• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .
er zijn wel spelers die beter leiding kunnen geven.. even terugkomend op mijn reactie/voorstel (dinsdag) waar jij toen een reactie op had

helaas ben ik ook niet geselecteerd ik wens de 150 gekozen deelnemers veel succes en plezier toe en hopelijk zetten jullie NL op de kaart :)

Ik ben wel echt heel benieuwd naar de andere leiders hier op NL die nog meer volle fg's (ofja, bv een deff met 70 tegen 100 att en nog winnen als deff zijnde) gewend zijn om te leiden. Ja, zelf heb ik hier ook wel ervaring mee, 4 jaar geleden en ong een jaartje terug 10/15 keer op DE, maar dat is natuurlijk super lang geleden en maar heel weinig die 10/15.

Ik zou het persoonlijk wel cool vinden als er hier op NL nog een paar zijn die zoveel fg's leiden, met succes. Maar ik heb ze eigenlijk niet niet gevonden. Vertel hem het niet (want dan krijgt hij miss een ego) maar Wasa is de beste fg leiding hier op NL in grote fg's en tja, iemand die goed is bij fg's met 18vs20 hebben we op zo'n competitie niet echt nodig :p
 

DeletedUser15127

blackjack.png
gfg6n5
 

DeletedUser16496

Ik ben wel echt heel benieuwd naar de andere leiders hier op NL die nog meer volle fg's (ofja, bv een deff met 70 tegen 100 att en nog winnen als deff zijnde) gewend zijn om te leiden. Ja, zelf heb ik hier ook wel ervaring mee, 4 jaar geleden en ong een jaartje terug 10/15 keer op DE, maar dat is natuurlijk super lang geleden en maar heel weinig die 10/15.

Ik zou het persoonlijk wel cool vinden als er hier op NL nog een paar zijn die zoveel fg's leiden, met succes. Maar ik heb ze eigenlijk niet niet gevonden. Vertel hem het niet (want dan krijgt hij miss een ego) maar Wasa is de beste fg leiding hier op NL in grote fg's en tja, iemand die goed is bij fg's met 18vs20 hebben we op zo'n competitie niet echt nodig :p


was eigenlijk niet zo zeer om lordwasa meer een sneer naar reynold omdat hij vond dat ik het teveel op colo betrok. en hij de naam lordwasa liet vallen elk ander speler had ik hetzelfde gezegd :p wel ontzettend veel low lp'ers in de aanval bij dat fg en vermoedelijk aan hun lp te zien ook low level doet me denken aan een fg op.. fairbanks was het? waar de partijen ook een groot verschil aan aanmeldingen had alleen waren merendeel low lp'ers kwaliteit gaat boven kwantiteit dan kun je de helft minder aan mensen hebben dan de tegenpartij als jou team (in dat geval in ondertal) sterker is meer skills heeft gaat de tegenpartij wel om maar de prestatie is leuk ;)
 

DeletedUser16739

Heel sm
Ik ben wel echt heel benieuwd naar de andere leiders hier op NL die nog meer volle fg's (ofja, bv een deff met 70 tegen 100 att en nog winnen als deff zijnde) gewend zijn om te leiden. Ja, zelf heb ik hier ook wel ervaring mee, 4 jaar geleden en ong een jaartje terug 10/15 keer op DE, maar dat is natuurlijk super lang geleden en maar heel weinig die 10/15.

Ik zou het persoonlijk wel cool vinden als er hier op NL nog een paar zijn die zoveel fg's leiden, met succes. Maar ik heb ze eigenlijk niet niet gevonden. Vertel hem het niet (want dan krijgt hij miss een ego) maar Wasa is de beste fg leiding hier op NL in grote fg's en tja, iemand die goed is bij fg's met 18vs20 hebben we op zo'n competitie niet echt nodig :p

idd, wasa speelt ook op .de (een echte server) niet als op NL leiden inderdaad want 18 tegen 20 is leuk maar dat is niet het echte werk.

Ik had veel zin weer om fgs te doen, mijn motivatie werd een stuk hoger maar als NL zelf de Legendes/ betere fgers thuis gaat laten kom op........
 

DeletedUser16739

was eigenlijk niet zo zeer om lordwasa meer een sneer naar reynold omdat hij vond dat ik het teveel op colo betrok. en hij de naam lordwasa liet vallen elk ander speler had ik hetzelfde gezegd :p wel ontzettend veel low lp'ers in de aanval bij dat fg en vermoedelijk aan hun lp te zien ook low level doet me denken aan een fg op.. fairbanks was het? waar de partijen ook een groot verschil aan aanmeldingen had alleen waren merendeel low lp'ers kwaliteit gaat boven kwantiteit dan kun je de helft minder aan mensen hebben dan de tegenpartij als jou team (in dat geval in ondertal) sterker is meer skills heeft gaat de tegenpartij wel om maar de prestatie is leuk ;)
Maarten het was niet om jou de grond in te stampen hoor, de lijst vond ik goed van leiders alleen ze kwamen toevallig allemaal van 1 wereld en dan benoemde ik alleen, sorry dat ik jou heb geraakt hiermee :)
 
was eigenlijk niet zo zeer om lordwasa meer een sneer naar reynold omdat hij vond dat ik het teveel op colo betrok. en hij de naam lordwasa liet vallen elk ander speler had ik hetzelfde gezegd :p wel ontzettend veel low lp'ers in de aanval bij dat fg en vermoedelijk aan hun lp te zien ook low level doet me denken aan een fg op.. fairbanks was het? waar de partijen ook een groot verschil aan aanmeldingen had alleen waren merendeel low lp'ers kwaliteit gaat boven kwantiteit dan kun je de helft minder aan mensen hebben dan de tegenpartij als jou team (in dat geval in ondertal) sterker is meer skills heeft gaat de tegenpartij wel om maar de prestatie is leuk ;)

