• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Buiten het feit of het dan wel of niet eerlijk zou zijn, het is gewoon VEEL te duur.
Een miljoen ingame geld is belachelijk veel. Er zijn maar enkele spelers die dit hebben en die zijn hier heel lang mee bezig geweest om het te krijgen.
Dat geld ook voor de nuggets. Als je de duurste kistjes wilt moet je 60 euro betalen. Dat is compleet uit verhouding. Als Inno zoiets wil dan is het best leuk bedacht. Ik denk alleen dat ze alles door 4 moeten delen wil het in balans zijn.
Ik betaalde op de beta 20 euro voor de duurste kistjes en dat was eigenlijk al te duur. Kreeg die Tashunka's Tomahawk en Pat F. Garett's spijkerbroek als goede items. De andere 2 waren matige dingen.

En als je dan mensen 60 euro wilt laten betalen dan moeten ze in mijn ogen zelf kunnen kiezen welke wapens/kleren ze krijgen voor dat geld. ZESTIG euro he...
Daar is de jeugd in ieder geval een dag/anderhalve/2 dagen voor aan het werk en de volwassen ook een dag.

Uit verhouding, compleet uit verhouding, dat is dit punt van de update.
 

DeletedUser5512

van 60 euro kan je een goede game kopen waar je vervolgens 1000 uur mee kan spelen een jaar lang :p, nou dan weet ik het wel
 

DeletedUser12590

Ach, die update is zo leuk. Wat is leuker dan een speler van level 40 een Howdas pistool (100-200) te geven. Of een innogames riem?

Verpest het spel. Volgende keer voor 10.000 nuggets het zwaard van duizend waarheden of raket schildpad?:no:
 

DeletedUser1053

Buiten het feit of het dan wel of niet eerlijk zou zijn, het is gewoon VEEL te duur.
Een miljoen ingame geld is belachelijk veel. Er zijn maar enkele spelers die dit hebben en die zijn hier heel lang mee bezig geweest om het te krijgen.
Dat geld ook voor de nuggets. Als je de duurste kistjes wilt moet je 60 euro betalen. Dat is compleet uit verhouding. Als Inno zoiets wil dan is het best leuk bedacht. Ik denk alleen dat ze alles door 4 moeten delen wil het in balans zijn.
Ik betaalde op de beta 20 euro voor de duurste kistjes en dat was eigenlijk al te duur. Kreeg die Tashunka's Tomahawk en Pat F. Garett's spijkerbroek als goede items. De andere 2 waren matige dingen.

En als je dan mensen 60 euro wilt laten betalen dan moeten ze in mijn ogen zelf kunnen kiezen welke wapens/kleren ze krijgen voor dat geld. ZESTIG euro he...
Daar is de jeugd in ieder geval een dag/anderhalve/2 dagen voor aan het werk en de volwassen ook een dag.

Uit verhouding, compleet uit verhouding, dat is dit punt van de update.

Kistjes kopen slaat sowieso nergens op, deze moet je gewoon verdienen met fortgevechten, door prestaties te leveren, niet door geld te investeren. Er zijn altijd spelers met genoeg geld of die zo graag zo'n wapen willen hebben waardoor ze die 60 euro voor zo'n item over hebben.

Als de kistjes koopbaar waren met ingame geld, zoals bijvoorbeeld 250.000 per kistje (wat een groot deel van de spelers ondertussen wel heeft), zou er geen extra premium verkocht worden, wat het doel van deze update is. Daarom zijn deze verhoudingen er waarschijnlijk.
 

DeletedUser

van 60 euro kan je een goede game kopen waar je vervolgens 1000 uur mee kan spelen een jaar lang :p, nou dan weet ik het wel

als je het zo bekijkt, t-w is ook een game he :D
Alleen zijn de games die je kunt kopen vaak leuker, maar duren iets minder land dan dit.
 
als je dit met nuggets koopt, ben je dan officieel een nuggetgebruiker op die wereld? Dus ben je dan een nuggetgebruiker (die medaille die niet meer te verkrijgen is)?
 

DeletedUser12351

Als ik zo de berichten lees op ons forum, heeft iedereen een snoepje gehad. Bij mij was het een marsepeinen aardappel ... Blijkbaar is het de bedoeling?

nee hoor, Ik had een boterkoek (dat koekmannetje), alleen wel een beetje nutteloos.
 

