• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een vreemde klomp modder (gouden revolver)

DeletedUser9236

Na 20 uur 'naar olie boren' heb ik nog steeds dat freaking ding niet. En ja, ik heb een baal stof geëquipeerd. Duurde het bij anderen ook zo lang?
 

DeletedUser

Is het normaal dat je na zo'n 40 uur nog steeds die klomp modder niet vindt?
Ik heb al wel explosies gehad en ik heb wel die houweel aan.
Ik had hem al eens eerder gevonden, toen had ik hem verkocht. Maar je kon hem toch meerdere keren vinden?
 

DeletedUser

Is het normaal dat je na zo'n 40 uur nog steeds die klomp modder niet vindt?
Ik heb al wel explosies gehad en ik heb wel die houweel aan.
Ik had hem al eens eerder gevonden, toen had ik hem verkocht. Maar je kon hem toch meerdere keren vinden?

Het is mogelijk om de klomp meerdere keren te vinden. Zo heb ik hem op W2 6 keren gevonden op korte tijd, maar op W1 duurde het me dan weer +300 uren.
 

DeletedUser5512

Is het normaal dat je na zo'n 40 uur nog steeds die klomp modder niet vindt?
Ik heb al wel explosies gehad en ik heb wel die houweel aan.
Ik had hem al eens eerder gevonden, toen had ik hem verkocht. Maar je kon hem toch meerdere keren vinden?

hoe minder arbeidspunten hoe makkelijker te vinden als het goed is
 

DeletedUser

ik heb hem gewoon gevonden je moet me een pikhouweel [kan je bij ijzer delven vinden ]moet je munitie transport doen ;)
ps er zit een edel wapen in

daarvoor ging ik hier heen om er achter te doen in welke volgorde je opdrachten moet doen om het er uit te krijgen maar jullie weten niet eens wat er in zit:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

ik heb hem gewoon gevonden je moet me een pikhouweel [kan je bij ijzer delven vinden ]moet je munitie transport doen ;)
ps er zit een edel wapen in

daarvoor ging ik hier heen om er achter te doen in welke volgorde je opdrachten moet doen om het er uit te krijgen maar jullie weten niet eens wat er in zit:(

Dat weet inmiddels al zo goed als iedereen die een beetje het forum leest. ;) De opdracht vind je op de wiki: De Gouden Revolver
 

DeletedUser

ik heb hem gewoon gevonden je moet me een pikhouweel [kan je bij ijzer delven vinden ]moet je munitie transport doen ;)
ps er zit een edel wapen in

daarvoor ging ik hier heen om er achter te doen in welke volgorde je opdrachten moet doen om het er uit te krijgen maar jullie weten niet eens wat er in zit:(

Haha.. die denkt ook dat hij de uitvinding van de eeuw heeft gedaan. Ondertussen heeft de helft van alle the-west spelers dat wapen al :p
 

DeletedUser

Stap 2: zet product in product vakje en doe vissen tussen 18:00 en 21:00 uur

de eindtijd moet tussen 18 en 21u zijn, dus als ik tussen die uren telkens gewoon 18 x 10min ga vissen heb ik dan meer slaagkans? :unsure:
 

DeletedUser12681

als je meerdere malen die klomp modder kan vinden.. kan je dan ook meerdere malen die klomp modder in een Gouden Revolver toveren ??
 

DeletedUser

Ik ben momenteel mijn gouden revolver aan het maken.
Als die vreemde klomp modder zeldzaam is heb ik VEEEEEL geluk gehad.
Ik deed namelijk mijn 2de keer munitie transporteren en ik had hem al.:cool:
 

DeletedUser8307

Ik ben momenteel mijn gouden revolver aan het maken.
Als die vreemde klomp modder zeldzaam is heb ik VEEEEEL geluk gehad.
Ik deed namelijk mijn 2de keer munitie transporteren en ik had hem al.:cool:

Hij is niet zeldzaam, echter moet je er normaal gezien wel geduld voor hebben om hem te krijgen. Als je hem al hebt na het tweede uur, had je inderdaad geluk. :)
 

DeletedUser

Naar hoeveel keer hebben jullie hem gevonden? (met houweel dan he)
Op W6 vond ik hem zo, maar op W8 heb ik het al 5 keer gedaan.
 

DeletedUser

:D
Naar hoeveel keer hebben jullie hem gevonden? (met houweel dan he)
Op W6 vond ik hem zo, maar op W8 heb ik het al 5 keer gedaan.

Ik kan geen houweel krijgen volgens mij op w7.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan