• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16286

Laat ik de vraag anders verwoorden: Worden er door de mods één of meerdere leiders gemaakt van de mensen die aangegeven hebben leider te willen zijn?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Er komt een stemming op het forum waarbij de aangemelde mensen voor het event kunnen stemmen op de mensen die hebben aangegeven dat ze teamleider willen worden
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik weet er het fijne niet van, mogelijk afhankelijk van het aantal mensen dat leiding wilt worden.
En er zullen op .nl geen 500 aanmeldingen zijn om uit te kiezen zoals op .de lijkt mij :p

Zou mij niet verbazen als er bijvoorbeeld 2 of 3 gekozen worden en dat zij hun eigen mede leiders aan kunnen stellen.
 

DeletedUser12760

De leider wordt niet random gekozen, maar aan de hand van de motivaties die je bij het aanmelden kon invullen. Wanneer er gestemd zou worden op een leider dan zal dit meer een populariteitswedstrijd worden vermoed ik :p
 
Hmm, dat bericht van Cor had ik gemist, maar ook handig om dat pas te melden als de inschrijving al een poosje open is. Maarja, had me dus ook eerst perongeluk aangemeld op de engelse aanmelding aangezien ik dacht dat het via daar kon omdat er hier nog niets over op het forum stond toen, maar had daar de motivatie dus in het engels en nederlands neergezet (aka, kort want ik kan geen engels) Ben benieuwd of het goed genoeg was :S
Had eigenlijk wel verwacht dat het net als op burgeroorlog zou gaan, dat was ook niet perfect maar het was zeker niet slecht, en niet slecht is voor mij goed genoeg met zulke beslissingen voor een online game :D

@cor696 Wanneer worden de mensen die leiding zijn op de hoogte gebracht en wanneer kunnen deelnemers hun email verwachten met de inloglink? want dat zijn wel 2 belangrijke data (vooral die laatste) om te weten :D

@iedereen: je krijgt met het begin 1 reskill drankje van 1000 muntjes en 3x de andere 2 reskilldrankjes van 600 muntjes gratis, er zijn dus mogelijkheden om snel/gratis te reskillen, aangezien we niet gelijk de eerste dag een fg gaan hebben, denk hier dus aan, en ga niet als een gek gelijk goed fggeskilld zijn, want we hebben evt ook geld nodig voor enkelvoudige fgwapens te uppen, of craftrecepten, of key 3 aka gg, of producten voor craften, of weet ik wat er nog meer te bedenken is, hier kunnen de eerste dagen/weekjes heel erg nuttig bij zijn :D
 

DeletedUser15915

@cor696 Wanneer worden de mensen die leiding zijn op de hoogte gebracht en wanneer kunnen deelnemers hun email verwachten met de inloglink? want dat zijn wel 2 belangrijke data (vooral die laatste) om te weten :D

Het eerste zal ik even moeten navragen, ik ga hier namelijk niet over.

De email waarin de link staat waarmee je een wachtwoord kan aanmaken krijg je denk ik 11 september 2017. Dit is namelijk de dag dat de wereld opengaat. Het is natuurlijk ook mogelijk dat je hem al eerder krijg maar niet kan inloggen.
 

DeletedUser16209

ik hoop wel iets vroeger? aangezien er veel mensen zijn die op 2 servers hebben aangemeld.
 

DeletedUser15915

Het eerste zal ik even moeten navragen, ik ga hier namelijk niet over.

De email waarin de link staat waarmee je een wachtwoord kan aanmaken krijg je denk ik 11 september 2017. Dit is namelijk de dag dat de wereld opengaat. Het is natuurlijk ook mogelijk dat je hem al eerder krijg maar niet kan inloggen.

Helaas konden ze geen precieze datum geven wanneer de gekozen leiders te horen krijgen dat ze gekozen zijn. Dat wordt dus afwachten :p

ik hoop wel iets vroeger? aangezien er veel mensen zijn die op 2 servers hebben aangemeld.

Het is natuurlijk wel mogelijk dat je eerder te horen krijg dat je ben geselecteerd ;) Dat van mij ging alleen over de e-mail.
 

