• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Nehemiah

  1. Nehemiah

    Gangs of The Old West

    Stage 8 - Georganiseerde bankoverval Het is de eerste gang gelukt om stage 8 te bereiken. Zij hebben hun les tijdens de trein overvallen geleerd en hebben besloten zich nu te richten op georganiseerde bankovervallen. Overval de bank 's nachts Uiteraard kan je niet zomaar een bank binnenlopen...
  2. Nehemiah

    Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    ik heb het bijgewerkt, de uiterlijke inleverdatum en tijd moet natuurlijk zijn: 11 mei 2023 15:00 uur. :)
  3. Nehemiah

    Feedback Paas evenement 2023

    Ik heb de aankondiging zojuist aangepast. Als er nog vragen/opmerkingen zijn dan hoor ik dit graag :)
  4. Nehemiah

    Updates discussietopic

    De update is inderdaad helaas weer een dag uitgesteld. Er zijn wat fouten in het updatesysteem die moeten worden opgelost. We hopen dat hij morgen echt komt, we houden jullie op de hoogte :) . Excuses voor het ongemak!
  5. Nehemiah

    Updates discussietopic

  6. Nehemiah

    Updates discussietopic

    De update staat nog steeds gepland voor vandaag. Gisteren werd de update uitgesteld, omdat het systeem niet meewerkte. Dit lag niet aan de content van de nieuwe update maar aan het updatesysteem. Normaal gesproken hebben we altijd de updates op dinsdag maar door de storing proberen ze het...
  7. Nehemiah

    Updates discussietopic

    Vooral de arbeiden zijn getest, er zijn ook wat fortgevechten, avonturen en duels geweest. Echter was dit om te kijken of alles normaal werkte, er is niet getest met het oog op balans. Daarom had ik persoonlijk liever getest op de evenementen server (waar elke speler op kan) in ruil tegen een...
  8. Nehemiah

    Updates discussietopic

    Dat er meer nieuwe content komt is zeker. Daar zijn ze nu mee bezig, maar dit hoeven we nog niet dit jaar te verwachten. De nieuwe levels en arbeiden zijn echter al wel een mooi begin. Persoonlijk hoopte ik dat de update met de nieuwe levels eerst op de event server getest zou worden (of langer...
  9. Nehemiah

    Migratiepoll

    Je zou al je accounts van Nederland dan mee kunnen nemen Echter kan je niet naar elke .net wereld toe, je kan niet van een Nederlandse premium wereld(Dakota bijv.) naar een Engelse niet premium wereld(Colorado)
  10. Nehemiah

    Migratiepoll

    Er zijn nog geen concrete plannen voor een migratie van .nl naar .net. Echter behoort dit wel tot de mogelijkheden voor de toekomst. Dit is ook logisch want Nederland wordt als server steeds kleiner dus er is amper PvP (speler vs speler zoals fg's) en wanneer dit er is is de kwaliteit meestal...
  11. Nehemiah

    Naam nieuwe wereld

    Er zijn wat namen toegevoegd. Je kan nu ook je stem wijzigen. Stem vandaag nog! :)
  12. Nehemiah

    Feedback Oktoberfest 2022

    Excuses, hierbij de aankondiging: https://forum.the-west.nl/index.php?threads/oktoberfeest-is-hier.36690/
  13. Nehemiah

    Feedback Oktoberfest 2022

    Jazeker! Vandaag of morgen zal ik een schema maken :) Er zijn onlangs wat voorstellen gedaan om evenementen wat aan te passen, hier zal naar gekeken worden :)
  14. Nehemiah

    Feedback Oogsttijd evenement 2022

    Dit jaar wilden ze iets nieuws proberen tijdens het oogstevenement (het vinden van cadeaus van de aarde combineren met opdrachten). Nu dit is afgelopen is het tijd om te evalueren en de nodige aanpassingen te doen. Ik snap je frustratie en we zullen deze feedback ook doorgeven. Wat betreft de...
  15. Nehemiah

    Eventwereld 2022

    We zijn al druk bezig om variant 3 uit te werken, heel tof dat het zoveel stemmen heeft gekregen! We hopen de verwachtingen waar te kunnen maken nu ze zo hoog liggen :p . De verwachting is dat we begin september van start kunnen:cool:.
Bovenaan