• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Update 1.31

DeletedUser

Ik zit tot nu toe op een gemiddelde van 1 tas met buit op 33 uur.
In dit tempo duurt het nog wel even voor ik ook bij dat beruchte duel kom....
 

DeletedUser11612

Pfff, net 670LP van die generaal geschoten, ik kom dus 1 schot tekort om die KO te leggen o_O
 

DeletedUser11612

750LP heeft die gast, ik heb via royal flush screentje gekregen van iemand op de BETA :)
 

DeletedUser

Zo, ik kan eindelijk ook bendes uit elkaar drijven. Heeft een fortuin gekost en ik ben dus nu ook meteen blut, maar dan heb je ook wat. Ik doe het overigens wel met behulp van cake. Die 15 arbeidspunten per 2 uur zijn te koop voor 100 euro per stuk. Dat is een HEEL stuk goedkoper dan nog meer punten omzetten. Ik heb nu met kleren 210 verschuilen. Zonder kleren 140.
Nu eerst maar 15 uur bendes uit elkaar drijven. :)
 

DeletedUser

Denk toch dat ze eenmalig op de "minder premium" werelden eens die sjamaan moeten lanceren ofzo. Die prijzen beginnen daar de pan uit te swingen en bij update 1.32 komt er een vervolgquest. Deze is naar verluid zeer moeilijk, als ik die Dev mag geloven. Dus wsl weer een hele boel reskillwerk. Heb de indruk dat men te weinig rekening houdt met de oudere werelden waar men geen Sjamaan kan kalmeren. Hierdoor komt men daar keer en keer vast te zitten door prijzen die huizen (bij sommige al wolkenkrabbers) hoog zijn.
 

DeletedUser

Ben ik met je eens. Zeker omdat de update vrij snel achter elkaar komen. Je hebt nooit genoeg tijd om weer een paar 100K bij elkaar te krijgen en de sjamaan tot christelijke bedragen te laten bedaren.
De enige oplossing is dat je je skills zo zet dat je alle arbeiden kan. Het grote nadeel daar weer van is dat je van geen enkele NPC wint als die ook in de opdrachtenreeks zit en een beetje goed duelleert. Daar heeft Diego nu al last van......
 

DeletedUser

Denk toch dat ze eenmalig op de "minder premium" werelden eens die sjamaan moeten lanceren ofzo. Die prijzen beginnen daar de pan uit te swingen en bij update 1.32 komt er een vervolgquest. Deze is naar verluid zeer moeilijk, als ik die Dev mag geloven. Dus wsl weer een hele boel reskillwerk. Heb de indruk dat men te weinig rekening houdt met de oudere werelden waar men geen Sjamaan kan kalmeren. Hierdoor komt men daar keer en keer vast te zitten door prijzen die huizen (bij sommige al wolkenkrabbers) hoog zijn.

Niet akkoord.
Persoonlijk vind ik het heel goed dat ze deze opdrachten invoeren. Het is nu namelijk een soort van uitdaging om ze af te sluiten en om verder te levelen ben je niet verplicht om ze af te sluiten. Dus voor een level 120 is het interessant dat je er voor moet werken in plaats van op 2 weekjes ze zomaar af te sluiten.

@Freewilly: De opdrachtenreeks is nog niet geactiveerd op de beta 1. Dus het zal nog afwachten zijn, hoe moeilijk het is. Je kan hem wel al op beta 2 uitvoeren, maar daar heeft bijna niemand een account (heb er zelf wel ééntje, maar die staat op non-actief). Het wilt ook niet zeggen dat de updates elkaar snel opvolgen. Tussen update 1.30 en 1.31 zat ongeveer een tijdsverschil van 5 maanden. Erg snel kan je dit niet noemen. Het enige probleem was dat de opdracht 'de hoop sterft als laatste' toen nog niet bekend was.
 

DeletedUser

Nee, betreft niet enkel spelers die level 120 zijn. Als je level 50 ofzo bent op dit moment, kan je je skills al zo beginnen indelen dat ze tegen dat die quest komt, bijna volledig goed staan. Maar ben je level 100 ofzo, dan mag je volle bak reskillen omdat je wsl alles anders hebt staan. Je weet dan ook niet wat de quest juist inhoudt. Het blijft een uitdaging voor de level 120 spelers, wat een goed iets is, en heb ook gelezen dat het deze keer geen kistje is die je gaat krijgen bij die beloning. Maar dat je bijna een volledig jaar moet wachten eer je reskillprijzen terug schappelijk zijn is een beetje overdreven. Voer dan desnoods een craftrecept in waardoor je de sjamaan telkens -10$/punt kalmeert voor de non premiumwerelden, maar zo is een beetje overdreven. (vind ik althans ;))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

tsja - das de pech van duelanten
anders worden die eigenlijk te goed he :p

want ze stijgen wel sneller dan puur arbeiders ....

en zo worden mensen met puur 1 skill minder goed...
 

DeletedUser11612

Royal, tegen wie zeg je het...

osten attribuutpunt:
$ 2300

Kosten vaardigheidspunt:
$ 3570

btw, als Innogames nu eens een actie deed, dat je 1x per maand die sjanmaan kan resetten ofzo...Zou voor vele mensen ( oa ikke ) een hele redding zijn, want als ik 5 punten wil omzetten, kost met dat meteen 40.000$....................Denk ik :D
 

DeletedUser5740

Royal, tegen wie zeg je het...

osten attribuutpunt:
$ 2300

Kosten vaardigheidspunt:
$ 3570

btw, als Innogames nu eens een actie deed, dat je 1x per maand die sjanmaan kan resetten ofzo...Zou voor vele mensen ( oa ikke ) een hele redding zijn, want als ik 5 punten wil omzetten, kost met dat meteen 40.000$....................Denk ik :D


zeur niet diego!

w3:

kosten attribuutpunt:
$ 8700

Kosten vaardigheidspunt:
$ 9320
 

DeletedUser

Als ik die getallen zie, moet ik denken aan een reskill die meer dan 1.5 miljoen gekost heeft......:no:

Diego, nubje :p

1x proberen en hij ligt direct KO en ben nochtans de slechtste duellant die je maar kan indenken.

Mocht je het rapport willen zien (W1:(
[report=32999101ba514105eb]NPC-duel: girafi vs Generaal Ulysses Simpson Grant[/report]

Btw, ik kreeg een kussen uit het kistje :hmf:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11612

Ik snap het gewoon niet :p

Ik raak hem maar niet met 98 mikken en 111 imago xD

Iemand ideetje?:p
 

DeletedUser905

Hé sjap. Leef jij ook nog? :blink:
Misschien eens proberen de andere kant op te mikken xDiego. En alles op de handen te mikken ;)
 
Bovenaan