Low levels/lp in att? de att had 100 mensen, met totaal 352k lp en de deff met 70 had 250k lp. Volgens mij is dat 30 mensen verschil en 102k lp.... att dus had wel een iets lager gemiddelde (3.520) dan de deff (3.570) maar dat is een minimaal verschil. Ik snap niet dat je iemand omlaag haalt om een sneer naar een ander iemand te willen uitdelen, maarja, daar zal ik verder maar niet te veel op in gaan, want ga er vanuit dat dat komt omdat je het ook rot vind hoe het nu is omtrend de internationale fg competitie.
 
We hoeven hier toch niet elke leider de hemel in te prijzen neem ik aan? Pika is ook gewoon een hele goede leider. Hoe kan je nou weten of hij zo'n FG niet kan leiden? Die zijn er nu immers niet meer, maar die waren er wel.
Hoe dan ook, hoe goed we een leider ook vinden. Wij zullen hier geen invloed op hebben (wat overigens superraar is). Want ik denk dat wij het beste kunnen bepalen wie wij het beste vinden leiden, aangezien wij als .nl community de FGs doen:laugh:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16496

Low levels/lp in att? de att had 100 mensen, met totaal 352k lp en de deff met 70 had 250k lp. Volgens mij is dat 30 mensen verschil en 102k lp.... att dus had wel een iets lager gemiddelde (3.520) dan de deff (3.570) maar dat is een minimaal verschil. Ik snap niet dat je iemand omlaag haalt om een sneer naar een ander iemand te willen uitdelen, maarja, daar zal ik verder maar niet te veel op in gaan, want ga er vanuit dat dat komt omdat je het ook rot vind hoe het nu is omtrend de internationale fg competitie.

ik zei toch dat ik het een leuke prestatie vond? sorteer maar eens op gemiddelde schade en dan vanaf 0 naar 250 overgroot merendeel is alleen maar rood, daarvan waren er ook nog eens best wel veel online (die een gem lager dan 250 had) dus persoonlijk vindt ik het niet imponerend maar zoals ik al wel had gezegd is de prestatie leuk! het is jammer dat alleen de eerste 150 spelers zijn gekozen en dat hierdoor veel spelers het toernooi gaan missen zelf baal ik er ook van maar desalniettemin hoop ik wel dat diegene die zijn gekozen er een leuk toernooi van maken wij (die niet gekozen zijn) kunnen het niet omdraaien er is voor deze methode gekozen en daar moeten we het mee doen
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik was op Burgeroorlog.
Een wereld waarop ik op tegen was.
In plaats van fg's op werelden te stimuleren(bijv. kistjes na fg's weer terugbrengen), openen ze een event wereld waar volop fg's gedaan worden.
Dat is alleen maar het stimuleren van de uitsterving van fg's op de normale werelden naar mijn mening.

En for your information, ik heb 80-90% van de fg's op die wereld meegedaan op aandringen van Noes.

En over Pika zijn kwaliteiten kan ik niet oordelen. Ken hem slechts als DerNiederländer op de23 en daar heeft hij slechts paar fg's geleid.
 

DeletedUser15127

Dit is dus echt zo .nl achtig weer :laugh:

Deze meneer ^ is Benji dus, hé? Diegenen die van voor 2011 spelen kennen hem als Henry J.

Op .net kennen ze hem ook nog steeds, reken maar. Benji en ik en vele andere Belgen en Nederlanders vielen ooit een jaartje of 4 geleden als woeste vikingen dakota.net binnen.
Good times!
Binnen 2 maanden waren we de beste FG-stad op die wereld, iedereen was in paniek. En Benji was zoals meestal en overal een zeer gevreesde fortvechter, direkt.
Maar laat hem vooral buiten de selectie omdat hij 2 dagen en 13 uren na nummer 150 zijn aanmelding plaatste, prima joh...
 

DeletedUser

er zijn zoveel mensen niet in de lijst omdat ze laat aangemeld hebben billy modajo ook bv etc, ik vind dit grappig.
soon op int. fg wereld in chat , waar is st wat moet ik doen hoe schiet je
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Nou het mag duidelijk zijn dat je een top leiding team had kunnen hebben.
Benji, Pika, Rowley, Hoodoo, Lord, Noes op er een paar te noemen.
Misschien een idee om te stoppen om elkaar af te zeiken en de mods dit te laten teruglezen :p
 
Bovenaan