• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een vreemde klomp modder (gouden revolver)

DeletedUser

Is er een minimum lvl nodig voor de klomp te vinden, ben namelijk al van lvl 28 aan het proberen, en ik heb al 26 met een houweel munitie transporteren gedaan
 

DeletedUser6405

Het zou in principe kunnen. Je kunt hem meestal ook op de markt kopen.

Bij de volgende stap heb je wel 100 Handvaardigheid nodig. Ga je dat redden?
 

DeletedUser4468

Is er een minimum lvl nodig voor de klomp te vinden, ben namelijk al van lvl 28 aan het proberen, en ik heb al 26 met een houweel munitie transporteren gedaan

Nee, er is geen minimum level nodig. Gewoon blijven proberen :)
 

DeletedUser

Ik heb ondertussen al 49 geprobeerd ;( . En die 100 handvaardigheid red ik wel ik zet vaak punten op handvaardigheid.
 

DeletedUser

Nondeju!!

Ik zit op Colorado nu al meer dan 40 keer 10 minuten munitie te transporteren met de motivatie onder de 30%. Helemaal niks!! :mad:

Heb 10 gekkengoud (12 zelfs), draag de gouden revolver zonder patronen en ben aan het munitie transporteren. Doe ik nu iets vaud of heb ik domme pech?
 

DeletedUser1448

Nondeju!!

Ik zit op Colorado nu al meer dan 40 keer 10 minuten munitie te transporteren met de motivatie onder de 30%. Helemaal niks!! :mad:

Heb 10 gekkengoud (12 zelfs), draag de gouden revolver zonder patronen en ben aan het munitie transporteren. Doe ik nu iets vaud of heb ik domme pech?

misschien werkt het als je weer begint te spelen op w1? :mad:
 

DeletedUser6405

Nondeju!!

Ik zit op Colorado nu al meer dan 40 keer 10 minuten munitie te transporteren met de motivatie onder de 30%. Helemaal niks!! :mad:

Heb 10 gekkengoud (12 zelfs), draag de gouden revolver zonder patronen en ben aan het munitie transporteren. Doe ik nu iets vaud of heb ik domme pech?

Ik wist niet eens dat je nog speelde... misschien dat je hem daarom niet kan vinden.
 

DeletedUser

Ja, ik pruts wat door op Colorado. Maar ik heb nog steeds geen gouden pistooltje, iemand???
 

DeletedUser16039

zijn de voorwaarden voor deze opdracht met alle updates veranderd?? Ik ben me helemaal te pleuris aan het munitietransporteren met een houweel geëquipeerd maar 0,0 resultaten. Ik ben al denk ik vanaf een level of 50 er na aan het zoeken. Dacht dat het er misschien aan lag dat ik nog geen leven 70 ben, maar nu ben ik ondertussen leven 72 maar nog steeds geen vreemde klomp modder.
 
Bovenaan