• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feestdagenset

DeletedUser3874

En zal die quest ook voor de mannelijke characters beschikbaar zijn?

De quest in het bijzonder is ook gewoon mogelijk voor het mannelijke karakter. Echter is de beloning "de parasol" niet een zekerheid, dus het mannelijke karakter krijgt niet gewoon iets waar deze niks mee is.
 
Goed om te horen dat de quest ook voor mannelijke characters is.

Jammer dat mannen waarschijnlijk niet de parasol krijgen. Had hem wel gewild, om zo alle setjes compleet te hebben.
 

DeletedUser3874

Goed om te horen dat de quest ook voor mannelijke characters is.

Jammer dat mannen waarschijnlijk niet de parasol krijgen. Had hem wel gewild, om zo alle setjes compleet te hebben.

Je kan altijd kiezen om die parasol wel te nemen Hank Moody, de keuze is aan jouw ;) Zelf heb ik de questreeks op de beta afgewerkt en ook de parasol gekozen ipv de andere beloning.
 

DeletedUser

Goed om te horen dat de quest ook voor mannelijke characters is.

Jammer dat mannen waarschijnlijk niet de parasol krijgen. Had hem wel gewild, om zo alle setjes compleet te hebben.

Je kan perfect de parasol kiezen, zonder probleem hoor...? Het andere item is die pelgrimsjurk dacht ik, dus je kiest sowieso echt voor het unieke item, in plaats van voor een item dat je gewoon kunt kopen. :)

Voor de duidelijkehid: mannelijke karakters krijgen zeker wél de parasol, je moet gewoon de juiste optie kiezen. :)
 
Okee, bedankt voor jullie toelichting! :)

(ik probeer al maanden op de beta te spelen, maar hij blijft aangeven dat ie vol zit...)
 

DeletedUser9519

Gewoon om de zoveel dagen proberen. Niet meerdere keren per dag.
 

DeletedUser

ik heb et ook vanochtend maar weer es geprobeert en ik kon er nog in ook
 

Deleted User - 36202

Halloween dan he, ik weet vrijwel zeker dat ze daar iets mee gaan doen.
 

DeletedUser

jammer dat er al een hoed is, anders had ik een pompoen hoofd gehoopt :p

Okee, bedankt voor jullie toelichting! :)

(ik probeer al maanden op de beta te spelen, maar hij blijft aangeven dat ie vol zit...)

nu nog steeds? sinds een tijdje geleden konden er heeel veel bij, en ik zie nu nog regelmatig nieuwe spelers er bij komen ...
 
Bovenaan