• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser

Dames en Heren.

duel.png

Het dueleren is officieel begonnen

plaats in dit topic je verslagen over het duel (natuurlijk zonder persoonlijke info)

ik begin

duell.png

Duel 1

Reserved overwint het duel, krijgt 11 ervaringspunten en steelt van duke $?.
schade bij Reserved: 0
schade bij Duke: 17

duell.png

Duel 2

Reserved overwint het duel, krijgt 11 ervaringspunten en steelt van importa $?.
schade bij Reserved:10
schade bij importa:13



Geen spam alleen verslagen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Reserved overwint het duel, krijgt 42 ervaringspunten en steelt van larzdebest $**.


;)
 

DeletedUser

Leuk dat alles weg is maar deze hoort er mooi wel tussen;


larzdebest overwint het duel, krijgt 38 ervaringspunten en steelt van Reserved $21.
 

DeletedUser

de stand:

larzdebest overwint het duel, krijgt 38 ervaringspunten en steelt van Reserved $*

Reserved overwint het duel, krijgt 34 ervaringspunten en steelt van larzdebest $*

Reserved overwint het duel, krijgt 42 ervaringspunten en steelt van larzdebest $*
 

DeletedUser

Wordt ik aangevallen, win ik eindelijk eens!

Breempower overwint het duel, krijgt 43 ervaringspunten en steelt van vvvlenny $8.
 

DeletedUser

DutchLord overwint het duel en krijgt 37 ervaringspunten. Krijgsheer heeft helaas geen contant geld dat DutchLord kan stelen.
:)
 

DeletedUser

importa overwint het duel, krijgt 22 ervaringspunten en steelt van Bollehenk $3.
 

DeletedUser

begrijpelijk, iemand mag me wel een keer aanvallen als ie wil, k wil wel ns zon duel proberen
 

DeletedUser

begrijpelijk, iemand mag me wel een keer aanvallen als ie wil, k wil wel ns zon duel proberen

zou ik direckt doen als je niet zo ver af zit :)
om toch even on topic te blijven ...

Lucien overwint het duel, krijgt 49 ervaringspunten en steelt van Bar99x00 $53.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dankje xD

kzou toch eens voor een beter geweertje moeten kijken :(
 

DeletedUser

lucien is op dit moment de beste duelist. ik denk nu dat hij/zij heel the east uitkleed
 

DeletedUser

lucien is op dit moment de beste duelist. ik denk nu dat hij/zij heel the east uitkleed

Mij hellaas. Ook

importa overwint het duel, krijgt 51 ervaringspunten en steelt van Reserved $*.

Nu staat het weer gelijk tussen ons.
 

DeletedUser

zou iemand mij een keer willen aanvallen, ik wil wel eens een duel proberen, maar wij hebben nog geen doodgraver
 
Bovenaan