DeletedUser

ik heb heel di eopdracht voor de 2e keer gedaan voor dat pakje. en daar zou dan 1 snoepje in zitten. beetje raar :(

Ik kreeg een knikker en een marsepijnen aardappel uit mijn 'cadeaus' De verpakking is meer waaard :D
 

DeletedUser

als je dit met nuggets koopt, ben je dan officieel een nuggetgebruiker op die wereld? Dus ben je dan een nuggetgebruiker (die medaille die niet meer te verkrijgen is)?

ik heb ook premium gebruikt maar de medaille krijg je niet meer eh ;) alleen de prestatie.
 

DeletedUser

Aangezien ik op vakantie was duurde het bij mij iets langer maar:

4 premium kisten en die zeldzame stalen gaven:

Rudolf
struisvogel
georges soldatenbroek
tachunkas tomahawk
cheyennes bonten broek


Opzich best leuk :D
 

DeletedUser8307

Opzich best wel leuk dat je zulks krijgt, maar alleen is het niet zo zeldzaam meer nu, al die voorwerpen. Velen krijgen ze door er wat voor te betalen, ben er ook niet echt wild van, alhoewel het geen slechte update is. Niet iedereen koopt zulke kistjes natuurlijk.
 

DeletedUser

Mij maakt het niet zoveel uit, en nu zeker niet meer. Inderdaad alles wordt wel minder waard maar ik had eigenlijk alleen maar gehoopt op een struisvogel en die kreeg ik :D
 

DeletedUser

Tjah inno is gierig, ze verdienen liever geld en zetten ons af maarja.
 

DeletedUser

helaas wel ja... en ik heb de opleiding en geld niet om zelf een the west te maken met minder haat :p
 

DeletedUser

Mij maakt het niet zoveel uit, en nu zeker niet meer. Inderdaad alles wordt wel minder waard maar ik had eigenlijk alleen maar gehoopt op een struisvogel en die kreeg ik :D
Is veel leuker om hem eigenlijk te verdienen ipv hem in 1,2,3 te kopen maarja :/


zou makkelijker geweest zijn als gewoonweg niemand iets gekocht had tbh...
geen geldverspilling, en iedereen nog steed min of meer gelijk
 

DeletedUser

achja zo erg als dit kan inno alleen maar van dromen:

http://www.nu.nl/games/2704445/man-betaalt-12000-euro-virtueel-zwaard.html

Man betaalt 12.000 euro voor virtueel zwaard
Laatste update: 30 december 2011 14:12 info
HOOFDDORP - Een Chinese man heeft op een veiling ruim twaalfduizend euro betaald voor een virtueel zwaard dat te gebruiken is in een game die nog niet uit is. Dit meldt de Daily Mail.
Foto: Gamer.nl

Het zwaard werd verkocht op een veiling georganiseerd door Snail Games, de ontwikkelaar van de massively multiplayer online-game Age of Wulin.

Voor het zwaard werd verreweg het meest betaald. Het item Lordly Spear Sheath leverde ruim 1900 euro op en de Hook of Departure ruim 1200.

Het unieke zwaard is te gebruiken in Age of Wulin wanneer deze in 2012 uitkomt. De game heeft in China onlangs een gesloten bèta gehad, in de lente volgt er een open bèta. Volgend jaar wordt er ook een gesloten bèta voor de Engelstalige versie van de martialarts-MMO verwacht.

Dus zijn mensen gek genoeg op de wereld..

Maar 1 geluk heeft hij.. het is geen kistje wat hij koopt :p Met hoop op een goed voorwerp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4130

Ik vind dit een bijzonder vermakelijk forumtopic!

Mag ik even iets relativeren? Mensen, of je nu een derde sleutel, een of ander edel ding, een genaamde broek of riem, of een treinkaartje krijgt: het is allemaal nep! Het zijn onderdelen in een spel waar je in het echte leven niets aan hebt en waar je ook echt niet gelukkiger door wordt...

