• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
Nehemiah
Reactiescore
160

Laatste activiteit Berichten Over mij

• Nehemiah
      Nehemiah reageerde op het bericht van c-forlife in het topic Eventwereld 2022 met Leuk Leuk.
      kan ik ook gewoon mijn stem uitbrengen zonder dat ik hier zeg waar ik op stem of ben ik dan af?
    • Nehemiah
      Nehemiah reageerde op het bericht van Elvis in het topic The West Wereldrecords & discussietopic met Leuk Leuk.
      oud Meeste keren gebeden in de kerk: 10.009 (Elvis, Kickapoo) nieuw Meeste keren gebeden in de kerk: 15.000 (Elvis, Kickapoo)...
    • Nehemiah
      Nehemiah reageerde op het bericht van mastadont.. in het topic Eventwereld 2022 met Leuk Leuk.
      we hebben hoge verwachtingen van je. en anders hangen we je hoog in een boom :laugh:
    • Nehemiah
      Nehemiah reageerde op topic Eventwereld 2022.
      We zijn al druk bezig om variant 3 uit te werken, heel tof dat het zoveel stemmen heeft gekregen! We hopen de verwachtingen waar te...
    • Nehemiah
      Niemand verplicht je ook om mee te doen. Dit topic is bedoeld om te stemmen welk evenement we wel gaan doen. Dus je bijdrage aan dit...
    • Nehemiah
      Nehemiah reageerde op het bericht van mastadont.. in het topic Eventwereld 2022 met Leuk Leuk.
      niet aanmelden dan als het begint
    • Nehemiah
      Jazeker, je kan meerdere opties selecteren en je stem ook nog altijd wijzigen! :)
    • Nehemiah
      Nehemiah heeft het topic Eventwereld 2022 geplaatst in Henry's Saloon.
      Hallo allemaal! Onlangs vroegen wij jullie om jullie ideeën en meningen te delen met ons over hoe jullie graag de volgende...
    • Nehemiah
      Nehemiah reageerde op topic Laat je horen!.
      Dank voor al jullie feedback! We zullen 3 of 4 voorstellen maken en deze proberen we vrijdag 5 augustus te delen hier op het forum. Dan...
    • Nehemiah
      Nehemiah reageerde op het bericht van Wasabi in het topic Laat je horen! met Leuk Leuk.
      Naja blijft altijd lastig. Bij de grotere evenementen zijn er vaak teams nodig, dan zullen er altijd spelere buiten de boot vallen...
    • Nehemiah
      Nehemiah reageerde op het bericht van ancoonbar in het topic Laat je horen! met Leuk Leuk.
      Bedankt voor het initiatief! Mochten jullie het gemist hebben, is er ook nog een topic van vorig jaar met wat event wereld suggesties...
    • Nehemiah
      Eens, maar voor een speedevenement hoeven de beloningen niet altijd uit El Gringo te bestaan, we kunnen ook meerdere beloningen geven...
    • Nehemiah
      Nehemiah reageerde op het bericht van Lotte207 in het topic Laat je horen! met Leuk Leuk.
      Op dit moment zou ik niet kiezen voor een speedevent of een ander soortgelijk event waar maar een handjevol spelers een prijs kunnen...
    • Nehemiah
      Nehemiah reageerde op het bericht van mathiver in het topic Laat je horen! met Leuk Leuk.
      * Speedwereld met duelevent waarbij markt gesloten is en iedereen dezelfde sets krijgt (volgens mij al eens gedaan of niet?) * Event om...
    • Nehemiah
      ik denk dat je avo's beter kan stimuleren door op reguliere werelden leuke prijzen uit te delen. bijv; een mini event van 2 weken gewoon...
  • Laden…
  • Laden…
Bovenaan