• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechten-topic

DeletedUser

Mag ik effe zeggen dat dit het enige is wat de tegenstanders kunnen doen, Slab.

Jullie weten zelf ook dat je met twee steden nooit de hele wereld kunnen overheersen, en dta er een keertje een tijd komt dat jullie tegen de lamp lopen :D

Dit is het enige wat de ander kunnen doen, ik respecteer de aanvallen op alle TH/MD forten heel erg, een goede georganiseerde aanval! Dat is pas teamwork!

Goed georganiseerd. UHUM! Ik ben bij 2 forten aangemeld. En er is belabberde opkomst, dat is ook een nadeel van zoveel forten aanvallen, iedereen gaat zich verdelen..
 

DeletedUser

Goed georganiseerd? Misschien.
Sportief? Nee.

Je moet toch wel heel erg desperate zijn wil je dit doen?:huh:
Ik ben het ook niet eens met de heerschappij van TH en MD, maar dat betekent niet dat ik op zo'n manier van ze af wil komen.
Wat is het volgende? bij elke aanval van TH/MD 5 counters starten?
Of gaan we het op de ultieme massa-aanval gooien en dagen we gewoon alle forten van TH en MD aan?

Leer eens een spel te spelen zeg...
 

DeletedUser

Ja idd, gewoon een voor een en het houden bij Fair Play.

Tis maar een spel hoor :D
 

DeletedUser

Mag ik effe zeggen dat dit het enige is wat de tegenstanders kunnen doen, Slab.

Jullie weten zelf ook dat je met twee steden nooit de hele wereld kunnen overheersen, en dta er een keertje een tijd komt dat jullie tegen de lamp lopen :D

Dit is het enige wat de ander kunnen doen, ik respecteer de aanvallen op alle TH/MD forten heel erg, een goede georganiseerde aanval! Dat is pas teamwork!

dus het spel gaat alleen maar om zo veel mogelijk forten aan te vallen zodat jij altijd wint ookal krijg je dan eigenlijk niks.
 

DeletedUser12538

Mag ik effe zeggen dat dit het enige is wat de tegenstanders kunnen doen, Slab.

Jullie weten zelf ook dat je met twee steden nooit de hele wereld kunnen overheersen, en dta er een keertje een tijd komt dat jullie tegen de lamp lopen :D

Dit is het enige wat de ander kunnen doen, ik respecteer de aanvallen op alle TH/MD forten heel erg, een goede georganiseerde aanval! Dat is pas teamwork!


Dit is echt geen teamwork hoor, 8 forten aanvallen.
Als je nou 1 fort aanvalt dan zou je met teamwork kunnen winnen, maar 8 :blink:
 

DeletedUser

Dit is echt geen teamwork hoor, 8 forten aanvallen.
Als je nou 1 fort aanvalt dan zou je met teamwork kunnen winnen, maar 8 :blink:

Nou, ik vind het bewonderenswaardig dat je het presteert om 8 aanvallen op exact hetzelfde moment te lanceren...:rolleyes:
 

DeletedUser

Dat lid van UC Phoenix bij Mahna Mahna snap ik alleen niet helemaal.. Ik heb niemand er de opdracht voor gegeven.. niemand van onze leiding zelf :p

Hij/zij word er ook op aangesproken :p

Btw Gallyman, als je nog meer UC Phoenix'ers vind bij aanval.. wees zo lief en kan je hun namen in een telegram naar me sturen? :p
 

DeletedUser

Sportief? Nee.
Terecht? Ik vind van wel, TH en MD winnen letterlijk ALLES, hun bepalen de uitkomst van een gevecht. Dusja, zwaar terecht maar inderdaad ook zwaar onsportief.
 

DeletedUser

90% dan..
Ik vind iniedergeval dat ze te veel invloed hebben op de verloop van het spel.
 

DeletedUser6801

Tja, het is maar hoe je het sportief bekijkt, spel is het spel. Is het onsportief als je alle goede leden in een stad stopt??
Kijk TH en MD hebben makkelijk praten, maarja, als je mijn handtekening zou kunnen vertalen, dan weet je wel beter ;);)

Wel goed georganiseerd toch, als je zeven aanvallen binnen tien minuten plant, goed gedaan!
 

DeletedUser

Dat lid van UC Phoenix bij Mahna Mahna snap ik alleen niet helemaal.. Ik heb niemand er de opdracht voor gegeven.. niemand van onze leiding zelf :p

Hij/zij word er ook op aangesproken :p

Het spijt me zeer dat ik bij Mahna Mahna stond...:hmf:
Dat ik niet heb meegevochten komt doordat ik helaas te laat thuis was.

Mag ik hierbij Buffalo, FortForce en Riverton feliciteren?
Wat een geweldige gevechten hebben jullie geleverd!
Wow, ik heb werkelijk nog nooit zo'n grote faalactie gezien.
Bravo :up:
 

DeletedUser

We hebben 3 forten behouden :)
CU lukt niet


Edit: mss wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De hele groep die MD en TH op deze manier aanvalt is BIJZONDER laf!
Willen jullie deze wereld net zo laten eindigen als anderen? Heel erg veel fortgevechten op een dag en dan zoon belabberde opkomst? Jullie zijn gewoon te zwak voor woorden. Leer het spel eens spelen en ga niet met zen allen in een keer 8 forten aanvallen.

Ik hoop hierbij dat jullie eens goed nadenken en stoppen met het aanvallen op deze manier. Als jullie niet van MD en TH kunnen winnen, ga dan ergens anders janken en plan niet 7 fortgevechten op een avond tegen twee steden. Zo verziek je de wereld alleen maar door de belabberde opkomsten en stoppen mensen ermee die geen zin hebben in 2 xp gevechten.

Als jullie willen winnen doe dat dan oog in oog en niet gewoon een massa attack beginnen. jullie lijken de groene blaadjes op wereld 7 wel.
 

DeletedUser

Ik heb me geamuseerd in de fortgevechten van de 7 in totaal zijn er 4 behouden voor TH/MD.

Buiten dat het een prestatie is om 6 fortgevechten tegelijk te laten starten en 1 een uurtje later ben ik van mening dat dit een prestatie is van verdedigen....

Ik heb zelf t vertrouwen gekregen om 1 gevecht te leiden en als je met 18 man waarvan 3 of 4 offliners tegen 26 man moet beginnen is minder prettig...
Maar als je dan ook nog uiteindelijk 15 man overhoud tegen 0 dan laat je zien dat dit gewoonweg een hele domme actie is geweest van de aanvallende partij...

Ondanks alles zijn er gewoon 4 forten behouden en dat is een grotere prestatie van 2 steden tegen een groep die ongeveer 300 mensen telt...

Ik wil ook hierbij mijn dank tonen aan de mensen die ons tog geholpen hebben met verdedigen die niet uit TH/MD afkomstig zijn maar ondanks dat iedereen een afkeer tegen ons heeft tog hebben geholpen....

En voor de rest achja volgende keer beter vond t leuk geprobeerd...
 

DeletedUser

Buffalo creek staat nu eerste, maar dat ze dat verdient hebben is een ander verhaal, dan heb ik nog liever dat TH of MD 1e staat.
 
Bovenaan