• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Bij een premium kist staat:
Deze kist zou zeldzame items bevatten als ....

Als je een bowies mes zeldzaam vindt noraly.... dan begin ik te twijfelen over je mod kwaliteiten...

Ik ga jullie even de definitie van zeldzaam voorkauwen:

zeldzaam
Uitspraak: ˈzɛltsam Bijvoeglijk naamwoord als iets weinig voorkomt. Synoniem: schaars `een zeldzame postzegel`


In the west is dus een Bowies mes zeldzaam aangezien hij in verhouding schaars is. Dus ga jij maar lekker twijfelen over mijn mod kwaliteiten ;)
 

DeletedUser

Maar wat men aangeeft aan zeldzame voorwerpen wyats en tachunka's en de 3e sleutel is niet veel voorkomend als bowies mes ;) anders had je me na 1 week wel die 3e sleutel mogen geven. heb er ruim 2 maanden over gedaan :( Ze hadden gewoon beter voorwerpen van boven de 8000 inkoopwaarde gepakt. dan had je ook gewoon dat het wel zeldzame items zijn want je kan ze niet zomaar vinden. Zoals de 3e sleutel, wyatts en tachunka's
 

DeletedUser

Dat is nou precies als in een winkel waar mensen producten kopen waarbij staat: Vanaf 0,99cent. Mensen denken alleen maar aan het positieve: 'O, een product voor een euro'. Maar aan de andere kant kan dat ook een product van 10 euro zijn, wat later blijkt bij de kassa.

In dit geval zien mensen 3e sleutel staan, of innogames riem en denken er niet bij na dat zelfs een bowies mes een zeldzaam product is. Zelfs een Figaro's of een Huckleberry's zou in dit geval onder zeldzaam vallen. Dus het spijt me zeer voor je, maar je moet het er toch mee doen.
 

DeletedUser

Ok tuurlijk, is je eigen schuld als je geld verspilt en iets slechts krijgt, is gewoon erg jammer dat sommigen overdreven goeie items krijgen gewoon omdat ze geld en geluk hebben ;)
 

DeletedUser1053

Dit is gewoon heel slim uitgedacht van Innogames. Spelers blijven er keer op keer in trappen, dus waarschijnlijk krijgen we binnenkort ook een 'paasactie' waarbij je eieren kunt kopen voor 50, 100 en 150 euro per stuk. Wedden dat er weer duizenden spelers gebruik van maken?:p
 

DeletedUser

Ik denk dat spelers beter voorgelicht moeten worden over het feit dat dit gewoon een kansspelletje is. In de loterij koop je ook een lot met een kans op de hoofdprijs en die wordt ook niet door iedereen gewonnen.
 

DeletedUser

Ok tuurlijk, is je eigen schuld als je geld verspilt en iets slechts krijgt, is gewoon erg jammer dat sommigen overdreven goeie items krijgen gewoon omdat ze geld en geluk hebben ;)

en dan zeggen ze dat deze update gelijk is voor premium en non premium users ;)

Btw ga mn gehele inventaris denk ik verkopen. Ken nogal wat mensen welke me altijd goed geholpen hebben dus komt goed. Krijg al tig tg's en fluisters over mn edele wapens. maarja.. fijne kerst ga zelf wel voor kerstman spelen denk ik zo (ARIZONA)

Ik denk dat spelers beter voorgelicht moeten worden over het feit dat dit gewoon een kansspelletje is. In de loterij koop je ook een lot met een kans op de hoofdprijs en die wordt ook niet door iedereen gewonnen.

Klopt is wel zo. maar die kistjes zegt men zeldzaam. Noemt men voorwerpen op wat je niet zomaar kan vinden. Dus in dit geval boven waarde van 7500. (3e sleutel) Was mooier geweest als dit gewoon beginwaarde was en eindwaarde wyats of grants. ipv innogames riem en weet ik het allemaal wat nog meer. Want nu is het hierdoor ook gewoon helemaal uit balans.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Tja, ik heb ook zes kistjes gekocht. Ik ben zeer blij met de Innogames riem, Boones bijl, Anne Oakleys geruite broek, enz, maar ik heb ook een kistje met Figaro's scheermes in hoor.

Het ding is intussen al verkocht voor 1500 dollar op de markt. Wat voor zin heeft het om hier over te wenen?
 

DeletedUser

Over die Premiumkist ben ik het eens, dat is gewoon pech, risico van het kopen. Maar wat imo onderbelicht blijft is dat er 2 soorten kistjes (die unieke en nog eens) waar toch echt een prijsgarantie bij staat die veelvuldig NIET wordt nagekomen. Dat is gewoon strafbaar als bedrijf zijnde. Mocht iemand hierover een rechtszaak opstarten (welke kans mij klein lijkt, maar het is mogelijk en in dit geval hypothetisch) dan verliezen ze die. Er staat dat er voorwerpen van 5000 of meer en 10000 of meer inzitten. En ook vrij duidelijk dat het dus niet voorwerpen van onder 5000 zijn. Dat is dus gewoon gelogen, want er zitten wel degelijk met enige regelmaat waardeloze spullen in.
 

DeletedUser

Over die Premiumkist ben ik het eens, dat is gewoon pech, risico van het kopen. Maar wat imo onderbelicht blijft is dat er 2 soorten kistjes (die unieke en nog eens) waar toch echt een prijsgarantie bij staat die veelvuldig NIET wordt nagekomen. Dat is gewoon strafbaar als bedrijf zijnde. Mocht iemand hierover een rechtszaak opstarten (welke kans mij klein lijkt, maar het is mogelijk en in dit geval hypothetisch) dan verliezen ze die. Er staat dat er voorwerpen van 5000 of meer en 10000 of meer inzitten. En ook vrij duidelijk dat het dus niet voorwerpen van onder 5000 zijn. Dat is dus gewoon gelogen, want er zitten wel degelijk met enige regelmaat waardeloze spullen in.

helaas heb ik niet zoveel geld om een rechtzaak te starten :(
mss de Polen ??? en als vergoeding iedereen 3premiumkisten :D
 

DeletedUser8307

Over die Premiumkist ben ik het eens, dat is gewoon pech, risico van het kopen. Maar wat imo onderbelicht blijft is dat er 2 soorten kistjes (die unieke en nog eens) waar toch echt een prijsgarantie bij staat die veelvuldig NIET wordt nagekomen. Dat is gewoon strafbaar als bedrijf zijnde. Mocht iemand hierover een rechtszaak opstarten (welke kans mij klein lijkt, maar het is mogelijk en in dit geval hypothetisch) dan verliezen ze die. Er staat dat er voorwerpen van 5000 of meer en 10000 of meer inzitten. En ook vrij duidelijk dat het dus niet voorwerpen van onder 5000 zijn. Dat is dus gewoon gelogen, want er zitten wel degelijk met enige regelmaat waardeloze spullen in.

Heb je die al gezien dan? ;) Jammer, maarja .. Mag volgens mij ook niet hoor, maar wie gaat er wat aan doen?
 

DeletedUser

Duvelske, inno trekt het niet aan dat je stopt of niet. Ze hebben je geld, daar draait het om.

En je hebt het nu over een Bowies mes, lagere waarden. Wat vind je dan van de Belle Starr Derringer en Hernandos Zwaard? Zijn die items zeldzaam? Aangezien je die gewoon kon halen met een vrij eenvoudige quest.
 

DeletedUser3185

kerstshoppen

"Oorspronkelijk geplaatst door the simmies Bekijk bericht
Over die Premiumkist ben ik het eens, dat is gewoon pech, risico van het kopen. Maar wat imo onderbelicht blijft is dat er 2 soorten kistjes (die unieke en nog eens) waar toch echt een prijsgarantie bij staat die veelvuldig NIET wordt nagekomen. Dat is gewoon strafbaar als bedrijf zijnde. Mocht iemand hierover een rechtszaak opstarten (welke kans mij klein lijkt, maar het is mogelijk en in dit geval hypothetisch) dan verliezen ze die. Er staat dat er voorwerpen van 5000 of meer en 10000 of meer inzitten. En ook vrij duidelijk dat het dus niet voorwerpen van onder 5000 zijn. Dat is dus gewoon gelogen, want er zitten wel degelijk met enige regelmaat waardeloze spullen in."

Volledig mee akkoord. ik heb 200 nuggets verknoeid aan wat ik dacht waardevolle voorwerpen ( + 10000) gingen zijn.
inhoud: grijze shorts en edele colbert voor € 5
Ik kan terwijl ook wel meedelen dat de kisten onder de kerstboom (de superdure) wel vette voorwerpen bevatten.
 

DeletedUser8307

@Bezige Bever: Duvelske (Zie vorige berichten) heeft zo ééntje gekocht, en de inhoud was een Bowies mes. Het zijn niet altijd goede cadeaus dus. ;)
 
+1 :D
Volledig gelijk. Je kent de risico's en nu moet je de gevolgen ervan dragen. Dit is een SPEL dus ga niet wenen als je geld verliest want het is je eigen DOMME schuld.

Tsja, maar ik vind wel dat als je hieraan 20 euro uitgeeft (wat ik sowieso nooit zou doen) dat je dan wat goeds mag verwachten. De server moet simpel gezegd onderscheid gaan maken tussen alles wat onder pakweg nats machete/allens pepperbox zit en dat erboven. Dit geval was toch wel een fraai staaltje pech in elk geval... Want het probleem is hier in (bijna) alle gevallen dus dat men wel een ´edel´ wapen krijgt, maar geen zeldzaam wapen. En dat mag toch wel voor twintig euro.
 

DeletedUser

ik heb alleen de goedkope gekocht daar zat ook niks boeients in en uit me advent kreeg ik een nagemaakte goude revolver dus ik mag niet klagen:D
 

DeletedUser

Zal het zo zeggen is voor mij gewoon 2e fout welke ze gemaakt hebben. En daarom voor mij ook mijn zin nu ver voorbij.

En verder met kerst had ik dan wel geluk wil je zeggen? Had figaro's bowies mes en zwarte vodden jay! Uit stalen Houten kistje. Dus toppie ;) als je dan nog 1000 nuggets dus 20€ weggooid aan die bowies is het voor mij klaar.

(ik ben nu op m'n iPhone bezig dus kon die laatste quote niet vinden)
Het ging over wat ik zeldzaam vond. Zijn items van boven de 8000 aan vindwaarde. Dus Belle stars niet maar hermandos weer wel. Maarja ben geen dev maar een zielige speler welke toch niets van west weet of op in te brengen heeft.

En aangezien diverse items verkregen word met die kistjes waar men anders nooit aan kan komen. Is het voor mij echt tijd om hier te stoppen. Valsspelen doe ik wel op een singleplayer spel. Als mensen die zoveel betalen ook nog een soort van beloning krijgen vind ik niet kloppen. Verder ook nog hadden ze de premium kistjes vindwaarde van 8000 tot duurste edele item moeten houden en is volgens mij Buffalo Bills zachte beenbeschermers zonder de onzin welke het spel verstoort
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan