• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechten-topic

DeletedUser12538

Nou verdient......
Als ze nou niet met die 7 aanvallen meededen was het verdient maar nu :no:
 

DeletedUser11811

ik hoop met dit bericht eens duidelijkheid te scheppen over wat jullie verkeerd doen met massa aanvallen.
Houd je gerust niet in en zet het bericht op je eigen stadsfora zodat de nieuwe leden (velen lezen het forum niet) eindelijk weten waarom zo'n dingen een wereld kapot maken.
Ervaren rotten weten ondertussen wel al beter en zullen dit bericht alleen maar bevestigen.

Het feit is het volgende, als jullie nog meer van die monsteraanvallen starten tegen ons verplicht je ons bijna om bondgenoten te zoeken.
Je voelt het al komen hé, wij zijn kwalitatief al zeer sterk, als we dat dan ook nog eens kwantitatief zijn dan is er voor de tegenpartij helemaal geen beginnen meer aan.
Groot gevolg daarvan is dan dat leden gaan stoppen bij de tegenpartij, hun opkomsten zullen enorm de dieperik ingaan en voor ons is dat ook niet aantrekkelijk.
Als wij een fort aanvallen met 100 man en er staat maar 40 verdediging, dan is het ook een walk over en hebben we ook geen XP.
Met als gevolg dat ook mensen bij ons zullen stoppen omdat het een saaie wereld is.

Daarom hebben wij in het begin van de wereld beslist om een poging te doen zonder BGs te vechten en zo een leuke wereld te verkrijgen, als jullie echter zo verder doen halen jullie dat plan naar beneden en kunnen we bijna niet anders dan ons te versterken.

Voor ons is het heel simpel, wij hoeven helemaal niet op 1 te staan hoor, wij hoeven ook geen 20 forten te hebben. Het enigste wat wij willen hebben zijn leuke fortgevechten waar we veel XP aan overhouden.

Dat jullie 2 gevechten of 3 starten, daar kan ik nog inkomen, maar 7 gevechten tegen 2 steden, daar kan je toch onmogelijk kwalitatief goeie XP gevechten uit halen.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat massa aanvallen dus uit den boze zijn en het spel alleen maar verzieken. hetzelfde geld trouwens voor counters (tegenaanvallen), telkens als wij de laatste tijd een fort starten worden er bijna tegenacties gedaan, daarom niet door die stad maar wel door andere die willen profiteren.
Wat brengt dat op?
dat mensen zich weer moeten verspreiden over gevechten en dat het fort weer niet vol geraakt.

akkoord, je kan dan wel een fortje winnen, maar wat ben je er mee?
vind je het dan zo leuk om op nr 1 te staan op die manier?

waar is jullie zelfrespect gebleven mensen. Probeer je leden meer actief te krijgen en het zonder massaBG te doen, en al zeker zonder massa aanvallen.
wij kunnen ook gerust een pak counters starten hoor, geld zat bij ons.

vandaar wil ik de leiding van TH en MD ook nog een feliciteren omdat ze zelfs na het binnenkrijgen van 7 aanvallen geen enkele counter hebben gestart (ik was zelf niet online dat moment dus de verdienste is volledig voor de medeleiding)
ze geven tenminste blijk van kennis van het spel.
Neem er allemaal een voorbeeld aan en zorg dat we weer leuke gevechten krijgen, keiharde battles in een full house (volzet fortgevecht).
Dan kunnen we nog veel plezier beleven aan deze wereld

Ik hoop dat jullie nu toch een pak duidelijk is. Wie het tegendeel beweerd moet misschien eens gaan kijken op andere werelden die zo goed als dood zijn door dat soort zaken.

vriendelijke groeten
slab
 

DeletedUser

Vind het vooral leuk dat er vannacht om 4 uur in de nacht een leuk gevecht is bij ons. Jullie doen het in deze wereld voor de lol?
Mooi niet dus.
Flagrush jottem wat leuk. -.-
 

DeletedUser

Idd jullie vallen na 6 aanvallen op ons een 7de
Dachten we zullen we ook eens irri zijn :)
 

DeletedUser12538

Zitka noemt ons zwak , wij starten geen counter.
Noem je reden zit...
 

DeletedUser

Zwak?
Wij counteren niet?
Het was een 1malige vlagrush?
Man man w8=noobwereld
 

DeletedUser

Ik vind een flagrush op een stad die een uur later aanviel dan de andere steden en niks met dat 'duistere complot' te maken had zieliger.
 

DeletedUser11811

Wat vind jij zwakker, 7 aanvallen op hetzelfde moment of 1 aanval op een vroeg moment waar je off-line bij kunt zijn?:rolleyes:

waar offline??? :D

ideaal uur om terug thuis te komen van een feestje en met je dronken ****** een fortgevechtje te doen online

heeeeeeeeeeeerlijk :laugh:
 

DeletedUser

Fort ligt onder aanval: Mijlenhoog vandaag om 20:14 uur
Fort ligt onder aanval: Fully Defeated vandaag om 20:00 uur

Daar gaan we weer :hmf:
 
Bovenaan