• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht <-> Kistjes

DeletedUser

Ik ben puur bouwer en ik krijg ook best vaak kistjes, sinds ik bajonetten gebruik.

ik krijg bijna altijd boven de 1000 EP en soms zelfs 1500, dus je skills maken inderdaad niet heel veel uit. Mijn tip is, zorg dat je op je eigen toren staat en gebruik een bajonet, dan kom je een heel eind.
 

DeletedUser13404

Ok cava, normaal sta ik op de duellanten toren ofzo :p
Om lekker dicht ij de vijand te staan, en altijd te kunnen raken, maarja (...:(rolleyes:
 

Deleted User - 308552

Wat is je karakterklasse eigenlijk? duellant? Dan is het op zich best wel goed, zo lang je maar niet te lang vooraan blijft staan ;) Als je online bent, heb je vaak ook een veel betere score en veel meer ep, daar zou het ook aan kunnen liggen :o
 

DeletedUser1448

Op arizona ben ik duellant en ik krijg bijna elk gevecht een kistje en 1000+ ep.
Vooral door schade dus en soms ook door uitwijken.
Heb 3400 lp en ik wijk 42 schoten uit soms.
 

DeletedUser10466

In een goed Fg kan ik ook aan 1000+ EP komen, maar ik vroeg mij nog iets af: mijn uitwijkstats waren 3Fg's de laatste tijd 10 hits 21 ontweken, toeval of niet?
 

DeletedUser6801

Toeval dat het precies gelijk is, maar als je op een toren staat, wijk je vaak 2/3 tot 3/4 van de schoten die op je worden afgevuurd (als de tegenstadner op het gras staat)
 

Deleted User - 308552

In een goed Fg kan ik ook aan 1000+ EP komen, maar ik vroeg mij nog iets af: mijn uitwijkstats waren 3Fg's de laatste tijd 10 hits 21 ontweken, toeval of niet?

Als je na die 10 schoten omging, lijkt het me logisch dat die 10 schoten steeds hetzelfde zijn :rolleyes: En als je een goede uitwijkkans hebt, zou je ook redelijk veel moeten ontwijken, maar praktisch gezien kan je niet meer dan een bepaald aantal keer ontwijken voordat je geraakt wordt en omgaat :blink: Daar zou het aan kunnen liggen?
 

DeletedUser

ronde een dat ik op een toren sta : ik wijk veel uit
rnde twee dat ik op een toren sta : ik wijk veel minder uit...
raar eh ?
 

DeletedUser13404

Wat is je karakterklasse eigenlijk? duellant? Dan is het op zich best wel goed, zo lang je maar niet te lang vooraan blijft staan ;) Als je online bent, heb je vaak ook een veel betere score en veel meer ep, daar zou het ook aan kunnen liggen :o

Soldaat :hmf::hmf:
 
Waar slaat de logica van de kistjes op.
Magrb1e hit 9159 krijgt een staal kistje. 4 ontweken
TheDuck hit 9044 krijgt een ijzer kistje. 7 ontweken
Beide minder dan 10 schoten ontweken.
TBW hit 8300 krijgt een houten kistje. 15 ontweken
stef2109 hit 7678 krijgt een(volgens mij ijzeren kistje) 4 ontweken

Dan kom ik met 7365 gehit en 72 ontweken(niet op mijn eigen toren ook..) En wat krijg ik? Een HOUTEN kistje.

Dan hoor ik vreemd zeggen dat hij ijzer heeft, hij heeft 4831 gehit en 45 ontweken. WAAROM KRIJGT HIJ EEN IJZEREN EN IK EEN HOUTEN? Al mijn stats waren beter dan de zijne?.. Hij was maar 32 rondes online ik alle 54 rondes.

Ik snap echt de logica van de kistjes niet, het moet wel geheim blijven bla bla, maar zit er hier enige vorm van logica in?-.- Ik heb het op 2 na meeste ontweken en het op 4 na beste gehit. Vreemd weet ik niet eens op welke plaats hij komt te staan, maar waarom krijgt hij ijzer en ik houten? Ik persoonlijk vind dat dit nergens op slaat. Het lijkt wel of de kistjes random worden uitgedeeld(op meeste gehit, meeste ontweken na) over de top 15 van het gevecht bij wijze van spreken. Ik vind dat de mods of innogames wel wat mag prijsgeven over de uitdeling van kistjes! Ik wil ook staal krijgen op w3.... Gemiddeld sta ik erg hoog denk ik, veel gehit en ontweken dus vooraan gestaan en nog beetje achteraan geschoten. Houten kistje is de opbrengst. Moet ik soms expres 30 rondes van het gevecht offline zijn ofso?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10466

Ik had ook hout met 54 ontweken, 11 geraakt(na 13 rondes KO), maar dit is wel raar ja.
Maar misschien vergeet je dit: Vreemd heeft minder dan de helft van jou hits gepakt, hij heeft dus een betere verhouding, misschien dat dat het is;)
 

DeletedUser

Ik had ook hout met 54 ontweken, 11 geraakt(na 13 rondes KO), maar dit is wel raar ja.
Maar misschien vergeet je dit: Vreemd heeft minder dan de helft van jou hits gepakt, hij heeft dus een betere verhouding, misschien dat dat het is;)

die verhouding maakt volgens mij wel veel uit, ik had er pas volgens mij 28 ontweken en 5 geïncasseerd (volgens mij) en toen kreeg ik ook een houten kist
 
Waarom is het gedeeltelijk random? Dan krijg je meer voor mindere prestaties en omgekeerd, terwijl de kistjes worden uitgedeeld door inviduele prestaties.
 

DeletedUser6801

Zou ook niet leuk zijn als je kon uitrekenen wanneer je een kistje krijgt. net zoals bij duels, dit soort dingen moeten gewoon voor een gedeelte random zijn, adners is alle lol ervan af ;)
 

DeletedUser

klopt het dat bidden helpt voor het openen van een kistje?(dat je dan een beter voorwerp krijgt)
 

DeletedUser11612

Tjaz Jordes, ik had net geen 15.000 schade en kreeg ook maar een met ijzer beslange kistje...verwacht je ook wel een stalen kist toch?
 
Bij kleine forten krijg je staal sws al niet(wat ik ook dom vind, je zou er bijv 1 kunnen doen max), dus vandaar denk ik ijzer diego, maar ik vind dat er te gierig met staal om word gegaan, ik weet dat het heel goed kan zijn wat eruit komt, maar dit is ook maar in 10% van de gevallen terwijl je heel veel moeite moet doen voor 1 kistje.
 
Bovenaan