• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een vreemde klomp modder (gouden revolver)

DeletedUser13504

iets verkopen verandert niet hoe vaak je het gemaakt hebt, 1x blijft 1x.
 

DeletedUser

Iemand een idee waarom ik de opdracht van Henry Walker niet krijg?
Ik heb 100+ handvaardigheid en draag een hamer. Vorige keer stond deze er zo, nu niet.

Iemand?
 

DeletedUser

Iemand een idee waarom ik de opdracht van Henry Walker niet krijg?
Ik heb 100+ handvaardigheid en draag een hamer. Vorige keer stond deze er zo, nu niet.

Iemand?

Heb je de klomp modder al gewassen (= deel 2)?
 
Iemand een idee waarom ik de opdracht van Henry Walker niet krijg?
Ik heb 100+ handvaardigheid en draag een hamer. Vorige keer stond deze er zo, nu niet.

Iemand?

Misschien heb je de opdracht al een keer gedaan? Je kan de gouden revolver namelijk niet 2 keer krijgen, maar de klomp modder kan je wel vaker vinden.
 

DeletedUser

Je moet 100 handvaardigheid (inclusief bonussen) + een hamer dragen om deze opdracht te activeren.
 

DeletedUser

Draag je wel de goede hamer? Zo heb ik namelijk een dag verbaasd rond zitten lopen met een paalhamer in mn vakje. Dan komt ie dus ook niet he. ;)
 

DeletedUser

:):(:p:laugh:IK weet het ook niet je moet echt de goedee hamer hebben 100 handvaardig heid klop gewassen en dan moet je timmeren maarrre als dat niet komt weet i het ook niet

en heb je de hamer aan??????:huh::huh::unsure::hmf::D;)
 

DeletedUser10988

Ik heb het elders ook al eens gevraagd; Zijn die voorwaarden veranderd? of is er een tijdswindow ineens? of heb ik gewoon niet zo veel geluk?

Ik heb namelijk alle stappen gedaan, ben nu al dagen met de laatste bezig. Ik voldoe aan de voorwaarden; 10 goud, wapen in inventarisvakje, munitie transport met <30% motivatie.
Heb alles al geprobeerd, blokken van 1u, 30m, 15m en 5m (Arizona), mijn motivatie schommelt tussen de 10 en 25%.
Ondertussen heb ik al zo'n 20u gearbeid onder de 30%.

Wat ik me op w5 kan herinneren, en dat wordt door velen ook bevestigd, ook op arizona, is dat wanneer de motivatie onder de 30 zit, het eigenlijk zo gepiept moet zijn. Max 2u ofzo en je hebt hem.
Nergens hebben ze het over een bepaalde tijd of dag om deze laatste stap te doen. Dus is het dan gewoon een kwestie van geluk? Mis ik iets? Of zijn er daadwerkelijk dingen/voorwaarden anders geworden?
 

DeletedUser10988

Laat maar, zojuist gelukt.. 2e uur vandaag (3e dag), motivatie op 14%
had ik maar eerder gepost, dan had ik m al :p
 

DeletedUser6244

Belangrijke ontdekking: als je naar olie boren doet mag je GEEN stukken cake nemen, dan zul je hem niet vinden. Ik weet het niet helemaal zeker maar ik had al zo'n 40 uur met stukken cake en nog niks, vervolgens 3 uur zonder cake (had even vaardigheden teruggekocht) en ik had hem al :)
 

DeletedUser

Belangrijke ontdekking: als je naar olie boren doet mag je GEEN stukken cake nemen, dan zul je hem niet vinden. Ik weet het niet helemaal zeker maar ik had al zo'n 40 uur met stukken cake en nog niks, vervolgens 3 uur zonder cake (had even vaardigheden teruggekocht) en ik had hem al :)

Dat moet je eigenlijk testen met 25 man, het liefst nog meer.
Dit kan ook gewoon toeval zijn ;)
 

DeletedUser6244

Dat moet je eigenlijk testen met 25 man, het liefst nog meer.
Dit kan ook gewoon toeval zijn ;)

Pfff... Daarom zei ik ook: Ik weet het niet helemaal zeker...
Maar ik denk niet dat het toeval is hoor, 40 uur is echt veel en daarna in 3 uur?
 
Bovenaan