• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser

En toen moest ik huilen. :o

Levenspunten totaal
- 549 LP Geen treffer

Stealther wint het duel, krijgt 700 ervaringspunten en steelt van freewilly $220.
 

DeletedUser1963

das netjes van stealther. alleen met overdreven veel imago, reflex of tactiek ben je te verslaan free, anders niet.
 

DeletedUser123

ik sta op rang 20 met imago als ik aanval :)
maar iedergeval ik wil lytho inhalen en om dat verloren weekend in te halen heb ik de nodige ervaring nodig dus sorry free en lieflap :(
en ik weet nu dat the realist een echte weerstand/reflex persoon is :p
 

DeletedUser

ik sta op rang 20 met imago als ik aanval :)
maar iedergeval ik wil lytho inhalen en om dat verloren weekend in te halen heb ik de nodige ervaring nodig dus sorry free en lieflap :(
en ik weet nu dat the realist een echte weerstand/reflex persoon is :p

Ah joh ik had je bijna :D
 

DeletedUser

Rang 20 imago
Dan wil ik wel eens tegen jou :p Is zien hoe ik het doe tegen iemand met zoveel imago ;)
 

DeletedUser123

maar nu ging het weer wat beter :) en nu stop ik er mee dus free je hoeft niet terug te duiken :)
569-923
 

DeletedUser1963

ik breng als ik wil 244 imago in. Daar kan geen schieter tegenop

HAXIMO valt flauw. Neelis wint het duel, krijgt 402 ervaringspunten en steelt van HAXIMO $22.

hij viel mij aan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser123

Ik ben best populair bij phosgore elite trouwens :D paar dagen tijd en zoveel ervaring gekregen oppasse lytho :p

Hun vielen mij aan,

Stealther wint het duel en krijgt 341 ervaringspunten. Darkrevo heeft helaas geen contant geld dat Stealther kan stelen.

Stealther wint het duel, krijgt 341 ervaringspunten en steelt van roaring duck $7.

billy the faggy valt flauw. Stealther wint het duel, krijgt 147 ervaringspunten en steelt van billy the faggy $15.

Stealther wint het duel, krijgt 140 ervaringspunten en steelt van balwinner $19.

Stealther wint het duel, krijgt 215 ervaringspunten en steelt van beuving $6.

Stealther wint het duel, krijgt 152 ervaringspunten en steelt van billy the faggy $56.
 

DeletedUser

Ik ben best populair bij phosgore elite trouwens :D paar dagen tijd en zoveel ervaring gekregen oppasse lytho :p

Hun vielen mij aan,

Stealther wint het duel en krijgt 341 ervaringspunten. Darkrevo heeft helaas geen contant geld dat Stealther kan stelen.

Stealther wint het duel, krijgt 341 ervaringspunten en steelt van roaring duck $7.

billy the faggy valt flauw. Stealther wint het duel, krijgt 147 ervaringspunten en steelt van billy the faggy $15.

Stealther wint het duel, krijgt 140 ervaringspunten en steelt van balwinner $19.

Stealther wint het duel, krijgt 215 ervaringspunten en steelt van beuving $6.

Stealther wint het duel, krijgt 152 ervaringspunten en steelt van billy the faggy $56.

Ik help Lytho door wel te winnen :p

Levenspunten totaal
- 190 LP
Levenspunten totaal
- 495 LP
Tha Realest wint het duel, krijgt 131 ervaringspunten en steelt van Stealther $114.
 

DeletedUser123

jep was altijd al is benieuwd en nu was je wakker denk heb nog genoeg levens waarom ook niet :D en nu weet ik dat je iets teveel weerstand/reflex hebt voor mijn huidje :p
srebbo doe ik morge wel ben ook net zo benieuwd als jou wat het wordt :)
 

DeletedUser123

duel n0ddy gewonnen

freewilly wint het duel, krijgt 0 ervaringspunten en steelt van Stealther $45.

maar ik sta wel weer boven lytho de bal is bij jou lytho :D
 

DeletedUser

Ik zit nu een duel te doen stealther, als ik teveel afben of ko ga, gaat het voor later zijn spijtig genoeg :p

Levenspunten totaal
- 544 LP
Levenspunten totaal
- 688 LP
srebbo wint het duel, krijgt 323 ervaringspunten en steelt van neil1102 $2.

ff paar uurtjes slapen =p
 

DeletedUser5512

appelflapeter101 wint het duel, krijgt 547 ervaringspunten en steelt van Tha Realest $11.

:D:D:D
 

DeletedUser

ze je je 2e duel er ook op appelflap?

Doe ik wel :p

Levenspunten totaal
- 220 LP
Levenspunten totaal
- 963 LP
Tha Realest wint het duel en krijgt 226 ervaringspunten. appelflapeter101 heeft helaas geen contant geld dat Tha Realest kan stelen.
 

DeletedUser

Heeft appelflapeter101 er toch meer aan gehad. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan