• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Update 1.31

DeletedUser

Ik weet niet of ik het mag zeggen maar de named legerbroek wordt vervangen door de gewone edele legerbroek.
 

DeletedUser

Ik weet niet of ik het mag zeggen maar de named legerbroek wordt vervangen door de gewone edele legerbroek.

Welke legerbroek?? Of bedoelen jullie de soldatenbroek?

En iedereen zal dit inderdaad niet kunnen halen. Dat bende uit elkaar drijven is echt vreselijk lastig tenzij je puur verschuiler bent.....
 

DeletedUser

Welke legerbroek?? Of bedoelen jullie de soldatenbroek?

En iedereen zal dit inderdaad niet kunnen halen. Dat bende uit elkaar drijven is echt vreselijk lastig tenzij je puur verschuiler bent.....

Ik bedoel de soldatenbroek, foutje.
 

DeletedUser

Of nou juist niet? Beter nu snel dat kistje halen in plaats van dat je kunt kiezen. Die edele soldatenbroek hebben de meesten al lang....
 

DeletedUser

En je moet eerst die tassen met buit maar eens vinden.
Ik heb in 24 uur zoeken slechts 1 tas gevonden. Nu eerst maar wat andere werkzaamheden om de motivatie te laten stijgen.....

de motivatie maakt niet uit voor het vinden van een product;)
 

DeletedUser

de motivatie maakt niet uit voor het vinden van een product;)

Ik weet het maar het is echt dik frustrerend. En als ik dan toch zo lang moet zoeken dan vang er het liefst toch ook nog wat geld mee. En dat zakt wel met die lage motivatie. Moet binnenkort 100 punten op verschuilen gaan zetten en dat is ook niet gratis. ;)
 

DeletedUser

Ik weet het maar het is echt dik frustrerend. En als ik dan toch zo lang moet zoeken dan vang er het liefst toch ook nog wat geld mee. En dat zakt wel met die lage motivatie. Moet binnenkort 100 punten op verschuilen gaan zetten en dat is ook niet gratis. ;)

ik heb pas non stop als rondrijdende handelaar werken gedaan, precies bij het eerste uur dat de motivatie op 0% kwam vond ik de gebroken spade:D
 

DeletedUser11612

Of nou juist niet? Beter nu snel dat kistje halen in plaats van dat je kunt kiezen. Die edele soldatenbroek hebben de meesten al lang....

Die broek is van zo'n persoon, ik weet de naam niet... check thewest database, daar staat ie... Maar die grants sabre verslaan is niet alles, vandaag KO gegaan er tegen :o:D
 

DeletedUser

Die broek is van zo'n persoon, ik weet de naam niet... check thewest database, daar staat ie... Maar die grants sabre verslaan is niet alles, vandaag KO gegaan er tegen :o:D

Ja maar dat is op de beta veranderd in een gewone edele broek zeggen ze nu toch?

Dus die duels zijn ook nog wel pittig? Ja je hebt natuurlijk ook vies veel punten op verschuilen moeten zetten om de vorige opdrachten te doen en dat helpt nou niet echt bij een duel. :(
 

DeletedUser

Of nou juist niet? Beter nu snel dat kistje halen in plaats van dat je kunt kiezen. Die edele soldatenbroek hebben de meesten al lang....

gaan ze kistje veranderen in edele soldaten broek of genaamde soldaten broek ?
of komt er iets dat je en kist en genaamde soldaten broek krijgt ? of alleen de genaamde soldaten broek ?

liefst heb ik dat ze en kist geven en genaamde soldatenbroek :p
 

DeletedUser11612

Ja maar dat is op de beta veranderd in een gewone edele broek zeggen ze nu toch?

Dus die duels zijn ook nog wel pittig? Ja je hebt natuurlijk ook vies veel punten op verschuilen moeten zetten om de vorige opdrachten te doen en dat helpt nou niet echt bij een duel. :(

Naja, ik heb wat uitwijken, maar die grants zijn mikken/uitwijken verandert elke 2 duels, btw, iemand die weet hoeveel LP eraf moet bij die laatste gast? :)
 

DeletedUser

Die generaal Grant heeft 750 lp staat er op tw-db, al vind ik dat toch maar weinig eigenlijk :laugh:
 

DeletedUser11612

Die generaal Grant heeft 750 lp staat er op tw-db, al vind ik dat toch maar weinig eigenlijk :laugh:

weinig, try to hit him o_O

100 mikken is nog niet genoeg om die hard te raken xD

Btw, ik hoorde net dat ze met de volgende update bendes uit elkaar drijven gaan veranderen naar een andere job? Zoja, geeft Innogames de spelers hun geld terug die in het skillen van die job gestopt is? :D 800k voor 1 job oO
 

DeletedUser

Ok dan zal die 750 lp wel meer dan genoeg zijn :p
Ik hoop ook niet dat ze die werkzaamheid gaan veranderen hoor, dat zou echt rot zijn
 

DeletedUser

weinig, try to hit him o_O

100 mikken is nog niet genoeg om die hard te raken xD

Btw, ik hoorde net dat ze met de volgende update bendes uit elkaar drijven gaan veranderen naar een andere job? Zoja, geeft Innogames de spelers hun geld terug die in het skillen van die job gestopt is? :D 800k voor 1 job oO

Laat ze nu snel ophouden! Ik heb alleen al voor 50K aan kleren gekocht voor die achterlijke job! Eindelijk eens een opdrachtenreeks die echt een uitdaging is en dan gaan ze het weer makkelijker maken. Bah!

Ik ga gewoon reskillen naar bende uit elkar drijven. Dan zijn er in ieder geval een paar die echt op een coole manier hun opdrachten hebben gehaald. Ik blijf loyaal aan je Diego! :p
 
Bovenaan