• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser12045

Op de Duitse server zijn de leiders gekozen door de community en zijn de 150 spelers ondertussen ook gekozen.

Hier gaat de community geen enkele inspraak hebben voor de leiderskeuze en is er nog altijd geen vordering gebeurd. Ik vind dat we als server weer enorm achterlopen op alle rest. Dat is zeer spijtig aangezien de meeste spelers er echt naar uitkeken.

Mijn motivatie is in ieder geval al enorm aan het wegdruipen. Daarom trek ik mijn verzoek naar een leiderspositie ook in. Ik had veel hogere verwachtingen en wil niks op me nemen waar ik niet 100% achtersta. Ook verdienen de spelers hier enkel een leider die zich volledig wil inzetten en daar ben ik niet meer de persoon voor.

Hopelijk gaat het event nog een beetje goed worden. Al vrees ik dat we nogmaals gaan moeten concluderen dat het volgende keer beter moet. Een gemiste kans, helaas.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Dat kan ik alleen maar beamen.
Op .net staat ook dat men gekozen wordt door de leiding, net als wsl op elke andere grote server.
Doch op .de wel blijkt dat dit ook tot een eenzijdige keuze uit de deelnemers kan leiden.

Jammer dat alles hier zo traag is, gezien zo'n team organiseren veel werk kost en men nog van niets zeker is.
Zeker nu ik ook mijn .de aanmelding heb ingetrokken om hier deel te nemen - potentieel leiding - en er hier nog geen leiding bekend is, terwijl op de andere servers zelfs al al de deelnemers bekend zijn.
 

DeletedUser12045

Sorry jongens.

Het modteam heeft me als leider gekozen, maar ik ga die functie liever niet benutten ( heel misschien behind the scenes helpen). Blijkbaar zijn simpelweg de eerste 150 spelers gekozen en daar sta ik dan ook helemaal niet achter ;)
 

DeletedUser16655

How do we select our 150 players?

Each team will have leaders allocated, these leaders in turn will then choose who they would like on their team. This will only be the case if there are more than 150 entrants per team. If there are less than 150 entrants per team, all members will be elected to participate in the championship.
 

DeletedUser16548

Ja, door gewoon de eerste 150 aanmeldingen te kiezen, creeër je een grote handicap. Handiger zou zijn om de leiders het team te laten kiezen OF het gem. aantal fortgevecht punten (per fg). Of aantal voltooid. Maar niet gwn de eerste 150.
 

DeletedUser16685

Dit slaat idd nergens op, laat de leider gewoon 150 man kiezen want nu krijg je gegarandeerd gezeik.
 
Ik hoop heel hard dat dit een veelste vroege en kutte 1 april grap is... Dit meen je toch niet? Eerst wordt de leiding intern gekozen ipv door de spelers.... Dan kom ik er achter dat het maar 1 leider is, netalsof 1 persoon zoiets alleen kan. En dan lees ik bovenstaan, is dat echt waar dat alleen de eerste 150 aanmeldingen zijn gekozen, want dan wil ik bij deze voorstellen dat diegene die dat besloten heeft even een bezoekje aan de huisarts brengt en alles (met name zijn/haar verstand) even laat nakijken. Zo iets doms heb ik nog nooit gehoord. Want ik ben ff door de lijst gegaan, en er staan zat mensen tussen waarvan ik weet dat ze of geen verstand hebben van fg's of super egoistisch zijn of gewoon vaak inactief zijn.

Ik had superveel zin in internationale fgcompetitie, maar raad eens, het is nu in 1 klap weg. Dankjewel.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Nice, ben niet eens meegenomen.
Ik zou zeggen veel succes, zou mij niet verbazen als na 3 fg's het al klaar is voor team Nl :D
 

DeletedUser16739

Met alle respect voor de mods, hoe kan het zijn dat spelers zoals Lordwasa niet zijn opgenomen. ik zag hem als potentiële leider voor NL

Ik snap dat de mods geen onderscheid mogen maken, maar als we een beetje voor de dag willen komen moeten we wel een goed team hebben.
 
Ik vind juist dat mods wel onderscheid moeten maken, je kan moeilijk random mensen meenemen. Neem dan de top 150 met aantal fg's ofzo mee, das ook niet idiaal, maar wel 3 miljoen keer beter dan dit is..

Zover ik weet, deze mensen ontbreken sowieso (uit mijn lijstje op blz 1 en op basis van reacties hier)
Lordwasa, Badlife, Rocket Racoon, Francisco Pizarro, Wasbeer, Donwiebah, Nobodycares, Ajaxmaarten
Een handvol mensen die veel op verschillende werelden spelen, dus ik vermoed dat iedereen het wel raar vind dat minimaal 1 van deze spelers niet meedoet. En dit zijn er dan maar een paar, al dagen voor de insluiting eindigde stonden we al op 150, en toen waren er nog zat die zich nog gingen aanmelden omdat ze slim wachtte om zo te zien wat er nog het meeste nodig zou zijn.... En die mensen missen we nu.

