• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechten-topic

DeletedUser

Vanavond valt fortforce ons fortje aan :blink:
Heb er al zin in een leuk fort hadden wij erbij en nu gaat fortforce ook nog eens dik falen:laugh:
 

DeletedUser

Als iemand een fortvechter nodig heeft.... ik doe het gratis wanneer ik me verveel.... wanneer ik me niet verveel dan doe ik het gewoon niet.
En op het moment...... :fisherman: verveel ik me.
P.s. Nee ik heb geen fortvechters kleren.... gewoon :mexican:set.
 

DeletedUser

Ze vallen 2 forten van jullie aan, als dat al massa aanval is dan weet ik het ook niet meer, ze weten gewoon dat jullie niet zoveel leden hebben en daarom jullie proberen te verslaan door jullie te verspreiden.
 

DeletedUser11811

dan denken ze daar verkeerd over :D

laat me een ding duidelijk zeggen
onze steden zijn er niet om zoveel mogelijk forten te hebben maar wel om zoveel mogelijk leuke fortgevechten te houden
spijtig dat niet iedereen daar zo over denkt :unsure:
 

DeletedUser11811

mag ik effen weten wie deze aanval georganiseerd heeft?

bij deze is die verkozen tot grootste noob ter wereld

dit geeft blijk van een groot te kort aan spelinzicht, en al wie afkomt met verhaaltjes van slim gedaan, kunnen ze niets verdedigen......
die kunnen lekker bij de andere noobs gaan zitten, dit kan niemand goedpraten :no:
 

DeletedUser

Ze vallen 2 forten van jullie aan, als dat al massa aanval is dan weet ik het ook niet meer, ze weten gewoon dat jullie niet zoveel leden hebben en daarom jullie proberen te verslaan door jullie te verspreiden.

En als het nu geen massa aanval is weet ik het ook nie meer. ;)
 

DeletedUser6801

Mag ik effe zeggen dat dit het enige is wat de tegenstanders kunnen doen, Slab.

Jullie weten zelf ook dat je met twee steden nooit de hele wereld kunnen overheersen, en dta er een keertje een tijd komt dat jullie tegen de lamp lopen :D

Dit is het enige wat de ander kunnen doen, ik respecteer de aanvallen op alle TH/MD forten heel erg, een goede georganiseerde aanval! Dat is pas teamwork!
 
Bovenaan