Ja, we spelen dit spel allemaal voor ons plezier, maar om dat plezier nu te laten vergallen door al dan niet waardeloze cadeaus... Het is een slimme actie van Inno om wat muntjes te verdienen. Het is een commercieel bedrijf! Je kiest er zelf voor om daar (veel) geld in te steken.

Dus: als je de gok neemt om zo'n kerstcadeau (lees: sigaar uit eigen doos) te kopen, ga dan niet huilen als je een kat in de zak hebt...

Iedereen fijne feestdagen en nog veel plezier met dit in mijn ogen nog altijd prachtige spel!

Ik kwam dit tegen en wou er toch nog wat over zeggen :)

Innogames is een commercieel bedrijf; feit. Ze verkopen een product (o.a. The West) om er geld mee te verdienen. Wanneer een commercieel bedrijf een succesvol product op de markt brengt, kan en mag het daar uiteraard de vruchten van plukken. Bij The West gebeurt dit in de vorm van premiumspelers en adverteerders.

Helaas, de laatste tijd daalt het aantal spelers sterk; feit. Dus hun product is niet goed en/of slaat niet (meer) aan. Dan is het een commerciële (lees: op winst beluste reactie) om er nog zoveel mogelijk (snel) cash uit te halen door bijvoorbeeld deze actie. Op zich kan je zeggen: logisch. Maar omdat is logisch is, is het nog niet goed. Ook in dit geval moet je toch eens nadenken over wat er eigenlijk gebeurt, zonder je kop in het zand te steken, want wat ze doen is "enkel logisch". Dus bij deze mijn hersenspinsels, voel je vrij om er de jouwe aan toe te voegen:

*De beschrijvingen van sommige kistjes bevatten sterke suggesties dat er zeer speciale items zullen worden gegeven. Er wordt geen zekerheid gegeven, maar desondanks voelen vele mensen zich toch bedrogen. Dit toont aan dat de beschrijvingen andere verwachtingen oproepen dan ze invullen. Misleidende reclame of boerenbedrog, naargelang je zelf de grens trekt.

*The West heeft flink wat jonge spelers, er zit geen minimumleeftijd op. Die worden in staat gesteld makkelijk geld aan The West uit te geven zonder hun ouders op de hoogte te stellen via hun mobiel. Nu de (inmiddels beruchte) premiumkisten zo dicht zijn binnen handbereik zijn, maar nét niet dicht genoeg, zet je toch echt wel de kat bij de melk. Er zijn wel resticties voor reclames voor bepaalde leeftijden, maar hier wordt er toch niets aan gedaan.

*Een injectie dure voorwerpen, ach... iedereen weet wel wat de gevolgen zijn. De prijs zakt, de zeldzaamheid, en op termijn moeten weer betere en duurdere voorwerpen gemaakt worden. Bagger op termijn.

*Nog een bedenking: ik ga ervan uit dat iedereen hier is voor z'n plezier. Stijgt jouw fun-gehalte nou serieus als je veel betere spullen dan anderen hebt als je ze simpelweg kocht ? Mij lijkt eerder dat je je eigen spelplezier kapotkoopt. Want welk doel heb je nou nog om naartoe te werken ? Spullen verzamelen terwijl je al eeuwen betere hebt ? Ik ben blij met m'n eigen bescheiden plezier hoor. Wanneer je -zoals de Chinese man- relatief veel dingen opgeeft voor iets virtueels (nou kan je met dat geld geen andere dingen gaan doen) kan dat denk ik twee oorzaken hebben. Ofwel geniet je slechts van het feit de beste te zijn, van aan de top te staan zonder eerst ervoor te werken. Kortom een soort hebzucht (naar persoonlijke roem of status) en dan betreur ik manier van spelen, en je kijk op de zaken in het algemeen. Ofwel geniet je niet meteen van het imago, en wil je telkens verder in het spel, om het spel zelf dan. In deze situatie blijf je je toch best realiseren wat je eigenlijk opgeeft voor een spel, en of je dat er echt aan wil spenderen. Had je de tijd om dit te lezen er wel aan willen spenderen ? :p

Om met m'n nieuwjaarsbrief te eindigen: ik wens iedereen heel veel plezier op dit spel in 2012, maar ook een kritische kijk op de dingen zodat je altijd zeker bent dat je wil doen wat je doet! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan