• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht <-> Kistjes

DeletedUser

Wat je daar zegt slaagt nergens op :p
Uit een houten kistje krijg je hoogstend iets van 4000 inkoopwaarde, en uit een ijzeren vind je al gemakkelijk edele wapens en broeken ;)

Dit slaat nergens op... Ik heb nog noooit edele dingen gezien uit ijzeren maar daar in tegen wel uit houten kistjes. Wat girafi zegt zal best waar zijn, maar de marktwaarde van de items uit houten kistjes zal denk ik hoger zijn ;)
 

DeletedUser

ik heb al heel veel kistjes gekregen omdat ik duellant ben op w7. dan krijg je snel kistjes omdat je veel schade maakt.

de kistjes zijn gewoon vreselijk random. houten krijg je snel. ijzeren je hebt het goed gedaan maar deze bevatten dan veelal dingen die niet veel waard zijn (bij mij toch) vooral zwarte items.
ik heb 1 stalen gekregen toen had ik 6751 schade, 3 uitwijkers en 3 ko's en dit was bij een basisfort. ik had wel hoogste schade maar deze was echt niet zo hoog, ik vond het dus nogal raar dat ik toen wel een stalen kreeg.

zeker omdat ik eens een gevecht had 8000 schade, 43 uitwijkers en 30k en ook bij een basisfort. 2e hoogste schade (het scheelde 10 schade) en ik kreeg een ijzeren.

dus je moet de nr 1 zijn bij een basisfort om een stalen te krijgen?
 

DeletedUser

net fg op w6, lee van cleef 146 ontweken in een basisfort => houten kistje!
 

DeletedUser13404

Tslaat nergens op :hmf:
alhoewel... als houten beter zijn dan ijzeren, moet je blij zijn he :)
 
Zojuist als LP bom, als verdediger, met zeer weinig mikken en verschuilen, op een na hoogste schade, meeste treffers, 1500 xp gekregen en een houten kistje. Skills maken dus niet zo veel uit, er komt ook een dosis geluk bij kijken.

Hoe krijg je dan een stalen kistje? Door nergens de beste in te zijn :p Als je op w2 kan kijken, zie dan dit rapport van Zafyra: [report=261576960fbf7dea79]Fortgevecht verslag: Rabofort5[/report]
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Zojuist als LP bom, als verdediger, met zeer weinig mikken en verschuilen, op een na hoogste schade, meeste treffers, 1500 xp gekregen en een houten kistje. Skills maken dus niet zo veel uit, er komt ook een dosis geluk bij kijken.

Hoe krijg je dan een stalen kistje? Door nergens de beste in te zijn :p Als je op w2 kan kijken, zie dan dit rapport van Zafyra: [report=261576960fbf7dea79]Fortgevecht verslag: Rabofort5[/report]

dat is het niet, want ik heb op w6 2x zo'n kistje gekregen door de meeste schade te halen...
 
Zojuist als LP bom, als verdediger, met zeer weinig mikken en verschuilen, op een na hoogste schade, meeste treffers, 1500 xp gekregen en een houten kistje. Skills maken dus niet zo veel uit, er komt ook een dosis geluk bij kijken.

Hoe krijg je dan een stalen kistje? Door nergens de beste in te zijn :p Als je op w2 kan kijken, zie dan dit rapport van Zafyra: [report=261576960fbf7dea79]Fortgevecht verslag: Rabofort5[/report]

Had 58 ontwken schoten, de meeste...

Ik heb op w2 nog een raportje dat ik in 1 FG houten, ijzer en staal kreeg:p Was toen die dingen er NET waren.
 

DeletedUser1963

Zojuist als LP bom, als verdediger, met zeer weinig mikken en verschuilen, op een na hoogste schade, meeste treffers, 1500 xp gekregen en een houten kistje. Skills maken dus niet zo veel uit, er komt ook een dosis geluk bij kijken.

Hoe krijg je dan een stalen kistje? Door nergens de beste in te zijn :p Als je op w2 kan kijken, zie dan dit rapport van Zafyra: [report=261576960fbf7dea79]Fortgevecht verslag: Rabofort5[/report]

dit was in het zelfde gevecht. 123x ontweken 1200 schade

[report=2615762994b940aec6]Fortgevecht verslag: Rabofort5[/report]

Wat kreeg ik? zwarte hoge hoed :(

Dat is toch zwaar oneerlijk?????
 

DeletedUser8307

dit was in het zelfde gevecht. 123x ontweken 1200 schade

[report=2615762994b940aec6]Fortgevecht verslag: Rabofort5[/report]

Wat kreeg ik? zwarte hoge hoed :(

Dat is toch zwaar oneerlijk?????

De inhoud van kistjes is ook deels random. Je krijgt soms een heel slecht voorwerp uit een kistje.
 

DeletedUser

gisteren op w1 in een fg 90 schoten ontweken maar miste iets in het verslag:
Mijn KISTJE!!!!!!!!!!!!!
Dus die logica gaat ook al niet meer op :p
 

DeletedUser

heb je dan es een stalen kistje (van prestatie) jims gescheurde broek, je denkt ah dat kan gebeuren, volgende stalen kistje john butterfields wollen riem. geen 2 keer zonder 3 keer natuurlijk stalen kistje: belle stars deringer.

ik heb in totaal al 9 stalen kistjes gehad beste voorwerp was een nats machtete, tesamen met harmonica's kniebroek...
 

DeletedUser

dan heb je niets te klagen want ik had een bob de bouwers als beste maar daarna kwamen een huckleberry's kata en sobere broek dus dat viel zwaar tegen :p
 

DeletedUser13404

Weet je!! Ik had een geen kistje, en toen weer niet, en toen weer niet! En er zat niets in!! :(
 

DeletedUser

Op w7 zit ik al aan de 50 kistjes, waarvan 3 staal maar het enige edele wapen was een huckelberry's kata . Tips voor kistje: veel raken, veel schade en veel uitwijken :)
 
Bovenaan