• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feestdagenset

DeletedUser8307

ge kunt ander sniet elke dag een feestdagsetstuk krijgen van waupee... :rolleyes::rolleyes::D:p:p

ABN ? :p

Die suiker zou inderdaad kunnen en dat "Masker v/e Misdadiger" (Of hoe noemt het ? :)) bij Premiejagen. Alhoewel dat het toch een vrij moeilijke arbeid is. ;)
 

DeletedUser12001

Ik vind de rakket gewoon overpowerd !
De kuierstok is veel moeilijker te krijgen, maar is nu gewoon waardeloos geworden.
 

DeletedUser

Ik vind de rakket gewoon overpowerd !
De kuierstok is veel moeilijker te krijgen, maar is nu gewoon waardeloos geworden.

Totaal niet. De gentleman set is nog steeds voor enorm veel jobs de beste gear, de vuurwerkraket heeft daar niets aan veranderd. :)
 

DeletedUser4130

Toch denk ik ook wel dat de waarde van de kuierstok wel gezakt is hierdoor.
 

DeletedUser10740

Totaal niet. De gentleman set is nog steeds voor enorm veel jobs de beste gear, de vuurwerkraket heeft daar niets aan veranderd. :)

is waar, maar de vrouwelijke karakters hebben nu een groter voordeel gekregen dan de mannelijke. Dus er is meer evenwicht tussen de twee soorten, wat feitelijk wel leuk is. :)
 

DeletedUser

is waar, maar de vrouwelijke karakters hebben nu een groter voordeel gekregen dan de mannelijke. Dus er is meer evenwicht tussen de twee soorten, wat feitelijk wel leuk is. :)

Heb je het nog steeds over de vuurwerkraket, of over dat andere nieuwe item...? ;)

In dat geval heb je gelijk; je krijgt dat item wel héél gemakkelijk, én op een laag level, én het heeft enorme bonussen...
 

DeletedUser

Heb je het nog steeds over de vuurwerkraket, of over dat andere nieuwe item...? ;)

In dat geval heb je gelijk; je krijgt dat item wel héél gemakkelijk, én op een laag level, én het heeft enorme bonussen...

Misschien niet de juiste plek voor dit, maar ik vroeg me af hoe dat ding te krijgen is.
 

DeletedUser

Misschien niet de juiste plek voor dit, maar ik vroeg me af hoe dat ding te krijgen is.

De vuurwerkraket kon je krijgen bij de onafhankelijkheidsdagquests, waarvoor je nu zal moeten wachten tot 4 juli volgend jaar (iets ervoor in feite). Dat andere item kan je pas zien na de update, als je dat bedoelt. :p
 

DeletedUser

De vuurwerkraket kon je krijgen bij de onafhankelijkheidsdagquests, waarvoor je nu zal moeten wachten tot 4 juli volgend jaar (iets ervoor in feite). Dat andere item kan je pas zien na de update, als je dat bedoelt. :p

Ik bedoelde de parasol :p
 

DeletedUser

Ik bedoelde de parasol :p

voor zover ik weer bestaat hij nog niet, dit is alleen een voorwerp wat spelers graag in het spel zouden zien, zodat de balans tussen de vrouwelijke karakters en de mannelijke weer iets beter is. ;)
 

DeletedUser

word de parelketting dan koopbaar? :p zou een beetje jammer zijn als je 2 delen van de set moet vinden. :p verder wel mooi, aangezien ik op 2 werelden vrouwelijk ben.
 

DeletedUser

word de parelketting dan koopbaar? :p zou een beetje jammer zijn als je 2 delen van de set moet vinden. :p verder wel mooi, aangezien ik op 2 werelden vrouwelijk ben.

Word niet koopbaar, maar de totale set wordt waarschijnlijk beter dan de gentleman set.

Edit: net gezien dat de bonussen naar beneden zijn bijgesteld, gentleman blijft beter. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kan zijn dat het een questitem is, maar ik heb die paraplu ook al gewoon gevonden bij postkoetsen overvallen :)
 
Bovenaan