• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feestdagenset

DeletedUser1053

is dit een tip of is dit om er weer spanning in te krijgen ?

Geen van beide. Appelflap kraakte de reactie van blubbie meteen zo af, terwijl er eigenlijk helemaal niks incorrect aan was. ;) Daarom zei ik dat het best kan dat er weer een nieuwe opdracht komt. Of dit zo is weet ik ook niet, zien we vanzelf wel. :laugh:
 

DeletedUser

Zo is het inderdaad, er is niemand die zegt dat er niks nieuws bijkomt :)
Ik hoop net als jullie dat er vaak nieuwe dingen bijkomen!
Is het geen voorwerp dan is het misschien een opdracht waarmee wij een extra attribuut kunnen verdienen.
Wat is er trouwens mis met een moderator (die net als iedereen hier een doodgewoon mens is) iets niet zou weten? Niks denk ik dan :)
Maar die discussie gaan we hier niet voeren want dan gaan we off topic.
 

DeletedUser10983

ik weet niet hoor maar dat set met alle delen 52% slagingskans op doe ik 12 uur postkoets overvallen en vind dan helemaal niks normaalgesproken moet je tog echt wat vinden 52% kans op iets volgens mij werkt hij niet of heb ik pech
 

DeletedUser1053

Nee, de kans wordt verhoogd met 52%. Dus dan kom je uit op iets minder dan 40% om wat te vinden in 2u werken.
 

DeletedUser10983

Nee, de kans wordt verhoogd met 52%. Dus dan kom je uit op iets minder dan 40% om wat te vinden in 2u werken.

sorry dit snap het even niet als iets word verhoogd met 52% dan kom je toch niet op 40% uit;)

maar ik dacht dat het altijd zo in elkaar zat normaal heb je een kans van 10/15% kans om iets te vinden maar dat er dan 52% meer bij komt met dat set maar dat is dus fout
 

DeletedUser11896

sorry dit snap het even niet als iets word verhoogd met 52% dan kom je toch niet op 40% uit;)

maar ik dacht dat het altijd zo in elkaar zat normaal heb je een kans van 10/15% kans om iets te vinden maar dat er dan 52% meer bij komt met dat set maar dat is dus fout

Je mag die percentages niet zomaar optellen.

vb: als je vertrekt met iets van 26% (=100 basispunten) en je doet daar 52% bij (52 basispunten) komt je uit op 40% en niet bij 26 + 52 = 78.

rekenen met % vinden banken ook altijd leuk :p
 
Bovenaan