• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Update 1.31

DeletedUser

Is er trouwens sinds de cashgevechten al eens een edel wapen gevonden in een kistje? Of heb ik serieus eens mazzel?

Ik heb eens een screentje zien passeren waarin iemand billy's peacemaker uit een kistje haalden (was een met staal versterkt kistje). Maar je hebt nog altijd veel geluk gehad ;)
 

DeletedUser

Dat is mooi. :) Uit het andere kistje kwam slechts een hoogwaardige Schofield. :(
Ik schoot de generaal overigens ook in 1 keer KO. Ik snap niet hoe jij het daar zo moeilijk mee had Diego....
 
Ik had zelf een keer Jesse James' Schofield uit een stalen kist, niet die van de opdracht maar van een FG, maar een kist is een kist, toch? :p
 

DeletedUser11612

Dat is mooi. :) Uit het andere kistje kwam slechts een hoogwaardige Schofield. :(
Ik schoot de generaal overigens ook in 1 keer KO. Ik snap niet hoe jij het daar zo moeilijk mee had Diego....

Reken en tel maar eens, die generaal neemt je skills over, dus als je weet dat ik maar 40 mikken heb, 175 uitwijken, 180 tactiek en amper 120 imago...

Hoe moet ik dan met 40 mikken tegen iemand van 175 uitwijken gaan raken ;)
 

DeletedUser8307

Reken en tel maar eens, die generaal neemt je skills over, dus als je weet dat ik maar 40 mikken heb, 175 uitwijken, 180 tactiek en amper 120 imago...

Hoe moet ik dan met 40 mikken tegen iemand van 175 uitwijken gaan raken ;)

Reskillen is enige optie dan zeker? :huh:
 

DeletedUser

Reken en tel maar eens, die generaal neemt je skills over, dus als je weet dat ik maar 40 mikken heb, 175 uitwijken, 180 tactiek en amper 120 imago...

Hoe moet ik dan met 40 mikken tegen iemand van 175 uitwijken gaan raken ;)

Dat jij die arbeid sowieso kunt doen met zoveel uitwijken...
Ik heb bijna geen mikken en uitwijken meer over na het reskillen om bende uit elkaar te kunnen drijven. Daar moet wel bijgezegd worden dat ik nu bijna alle arbeiden kan doen inmiddels.
 

DeletedUser11612

Dat jij die arbeid sowieso kunt doen met zoveel uitwijken...
Ik heb bijna geen mikken en uitwijken meer over na het reskillen om bende uit elkaar te kunnen drijven. Daar moet wel bijgezegd worden dat ik nu bijna alle arbeiden kan doen inmiddels.

Ik heb punten overgezet naar beweeglijkheid en verschuilen^^
 

DeletedUser

wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
super vreet egt gaaf ja op w1 supernerdd hat billys in kistje
 
Bovenaan