• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een vreemde klomp modder (gouden revolver)

DeletedUser

Oh, das ook vervelend, ik was er net vanaf. Inmiddels al 6 keer gedaan trouwens. Ik dacht dat de klomp heel makkelijk ging.
 

DeletedUser

ik heb stof in me vakje en ben al 3 dagen bezig met olie boren. dank je voor je antwoord ik ga weer verder met boren.
 

DeletedUser

Ik heb na 14 keer nog steeds geen klomp :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zucht... 26e keer. Iedereen die vaker munitie transporteren moest doen, even melden.
 

DeletedUser

ik deed alleen al 300 uur ijzer delven voor een houweel .. :p daarna nog zolang naar een klomp gezocht dat ik het opgegeven heb en er 1 kocht. ;)
 

DeletedUser

je moet idd geluk hebben, eerste keer dat ik hem zocht was ik ook lang bezig. Daarna wilde ik nog een 2e klomp en ging ik weer zoeken, toen duurde het maar 6 uurtjes :D
 
Beste mensen, op de markt is De Klomp voor soms belachelijk lage prijzen te krijgen, gewoon actief opletten daar, dan hoef je je tijd niet te verspillen aan de houweel of het munitie transporteren. Ik heb eens zo'n klomp gezien voor $3500, jammer genoeg had ik er toen niets aan, ik had hem al gevonden.
 

DeletedUser13404

Beste mensen, op de markt is De Klomp voor soms belachelijk lage prijzen te krijgen, gewoon actief opletten daar, dan hoef je je tijd niet te verspillen aan de houweel of het munitie transporteren. Ik heb eens zo'n klomp gezien voor $3500, jammer genoeg had ik er toen niets aan, ik had hem al gevonden.

Lol, ik hem hem gekocht voor 30.000 :D
 

DeletedUser12132

Ik heb hem bijna op w4. Wel een beetje laat, maar ik had een tijdelijke T-W stop.
 
Bovenaan