zijn, er moeten juist meer slagwapens komen;).
 

DeletedUser3686

ik dacht dat het de taak was van de moderators om goede ideetjes voor te stellen aan innogamesq:p:p
 

DeletedUser

nee,


in de burgeroorlog hadden offecieren een revolver en een sabel (geen degen)
Aangezien dat revolvers er al zijn is er voor de soldaat een sabel!
Wel een karabijn is voor de avonturier
en vermomde vest voor de duellant omdat hij al een vuurwapen.
en de bouwer een schop!

er is al een sabel
 

DeletedUser

als je het nou zo doet,
dat de soldaten een revolver en een sabel kunnen, of alleen een geweer. (een winchester of een musket)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan