• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechten-topic

Deleted User - 308552

Ach wat, die slaan we wel af...
:north: :north: :north: :north: :north:
 

Deleted User - 308552

dat moet ik nog maar zien

Zal ik nu nog wat meer soldaatjes neerzetten? :D

Ik vind het alleen wel jammer dat er steden zijn die zo snel zijn gegroeid door goudnuggets, want daar gaat het hier allemaal om geloof ik... :hmf:
 

DeletedUser

Zal ik even citeren?

Je kan een stad snel starten met Nuggets, hem snel uitbouwen doe je met een goed team, dat koop je NIET met nuggets !
 

Deleted User - 308552

Nee, maar je kan vaardigheidspunten kopen met nuggets... (Bouwen+<te veel>)
En ook producten... etc, etc.
 

DeletedUser8307

Dat klopt, maar een stad kan je nu wel veel sneller starten d.m.v. Nuggets. ;)

Laten we terug on-topic gaan!
 

DeletedUser

/me pakt geweer op en loopt naar het slagveld.

Wij ezeltjes zijn zwaar vernederd en gaan FD eens ff plat stampen. Reken maar dat FD verliest!
 

DeletedUser13187

jullie ezeltjes hebben dan wel mooi een 2-strijd....:rolleyes:

want ik zie er toch echt wij bij FD als verdediger staan :blink:
 

DeletedUser

dat komt omdat 1 lid van ons(fire water) niet word toegelaten bij torenhoog(wat ik zeer kinderachtig vind). maar voor de rest gaat iedereen aanvallen:D
 

DeletedUser

Dat komt omdat hij nooit luisterd tijdens de fortgevechten we fluisterden naar hem en hij zei dat hij mag doen wat hij wil en dan noem je ons kinderachtig dat we hem niet toelaten :hmf:
 

DeletedUser10988

Goed gevecht TH/MD..

En bedankt ezeltjes voor het vele gefluister tussendoor.. Is al eens een keer eerder gedaan dus nieuwe taktiek is dat ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12538

Goed gevecht TH/MD..

En bedankt ezeltjes voor het vele gefluister tussendoor.. Is al eens een keer eerder gedaan dus nieuwe taktiek is dat ook niet.

100 aanvallers hebben het fort aangevallen. 84 verdedigers hebben verdedigd.
10 aanvallers zijn bewusteloos gevallen. 84 verdedigers zijn bewusteloos gevallen.


Wel beetje schaamtelijk voor de verdedigers?
 

DeletedUser10988

Nee hoor, tegen TH/MD in een on-uitgebouwd fort maak je nu eenmaal weinig kans.
 

DeletedUser

zoiezo als je maar 10 man neerkrijgt met 84 mensen..... dan doe je het heel beroerd
 

DeletedUser

het was inderdaad al een gelopen race maar als je net met 8 man 1 iemand kan neer halen doe je toch ergens iets fout:tumble:
 

DeletedUser6801

Eigenlijk zou je als de verdediging helemaal volstaat altijd moeten winnen, dan zitten bij TH en MD de beste mensen, maar er is wel heel matig verdedigd bij dat fort. Ik dacht dat zo'n uitslag theoretisch onmogelijk was :D
 
Bovenaan