• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser5512

allemaal headshots van mij :p altijd lekker xp boost die zenio

Levenspunten totaal
- 318 LP Levenspunten totaal
- 1090 LP

appelflapeter101 wint het duel, krijgt 295 ervaringspunten en steelt van zenio $5.

Levenspunten totaal
- 632 LP Levenspunten totaal
- 1311 LP

appelflapeter101 wint het duel, krijgt 287 ervaringspunten en steelt van zenio $3
 

DeletedUser1963

ik mocht freewilly eens een keertje aanvallen :)

Geen treffer Levenspunten totaal
- 886 LP

Neelis wint het duel, krijgt 615 ervaringspunten en steelt van freewilly $33.
 

DeletedUser

Wat vind je dan van deze? :p

Levenspunten totaal
- 469 LP
Levenspunten totaal
- 528 LP
Tha Realest wint het duel, krijgt 459 ervaringspunten en steelt van freewilly $22.
 

DeletedUser5512

@realest mazzel Xd

@ joshua mooie duels! goed uitwijken zeg, ik krijg het niet eens voor elkaar om 1 duel niet geraakt te worden
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 1070 LP
Levenspunten totaal
- 378 LP
srebbo valt flauw. Tha Realest wint het duel, krijgt 12 ervaringspunten en steelt van srebbo $84.

Geprobeerd in de aanval :(
Hij raakte me 7 keer >.>
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 1070 LP
Levenspunten totaal
- 378 LP
srebbo valt flauw. Tha Realest wint het duel, krijgt 12 ervaringspunten en steelt van srebbo $84.

Geprobeerd in de aanval :(
Hij raakte me 7 keer >.>

Dan zul je wel niet zoveel uitwijken hebben?

Als mijn duellevel 'wat' hoger was, zou ik het ook wel eens tegen Tha Realest willen proberen, want door mijn hoge uitwijken zal hij mij wel weinig raken en heb ik misschien nog een kans.
 

DeletedUser

Normaal raakt een slagkrachter me niet maar ik moest speciale schietkleren tegen hem gebruiken. Je moet al 270 schieten hebben om er helemaal over te gaan ;)
 

DeletedUser

Joshuabram heeft mooie duels geplaatst. Zeer hoog uitwijken en ook een mooi aantal schieten zo te zien, knap!
 

DeletedUser

Dan zul je wel niet zoveel uitwijken hebben?

Als mijn duellevel 'wat' hoger was, zou ik het ook wel eens tegen Tha Realest willen proberen, want door mijn hoge uitwijken zal hij mij wel weinig raken en heb ik misschien nog een kans.

Meestal heb ik dan maar 1 hit nodig ;)
 

DeletedUser8910

duel_img.php


duel_img.php



duel_img.php



duel_img.php
 
Bovenaan