DeletedUser16496

als ik mijn mening mag zeggen ik denk dat de volgende 4 spelers een heel sterk kwartet is qua leiding

cor696: doet veel aan fg's leid er een heleboel weet er heel veel van af is een mod dat dwingt respect af onder ons (NL fg team) iets wat nog welleens te kort schiet op de nl servers

avath-niah: (endou) ik weet niet of endou nog fg's leid maar hij is tactisch erg sterk kan een fg achterstand vaak ombuigen kan omgaan met druk

harjax: harjax is een rots in de branding qua communicatie is harjax erg sterk weet een speler net even die extra motivatie te geven en is in voor een lolletje op de chat tactisch met fg's ook heel sterk

lesane p.crooks: omgang af en toe lastig maar dat kunnen cor en har opvangen lesane is wel een speler met passie en inzet wilt winnen en kan spelers helpen binnen het team kan daarnaast ook fg's leiden

is een persoonlijke voorkeur maar ik weet dat dit een heel mooi leider groepje kan vormen voor ons aankomend fg toernooi als het bevalt misschien kunnen we dan deze 4 een bericht via het forum of in-game sturen en wie weet voelen zei er dan ook wat voor!
 

DeletedUser16655

omgang af en toe lastig maar dat kunnen cor en har opvangen lesane is wel een speler met passie en inzet wilt winnen

Iedereen die zicht opgeeft voor leider heeft inzet, passie en wilt winnen broski. Verder vind ik het erg raar dat jij je voorkeur gaat geven terwijl je niet alle opties kent, evenals het gebruik van zinsbouw en/of komma's aan je laars lapt. Het lijkt me beter als je gewoon mensen die alle opties weten te laten beslissen en die niet gaat proberen te beinvloeden.
 

DeletedUser16496

Welke leider zorgt er dan voor het plezier?
Want dat is belangrijker dan al die redens die je nu opnoemt

plezier zorgt iedereen onderling wel voor (is idd het belangrijkste van dit spel) het ging er mij alleen om dat NL hier en daar soms te kort schiet of men haakt af er is altijd wel iets om over te zeuren (laatste internationale fg ook het geval)

Iedereen die zicht opgeeft voor leider heeft inzet, passie en wilt winnen broski. Verder vind ik het erg raar dat jij je voorkeur gaat geven terwijl je niet alle opties kent, evenals het gebruik van zinsbouw en/of komma's aan je laars lapt. Het lijkt me beter als je gewoon mensen die alle opties weten te laten beslissen en die niet gaat proberen te beinvloeden.

zoals ik al aangegeven had is het een persoonlijke voorkeur plezier is het belangrijkste daarnaast een goede structuur ook ik serveer hier niemand mee af laat staan te beinvloeden wat is er mis met mijn zinsopbouw? ik noem namen en benoem daarbij een korte onderbouwing wat betreft kommas puntjes etc dit is spelgerelateerd wil ik met puntjes kommas tremas etc werken doe ik dat op het werk wel :) daar heb jij je in feite niet eens mee te bemoeien laat staan je eigen er druk erom te maken
 

DeletedUser16655

ik serveer hier niemand mee af laat staan te beinvloeden

Op welke manier is je mening geven geen vorm van mensen beinvloeden? Wat bereik je anders met dat bericht?
En het is gewoon veel fijner lezen als je komma's gebruikt.
 

DeletedUser16496

het is maar hoe je het bekijkt/leest daarnaast was mijn bedoeling goed bedoeld en uiteraard wie ook de leiding op zich zal nemen het is mij allemaal prima daarnaast wil ik hier niet over verder discussiëren jij hebt er niets aan ik heb er niets aan en een ander ook niet
 

DeletedUser16637

Dat de bedoelingen goed zijn is altijd mooi. Maar zo kan iedereen z'n favoriete 'leiderteam' hier wel neerzetten.

Fg-build coördinatie - Manslaughter
Fg-leiding - Manslaughter
Chatspammer - Dave
Catering - Manslaughter
Psychologische ondersteuning - Manslaughter
Grenscontrole - Gerdogan
Juridische zaken - Manslaughter

Helaas woont Mans in Friesland, en kan hij door zijn Friese paspoort niet solliciteren op de bovenstaande functies. Misschien is het een goed idee om met de andere mensen contact op te nemen om te kijken of ze het zien zitten deze functies op zich te nemen.
 
Dat de bedoelingen goed zijn is altijd mooi. Maar zo kan iedereen z'n favoriete 'leiderteam' hier wel neerzetten.

Fg-build coördinatie - Manslaughter
Fg-leiding - Manslaughter
Chatspammer - Dave
Catering - Manslaughter
Psychologische ondersteuning - Manslaughter
Grenscontrole - Gerdogan
Juridische zaken - Manslaughter

Helaas woont Mans in Friesland, en kan hij door zijn Friese paspoort niet solliciteren op de bovenstaande functies. Misschien is het een goed idee om met de andere mensen contact op te nemen om te kijken of ze het zien zitten deze functies op zich te nemen.

heb ik iets gemist en hebben we eindelijk Friesland verkocht?
 
als ik mijn mening mag zeggen ik denk dat de volgende 4 spelers een heel sterk kwartet is qua leiding

cor696: doet veel aan fg's leid er een heleboel weet er heel veel van af is een mod dat dwingt respect af onder ons (NL fg team) iets wat nog welleens te kort schiet op de nl servers

avath-niah: (endou) ik weet niet of endou nog fg's leid maar hij is tactisch erg sterk kan een fg achterstand vaak ombuigen kan omgaan met druk

harjax: harjax is een rots in de branding qua communicatie is harjax erg sterk weet een speler net even die extra motivatie te geven en is in voor een lolletje op de chat tactisch met fg's ook heel sterk

lesane p.crooks: omgang af en toe lastig maar dat kunnen cor en har opvangen lesane is wel een speler met passie en inzet wilt winnen en kan spelers helpen binnen het team kan daarnaast ook fg's leiden

is een persoonlijke voorkeur maar ik weet dat dit een heel mooi leider groepje kan vormen voor ons aankomend fg toernooi als het bevalt misschien kunnen we dan deze 4 een bericht via het forum of in-game sturen en wie weet voelen zei er dan ook wat voor!


Klinkt als een tunnelvisie enkel gefocust op Colorado (ervaring) :p

Btw voor alle mensen die vrezen dat ik wellicht mijzelf als leider heb ingeschreven, het antwoord is nee, dat heb ik niet. Ik ben nogal de motivatie in het spel verloren en ben dus niet reliable om altijd online aanwezig te zijn (alhoewel het ook kan voorkomen dat ik bij alle online aanwezig ben). Cheers!
 

DeletedUser16739

als ik mijn mening mag zeggen ik denk dat de volgende 4 spelers een heel sterk kwartet is qua leiding

cor696: doet veel aan fg's leid er een heleboel weet er heel veel van af is een mod dat dwingt respect af onder ons (NL fg team) iets wat nog welleens te kort schiet op de nl servers

avath-niah: (endou) ik weet niet of endou nog fg's leid maar hij is tactisch erg sterk kan een fg achterstand vaak ombuigen kan omgaan met druk

harjax: harjax is een rots in de branding qua communicatie is harjax erg sterk weet een speler net even die extra motivatie te geven en is in voor een lolletje op de chat tactisch met fg's ook heel sterk

lesane p.crooks: omgang af en toe lastig maar dat kunnen cor en har opvangen lesane is wel een speler met passie en inzet wilt winnen en kan spelers helpen binnen het team kan daarnaast ook fg's leiden

is een persoonlijke voorkeur maar ik weet dat dit een heel mooi leider groepje kan vormen voor ons aankomend fg toernooi als het bevalt misschien kunnen we dan deze 4 een bericht via het forum of in-game sturen en wie weet voelen zei er dan ook wat voor!

het kunnen inderdaad goede leiding gevende zijn, Maar zoals Jordes aangeeft het is puur op Colo gericht.
Aangezien we nog andere werelden hebben zullen er ook vast nog wat andere goede zijn die leiding kunnen geven.
 

DeletedUser16209

als ik mijn mening mag zeggen ik denk dat de volgende 4 spelers een heel sterk kwartet is qua leiding

cor696: doet veel aan fg's leid er een heleboel weet er heel veel van af is een mod dat dwingt respect af onder ons (NL fg team) iets wat nog welleens te kort schiet op de nl servers

avath-niah: (endou) ik weet niet of endou nog fg's leid maar hij is tactisch erg sterk kan een fg achterstand vaak ombuigen kan omgaan met druk

harjax: harjax is een rots in de branding qua communicatie is harjax erg sterk weet een speler net even die extra motivatie te geven en is in voor een lolletje op de chat tactisch met fg's ook heel sterk

lesane p.crooks: omgang af en toe lastig maar dat kunnen cor en har opvangen lesane is wel een speler met passie en inzet wilt winnen en kan spelers helpen binnen het team kan daarnaast ook fg's leiden

is een persoonlijke voorkeur maar ik weet dat dit een heel mooi leider groepje kan vormen voor ons aankomend fg toernooi als het bevalt misschien kunnen we dan deze 4 een bericht via het forum of in-game sturen en wie weet voelen zei er dan ook wat voor!

thx voor het vertrouwen, broeder.
Maar moet helaas meedelen dat ik gestopt ben met fg's leiden en fg's in het algemeen op de .NL server, moest ik geselecteerd worden zal ik wel meedoen maar geen leiding meer!

ps: wel leuk dat je me nog herinnert :p
 
Bovenaan