• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser5512

komt van cleef ineens even langs :p

Lee Van Cleef valt flauw. appelflapeter101 wint het duel, krijgt 340 ervaringspunten en steelt van Lee Van Cleef $353.
 

DeletedUser1963

deze was van gisteren. was een testje

Neelis wint het duel, krijgt 464 ervaringspunten en steelt van Tha Realest $52.
 

DeletedUser1963

hij viel mij aan moet wel zeggen dat het een lucky was. toen ik hem aanviel raakte hij mij wel 2x
 

DeletedUser1963

appelflapeter101 valt flauw. Neelis wint het duel, krijgt 350 ervaringspunten en steelt van appelflapeter101 $93.

ik snap er helemaal niets van. Ik heb zoveel imago dat zijn mikken ontzettend laag moet zijn. Ik heb ook heel wat uitwijken en toch krijg ik 3 headshots in 4 schoten ????
 

DeletedUser

Stom toeval Neelis. Ik raakte jou immers ook eens 3 keer in je hoofd terwijl je veel meer imago had dan mijn tactiek. Gewoon dikke vette mazzel.
 

DeletedUser8910

duel_img.php
 

DeletedUser

Gister ook even een duelletje met Tha Realest gedaan. Ik won nog nipt maar dat duurt niet lang meer. Zeker als je kijkt naar het feit dat Tha Realest nog 14 levels kan stijgen wat dus 42 vp en 14 atributen in kan zetten. Ik kan niet meer stijgen dus geen nieuwe vaardigheden meer inzetten.

Levenspunten totaal
- 180 LP Levenspunten totaal
- 250 LP

freewilly wint het duel en krijgt 0 ervaringspunten. Tha Realest heeft helaas geen contant geld dat freewilly kan stelen.
 

DeletedUser5512

Levenspunten totaal
- 156 LP Levenspunten totaal
- 180 LP

appelflapeter101 wint het duel, krijgt 541 ervaringspunten en steelt van Tha Realest $84.

jammer tha realest :D,
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 139 LP
Levenspunten totaal
- 344 LP
Tha Realest wint het duel, krijgt 226 ervaringspunten en steelt van appelflapeter101 $150.

Was vergeten mijn instellingen te veranderen na dit duel ;)
 

DeletedUser5512

duels van vandaag:

Levenspunten totaal
- 782 LP Levenspunten totaal
- 517 LP

Neelis valt flauw. appelflapeter101 wint het duel, krijgt 296 ervaringspunten en steelt van Neelis $9.

was wel aan het verliezen maarja het hoort erbij

Levenspunten totaal
- 112 LP Levenspunten totaal
- 286 LP

beater valt flauw. appelflapeter101 wint het duel en krijgt 125 ervaringspunten. beater heeft helaas geen contant geld dat appelflapeter101 kan stelen.

Levenspunten totaal
- 672 LP Levenspunten totaal
- 1047 LP

appelflapeter101 wint het duel en krijgt 129 ervaringspunten. beater heeft helaas geen contant geld dat appelflapeter101 kan stelen.

moet hij maar uit zijn profiel halen dat stefan88 een grote noob is

Levenspunten totaal
- 773 LP Levenspunten totaal
- 1054 LP

Tibaut valt flauw. appelflapeter101 wint het duel, krijgt 328 ervaringspunten en steelt van Tibaut $3.

geen treffer Levenspunten totaal
- 270 LP

appelflapeter101 wint het duel, krijgt 337 ervaringspunten en steelt van Tibaut $4.

Levenspunten totaal
- 567 LP Levenspunten totaal
- 1130 LP

n0ddy valt flauw. appelflapeter101 wint het duel en krijgt 450 ervaringspunten. n0ddy heeft helaas geen contant geld dat appelflapeter101 kan stelen.

hij had zijn fortkleren aan eerlijk is eerlijk maar ik kon de weerleiding niet weestaan:D
 

DeletedUser

Een nieuw xp-record voor mij:



Hij had wel zijn aanvalskleding aan en ik had beter wel mijn zwarte overjas aan kunnen doen in plaats van een edel overhemd :p
 

DeletedUser

Mijn hoogste schade verbeterd:



Ik vind het wel raar dat ik met de hoogwaardige buntline nog nooit meer dan 300 in het hoofd heb gedaan, terwijl ik dat met de hoogwaardige peacemaker wel een keer deed. En ik heet best vaak in het hoofd.
 
Bovenaan