• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feestdagenset

DeletedUser

je hebt idd genoeg nederlandse feestdagen voor een geheel complete set!
 

DeletedUser1053

Ik ben echt benieuwd wat de bonus zal zijn die deze set geeft. Waarschijnlijk zal het wel iets speciaals zijn, aangezien de verschillende kledingstukken allemaal enkel apart via opdrachten te verkrijgen zijn. :)
Iemand een idee van de bonus?
 

DeletedUser

Misschien wordt et wel +1 bidden, +2 bidden enzo :p dat zal lachen worden :p
 

DeletedUser1053

Als je de slaapkoppen set compleet hebt, krijg je ook +1 bidden (zo staat het tenminste op weststats), maar wat dit nou precies in houd weet volgens mij niemand.
 

DeletedUser

Misschien moet je de feestdagenset wel comleet hebben om de derde sleutel te krijgen...:rolleyes:
 

DeletedUser

en dat je die aan moet hebben tijdens het uitvoeren van de opdrachten daarvoor? Lijkt me erg onwaarschijnlijk :p dan zouden mensen n jaar moeten wachten omdat ze misschien nu net n level te weinig hadden om die opdrachten te kunnen doen :p
 

DeletedUser

Vergeet niet dat er is gezegd dat het vinden van de derde sleutel gemakkelijker moet zijn dan deel drie van de bladzijde. :)
Maar da's off-topic.

On topic: weststats heeft zijn informatie alleen maar van spelers die de items hebben wordt er door hen gezegd, dus iemand zou de slaapkoppenset al volledig hebben...
Weststats wist natuurlijk ook al de levelvereisten en de schade van Belle Star's Deringer en Athos' floret terwijl (ik vermoed dat toch) die nog nooit gevonden zijn... :)
 

DeletedUser

Hmm. Ik wil hier niks mee beweren maar het is wel grappig om te vermelden.
Heb op W1 de set ook al uitgeprobeerd maar was niet onder de indruk.

Nu op W2 met 3 delen van de feestdagenset 6 uur postkoets overvallen ZONDER premium.

1e 2 uur: Grijze leren jas (verkoopwaarde 1350)
2e 2 uur: Sandalen (verkoopwaarde 1325)
3e 2 uur: Edel vlinderstrikje (verkoopwaarde 1100)

En dat terwijl ik op W2 anders bijna nooit wat vind....
 

DeletedUser1053

Gewoon geluk freewilly. :p

De feestdagset geeft schijnbaar bonus op de waarde van een item, dus dat je drie items achter elkaar vind kan hier niet door komen.
 

DeletedUser

Gewoon geluk freewilly. :p

De feestdagset geeft schijnbaar bonus op de waarde van een item, dus dat je drie items achter elkaar vind kan hier niet door komen.

Damn wat verwarrend! Ik snap er zo langzamerhand geen snars meer van wat nou invloed heeft op vindkans producten, vindkans voorwerpen en hoogte waarde voorwerpen. Dat mocht wel eens wat duidelijker bij dit spel. Alles loopt door elkaar.

Dan doet de set maar weinig. Het duurste ooit gevonden zit er nog 800 dollar boven of zo.
 

DeletedUser

Damn wat verwarrend! Ik snap er zo langzamerhand geen snars meer van wat nou invloed heeft op vindkans producten, vindkans voorwerpen en hoogte waarde voorwerpen. Dat mocht wel eens wat duidelijker bij dit spel. Alles loopt door elkaar.

Dan doet de set maar weinig. Het duurste ooit gevonden zit er nog 800 dollar boven of zo.

Eerst zeiden ze dat je meer kans had om iets te vinden. Later hebben ze gezegd dat de dingen die je kan vinden kostbaarder zijn.
 

DeletedUser1053

Damn wat verwarrend! Ik snap er zo langzamerhand geen snars meer van wat nou invloed heeft op vindkans producten, vindkans voorwerpen en hoogte waarde voorwerpen. Dat mocht wel eens wat duidelijker bij dit spel. Alles loopt door elkaar.

Dan doet de set maar weinig. Het duurste ooit gevonden zit er nog 800 dollar boven of zo.

Tja momenteel geeft het ook maar +6%, dus daarmee zul je nog steeds veel geluk moeten hebben om je record te verbeteren. Maar stel dat de bonus +25% wordt bij 6 voorwerpen, dan heeft het wel een redelijke invloed.
 

DeletedUser

Misschien iets met Halloween of Thanksgiving ofzo, zou het verder niet weten.
 

DeletedUser

om maar ff wat te noemen:
suikerfeest 10-13 september (ga alvast maar suiker inslaan)
talk like a pirate day 19 september (misschien krijgt dat masker toch nog nut)
 
Bovenaan