• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser13404

Buiten het feit of het dan wel of niet eerlijk zou zijn, het is gewoon VEEL te duur.
Een miljoen ingame geld is belachelijk veel. Er zijn maar enkele spelers die dit hebben en die zijn hier heel lang mee bezig geweest om het te krijgen.
Dat geld ook voor de nuggets. Als je de duurste kistjes wilt moet je 60 euro betalen. Dat is compleet uit verhouding. Als Inno zoiets wil dan is het best leuk bedacht. Ik denk alleen dat ze alles door 4 moeten delen wil het in balans zijn.
Ik betaalde op de beta 20 euro voor de duurste kistjes en dat was eigenlijk al te duur. Kreeg die Tashunka's Tomahawk en Pat F. Garett's spijkerbroek als goede items. De andere 2 waren matige dingen.

En als je dan mensen 60 euro wilt laten betalen dan moeten ze in mijn ogen zelf kunnen kiezen welke wapens/kleren ze krijgen voor dat geld. ZESTIG euro he...
Daar is de jeugd in ieder geval een dag/anderhalve/2 dagen voor aan het werk en de volwassen ook een dag.

Uit verhouding, compleet uit verhouding, dat is dit punt van de update.


->60 euro: Hier koop je gemakkelijk een spel zoals MW3 van ofzo, dat 100x meer fun is dan thewest
-> 60 euro op een dag...( dat zou ik wel erg vinden, (zeg maar 60 op een uur))
 

DeletedUser5512

->60 euro: Hier koop je gemakkelijk een spel zoals MW3 van ofzo, dat 100x meer fun is dan thewest
-> 60 euro op een dag...( dat zou ik wel erg vinden, (zeg maar 60 op een uur))

ik zou als 15 jarige willen dat ik 60 in een week verdiende :p
 

DeletedUser

Ik als 16 jarige met werk zou dat ook wel willen :hmf:

Feit blijft wel, zolang er nog zoveel wel cadeautjes kopen zal inno zich nergens iets van aantrekken.
 

DeletedUser

Soort van :rolleyes:

jesse james, wyatt earps, tachunkas, george crooks soldaten brook. rudolf en struisvogel. mag dus niet klagen maar ik ging voor die riem
 

DeletedUser

mag dus niet klagen :huh::huh::blink:
HALLO
als ik zoiets had was ik in de wolken...
 

DeletedUser

die 80 euro die ik eraan spendeerde heb ik al terug verdient met alleen op mn luie gat zitten. dus opzich wel lekker hahaha :rolleyes:
 

DeletedUser

Na deze update ben ik er van overtuigd dat dit spel over 1-2 jaar niet meer bestaat.
 

DeletedUser

gierig trouwens: Ik heb uit die kalender in totaal
49 drop
34 knalbonbons
33 peperkoeken
4 haver
9 chocoladekoekjes
Juist wat je het meest nodig hebt :mad::mad::mad:
 
Bovenaan