• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Update 1.31

DeletedUser

jonge toch diego
ik knal alle npc maximaal na 2 duels overhoop... en ik heb 39 mikken of zo :o en 1 weerstand toch heb ik die gast met een scherpe sabel neergeknalt met een belle...

1) doe een duel
2) kijk waar hij je raakt
3) wijk op die plaatsen uit
4) je moet em toch op 1plaats kunnen raken :blink::hmf:
 

DeletedUser11612

jonge toch diego
ik knal alle npc maximaal na 2 duels overhoop... en ik heb 39 mikken of zo :o en 1 weerstand toch heb ik die gast met een scherpe sabel neergeknalt met een belle...

1) doe een duel
2) kijk waar hij je raakt
3) wijk op die plaatsen uit
4) je moet em toch op 1plaats kunnen raken :blink::hmf:

Elk duel mikt hij anders ;)
 

DeletedUser11612

Zie mijn post hierboven. Kun je niet alles op rood zetten? Niks ontwijken en dan enkel op de handen mikken. Je moet m toch 4 keer kunnen raken....

Ik heb al eens gezien dat hij mikt waar ik net niet uitwijk :p

Dus misschien dat rood eens proberen :p
 

DeletedUser

Hoe zet je je vaardigheidspunten en atribuutpunten over van het 1ne naar het andere?
 

DeletedUser

weer paar duels gedaan, again maar 2 hits......................

Raar.... Ik ben nog lang niet zo ver. Anders kon ik je vertellen hoe het mij af ging.

Wel ernstig frustrerend trouwens. 80 uur om tassen met buit zitten zoeken, uiteindelijk maar 1 gekocht voor 10K, zit ik bende uit elkaar te drijven, vind ik een tas met buit! :mad::p
 

DeletedUser11612

Raar.... Ik ben nog lang niet zo ver. Anders kon ik je vertellen hoe het mij af ging.

Wel ernstig frustrerend trouwens. 80 uur om tassen met buit zitten zoeken, uiteindelijk maar 1 gekocht voor 10K, zit ik bende uit elkaar te drijven, vind ik een tas met buit! :mad::p

Lolz, kan je je pc wel opeten op zo'n moment...

Maja, anderen hebben geen problemen met dat duel, waarom ik dan wel :p
 
Ik snap er niks van... Juist jij als duellist zou dit toch goed moeten kunnen? Of zou dat duel zo gemaakt zijn dat ie voor goede duellisten extra moeilijk is ofzo??

Anyway, ik moet weer wachten tot vrijdag tot ik weer verder kan met deze questreeks. Daarna zal ik je helpen met de info die ik verkrijg van de duels die ik doe :)
 

DeletedUser

Ik snap er niks van... Juist jij als duellist zou dit toch goed moeten kunnen? Of zou dat duel zo gemaakt zijn dat ie voor goede duellisten extra moeilijk is ofzo??

Anyway, ik moet weer wachten tot vrijdag tot ik weer verder kan met deze questreeks. Daarna zal ik je helpen met de info die ik verkrijg van de duels die ik doe :)

Heb hem afgesloten, laatste duel in 2 keer gehaald, denk niet dat het per se vrijdag hoeft te zijn daarvoor, gewoon even naar de rivierbedding (vakje F2) reizen en daar kan je hem vinden.
 

DeletedUser

Heb hem afgesloten, laatste duel in 2 keer gehaald, denk niet dat het per se vrijdag hoeft te zijn daarvoor, gewoon even naar de rivierbedding (vakje F2) reizen en daar kan je hem vinden.

Heb je je kistje al geopend? Zoja, wat zat er in, ben wel eens benieuwd. :)
 

DeletedUser11612

Ik snap er niks van... Juist jij als duellist zou dit toch goed moeten kunnen? Of zou dat duel zo gemaakt zijn dat ie voor goede duellisten extra moeilijk is ofzo??

Anyway, ik moet weer wachten tot vrijdag tot ik weer verder kan met deze questreeks. Daarna zal ik je helpen met de info die ik verkrijg van de duels die ik doe :)

Ik ben lange weg geen duelant op w3 hoor :D

Alles staat op schieten en verschuilen atm :)
 
Nee ik moet wachten tot die quest waar je een houweel en een schep nodig hebt, en die kan alleen op vrijdag. Vandaar dat ik weer een week moet wachten. Wel een lange questreeks zo, want er zit steeds een week tussen...
 
Bovenaan