Maarja, in alle eerlijkheid, dit was ook wel te verwachten, de inschrijving was veel later, de hoe en wat omtrend de leiderskeuze was vager, de algemene informatie was later, ect,ect, Dus was wel te verwachten dat het met NL een stuk slechter geregeld zou zijn dan NET of DE bv. Toch wel gek, je zou toch denken dat de mods/ect hier op NL net zo slim/gemotiveerd zijn dan op DE/NET, maar ach. Ik ben wel benieuwd naar een antwoord van een verantwoordelijk mod en ook naar de motivatie van Pika, want die moet wel echt heel goed zijn geweest als je mensen ermee kan overtuigen dat je zoiets helemaal alleen zou kunnen leiden :o :)
 

DeletedUser15127

Voor Lordwasa vind ik het nog het allerergst ja, die heeft zijn inschrijving op .DE er voor afgeblazen.
En inderdaad, dat was een goeie leider geweest. Net als Pika en Noessy, die nu allebei aangeven niet meer te willen.
Lekker dan.

Ik had me eerst aangemeld als Raccoon, zat bij de eerste 20 aangemelden denk ik. Omdat ik verwacht niet veel online te zijn tijdens de FGs zelf had ik me afgemeld. Om actievere spelers voorrang te gunnen.
Later heb ik mezelf laten overhalen om toch mee te doen (als Hoodoo heb ik me de laatste week aangemeld alsnog) vanwege het argument; er zullen veel spelers afhaken, aan een offline vol-LP avo (of soldaat zelfs) hebben we dan meer.
Daarbij weet iedereen die me kent, -als Wasbeer of als Hoodoo- dat ik een zeer actieve teamplayer ben die graag helpt, zoekt, wat niet meer. (Overdag zou ik sowieso actief en online zijn geweest).
Maar goed, dat is maybe een beetje mijn eigen schuld dus, dat ik later daar op terug kwam.

Maar hoe een legende als Benji niet geselecteerd is is me een raadsel.
Of een Lotte, superactief. Een Red Jones. Turtle is er ook niet bij las ik.
Badlife niet!
En zo zullen er veel meer zijn, mensen die qua sfeer & teamspirit het verschil kunnen maken.
Mensen ook waarvan je weet dat ze er altijd zullen staan, het hele WK.

Ik heb er vrede mee als deze 150 verkozenen daadwerkelijk actief gaan zijn die wekenlang, al is dat door op zijn minst de moeite te nemen om dagelijks in te loggen, er te staan met vol LP en karakterbonus aan tijdens de FGs zelf.
Maar als ik over een maand in de saloon(s) geklaag hoor als in: er zijn er pas 113 aangemeld, we hebben 15 rode bolletjes en 34 gele, dan zal ik dat een stuk minder verteerbaar vinden.

Maar goed, succes allemaal en doe je best, maak de Lage Landen trots met zijn 150en!

edit: ik vergat Badlife te vermelden (en ajaxmaarten ook las ik net) (maar one does not simply forget to mention Badlife) #shame
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16496

Met alle respect voor de mods, hoe kan het zijn dat spelers zoals Lordwasa niet zijn opgenomen. ik zag hem als potentiële leider voor NL

Ik snap dat de mods geen onderscheid mogen maken, maar als we een beetje voor de dag willen komen moeten we wel een goed team hebben.


er zijn wel spelers die beter leiding kunnen geven.. even terugkomend op mijn reactie/voorstel (dinsdag) waar jij toen een reactie op had

helaas ben ik ook niet geselecteerd ik wens de 150 gekozen deelnemers veel succes en plezier toe en hopelijk zetten jullie NL op de kaart :)
 
Als het zo moet gaan wil ik graag mijn aanmelding annuleren. Er ontbreken veel waardevolle spelers... Actief/waardevol gaat voor vind ik... Ik denk niet eens dat alle leidermotivaties gelezen zijn? Want we horen eigenlijk een stemming te krijgen:p ging op .de ook zo
 
Als het zo moet gaan wil ik graag mijn aanmelding annuleren. Er ontbreken veel waardevolle spelers... Actief/waardevol gaat voor vind ik... Ik denk niet eens dat alle leidermotivaties gelezen zijn? Want we horen eigenlijk een stemming te krijgen:p ging op .de ook zo
Gast je bent gewoon te noob voor leider :p
Maar als er niet iets aan gedaan wordt dan wil ik ook wel graag dat iemand anders voor mijn plek komt, bij voorkeur Badlife , Hoodoo Lenior (Rocket Racoon) , Red Jones of onze legende Benji.
Heb betere dingen dan aan te zien hoe we ten onder gaan met mensen die niet eens 1 vakje naar links of rechts kunnen of zich alleen aanmelden omdat ze dan eindelijk wat te doen hebben in hun leven
 
Bovenaan